123 Reacties

4 jaar geleden

Jaaa mega moe. Ik was een slechte slaper en viel nooooooit overdag in slaap .. nu slaap ik t liefst heel de dag en haal ik soms de middag niet eens ,馃檲 5+3

4 jaar geleden

6+3 zwanger van derde kindje. Ben ook ontzettend moe, van de drie is het nu het opvallendst. Soms misselijk, maar niet spugen... is ook nieuw voor me want van twee vorige nooit misselijk geweest. En die borsten 馃槼, ik kan me ook niet herinneren dat dat zo pijnlijk was... Gelukkig is dit alles maar tijdelijk en krijgen we er iets prachtigs voor id plaats 鉂わ笍

4 jaar geleden

Zit op de bank te suffen en dacht zoek even op of anderen deze moeheid herkennen. Staat dit topic bovenaan in de app, hartstikke fijn dat ik me niet ongerust hoef te maken of lui hoef te voelen. Nu bijna 5 weken, dus heb nog even te gaan. Wat heb ik er zin in!

4 jaar geleden

Hier ook 6+2 en ik ben ook echt verschrikkelijk moe.... heb ook echt het idee dat het sinds deze week erger wordt! Vruchtje heeft natuurlijk ook steeds meer energie nodig, hopelijk wordt het ook met d2 tijd weer wat beter die vermoeidheid

4 jaar geleden

Jaaa hier ook. Alleen het idee al dat je wat moet doen pfff. Niet normaal zo moe. Ook heel de dag beroerd zijn, echt misselijk is het ook niet maar lekker is anders, en mijn borsten doen onwijs pijn. Ik word nu al 2 nachten wakker van steken in mijn borsten, dan lig ik erop en dan is het net of er mesjes in gaan. Maar h猫 alles voor het goede doel, het kleine wezentje in je buik! Nu 6+5 weken.

4 jaar geleden

Ik ben 7 weken zwanger en ook heel moe. Bij mijn eerste zwangerschap vond ik het minder erg, want dan kan je slapen wanneer je wil. Maar met een kleuter in huis valt het moe zijn flink tegen.

4 jaar geleden

Jaaa, onwijs moe!! Bij vlagen ook enorm misselijk en mijn borsten zijn al pijnlijk sinds de bevruchting (5+5 vandaag) 馃槀 ik word er snachts wakker van, erg vervelend

4 jaar geleden

Reactie op zsaaa

Ik ben 7 weken zwanger en ook heel moe. Bij mijn eerste zwangerschap vond i ...
Ja he! En mijn hyper 3 jarige vind nu ook dat hij niet meer iedere middag hoeft te slapen.. Nou ik heb zijn slaapjes wel nodig! en hij heeft nachtmerries en eindigt snachts regelmatig tussen ons. Draaiend en schoppend.. dus ik word steeds wakker en ben bang een voet in mn buik te krijgen. Was de eerste zwangerschap wel makkelijker.

4 jaar geleden

Ik heb vorige week vrijdag positief getest en ben sinds gisteren officieel over tijd. Ben dus pas net 4 weken maar die vermoeidheid herken ik direct ppfff. Vandaag op het werk...ik trok het gewoon niet. En dan te bedenken dat het pas net begonnen is 馃檲

4 jaar geleden

Ik ben zaterdag 6 weken en ik ben heeeeeeeeel moe. Op werk, thuis, altijd! Ik laat het huishouden een beetje links liggen, dat pakt mijn vriend nu wat meer op. Helaas niet zonder verwijten. Maar ik heb nou eenmaal veel rust nodig op het moment!

4 jaar geleden

Ik ben 6 weken zwanger en ook ontzettend moe. Ik draai (vaak) in mijn eentje het huishouden omdat me vriend fulltime werkt. Ik heb op dit moment geen werk dus (probeer) elke middag even te slapen zodat ik de rest van de dag (als het nodig is) het huishouden, boodschappen etc te doen. Nu hebben wij een puppy (mini pomeriaan) die heel druk wordt wanneer mijn vriend naar het werk gaat, dus vaak het hondje ook nog in mijn bed of in zijn mandje naast bed, en maar hopen dat de hond ook gaat slapen.馃槀馃槀馃槀

4 jaar geleden

Ik ben ook heeelemaal kapot! Heb jij toevallig ook een lage bloeddruk? Kan ermee te maken hebben namelijk.. 馃槉

4 jaar geleden

Ik ben ook ongeveer 6 weken zwanger. Heel moe! Maar als ik smiddags heb geslapen, val ik S avonds wel wat moeilijker in slaap. Verder heb ik geen klachten mbt misselijkheid of vieze luchtjes etc. Wat ik wel heb is een ge茂rriteerde wang (binnenkant) en tandvlees. Dit maakt het eten weer minder aantrekkelijk en ik heb er dan ook geen zin in. Wie heeft dit ook?

4 jaar geleden

Ik ben 8 weken en 2 dagen en ik slaap alleen maar het is echt niet te doen馃槾馃槾

4 jaar geleden

Ik ben HELEMAAAAL Kapot en ben pas 4+5, werk 50 uur per week weet niet hoe ik dat ga doen, want ik wil het pas na 12 weken bekend maken 馃槄馃槀. Maar ik krijg nu al vragen van huh waarom ben je zo moe 馃槄

4 jaar geleden

Ik maak nachten waar je u tegen zegt en overdag denk ik aan niks anders dan slapen. Niet normaal meer 馃槾馃槾

4 jaar geleden

Overdag wil ik alleen slapen en snachts ben ik wakker en echt klaar wakker ben nu 6+1

4 jaar geleden

Jeetje! Ik ben doodmoe! En dan mag ik eindelijk slapen en dan slaap ik 4.5 uur en ben ik klaar wakker.. terwijl ik zonder problemen altijd 8 a 10 uur kon slapen.. :( Tijdelijk kwaaltje?

4 jaar geleden

Ik heb ook wel slechtere nachten ja; val slecht in slaap en als ik dan in de nacht moet plassen rond 04.00 heb ik moeite terug in slaap te vallen! En dan rond 06.45 weer voor mijn wekker wakker, terwijl ik normaal altijd een half uur snooze en echt NIET uit bed kan...

4 jaar geleden

Reactie op LittleNova

Jeetje! Ik ben doodmoe! En dan mag ik eindelijk slapen en dan slaap ik 4.5 ...
Ik had er gelukkig tijdelijk last van. Super licht slapen, niet meer in slaap kunnen komen en heel vroeg wakker. Inmiddels nog steeds een lichte slaper maar ik slaap inmiddels weer een stuk beter. Misschien moet ons lijf nog wennen aan de hormonen?