123 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Ik heb ook wel slechtere nachten ja; val slecht in slaap en als ik dan in d ...
Heb net hetzelfde!! 🙈

4 jaar geleden

Ik maak nachten waar je u tegen zegt en overdag denk ik aan niks anders dan ...
Helemaal hetzelfde hier!

4 jaar geleden

Hier vandaag 6 weken en precies hetzelfde! 😅

4 jaar geleden

Ik heb exact hetzelfde!!!! 6+2. Kan de hele dag wel eten!! En als ik s avonds om 21.00 ga slapen is het laat. Maar dan moet ik twee keer eruit om te plassen en kan ik slecht weer in slaap vallen. Ik sliep altijd met gemak 10 uur zonder wakker te worden 😅 Ben blij om te lezen dat jullie het ook hebben, gedeelde smart is halve smart 😁

4 jaar geleden

Hier ook hetzelfde 😵 misschien is ons lichaam aan het wennen aan het nieuwe baby ritme ? 😆

4 jaar geleden

Ik ben vannacht 5x wakker geworden. Maar denk ook dat het komt omdat ik beetje zenuwachtig ben. Na werk vanmiddag gaan we na het eten het onze ouders zeggen😇

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

Ik ben vannacht 5x wakker geworden. Maar denk ook dat het komt omdat ik bee ...
Wij hebben toch ook getwijfeld om het vandaag te zeggen.. mijn schoonmoeder is vandaag jarig... maar toch ervoor gekozen om te wachten tot de echo 11-3, hopelijk redden we dat 😅🥰

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Wij hebben toch ook getwijfeld om het vandaag te zeggen.. mijn schoonmoeder ...
Gefeliciteerd mop! Ja wij zeggen het vandaag kunnen niet meer wachten. Moet van 1 tot 5 werken en dan meteen door en ga ik boritos maken heb de cadeutjes en kaartjes al bij dan en na het eten geven we eerst het tasje. Aangezien ze het niet verwachten denken ze misschien dat we grapje maken en schuif ik de kaart naar voren en daar staat alleen 'Oktober 2020' in.

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

Gefeliciteerd mop! Ja wij zeggen het vandaag kunnen niet meer wachten. Moet ...
Super leuk!! Ik twijfel ergens ook nog wel... 😂

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Super leuk!! Ik twijfel ergens ook nog wel... 😂
Gewoon doen wat goed voelt. Gisteren ook me vriend zn eerst rompertje gegeven alvast voor valentijnsdag! Hij was zo blij!!

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

Gewoon doen wat goed voelt. Gisteren ook me vriend zn eerst rompertje gegev ...
Super lief! Heb er ook eentje ingepakt voor vandaag ja! Als ik moet doen wat het beste voelt is wachten tot 11-3.. als ik het vandaag zou vertellen is het puur ongeduld, en dan hebben we ook geen tijd om nog wat speciaals te kopen!

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Super lief! Heb er ook eentje ingepakt voor vandaag ja! Als ik moet doen w ...
Snap ik helemaal ja wij hebben elke avond over gehad en hoj wpu eerat wachten en heb cadeutje al enzo en gisteren zei die van ja schat doe toch morgen maar zeggen. We gaan daar toch al eten en er veranderd voor ons niks aan❤ en toen moest ok huilen haha

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

Snap ik helemaal ja wij hebben elke avond over gehad en hoj wpu eerat wacht ...
Jaaa ik moet ook huilen bij het idee hahaha... het betreft een redelijk grote familie en weet niet hoe ik ze alle 8 bij elkaar kan krijgen in maart 😅😅 mijn moeder is alleen, dus dat is simpel en kan altijd!

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Jaaa ik moet ook huilen bij het idee hahaha... het betreft een redelijk gro ...
Oow wij doen nu gewoon alleen ouders en de rest doen we met een kaartje😇

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

Oow wij doen nu gewoon alleen ouders en de rest doen we met een kaartje😇
Jaa maar bij ouders horen ook wel broers/zussen vind ik! De rest willen we pas na 12 weken hoor!

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Jaa maar bij ouders horen ook wel broers/zussen vind ik! De rest willen we ...
Ja voor ons is dat anders. Me beste vriendin weet het al en míjn vriend zn broer en zus is hij niet heel close mee maar willen we wel kaartje met rompertjes sturen. Maar hebben we al helemaal overna gedacht en de bekendmaking via FB/insta is pas na 24 maart!

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

Ja voor ons is dat anders. Me beste vriendin weet het al en míjn vriend zn ...
Precies! Bij mijn schoonfamilie zijn ze juist heel close, dus vandaar dat dat er bij hoort voor ons! Maar dat is voor iedereen anders hè! Wel lastig te plannen daardoor hahaha.

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Precies! Bij mijn schoonfamilie zijn ze juist heel close, dus vandaar dat d ...
Snap ik heel goed. Ja wij kunnen heel goee met zijn ouders dus dat is voor ons echt iets dat we meteen wouden zeggen. De rest komt wel en als zij het weten mag van mij zijn zus en broer het ook weten maar wilt hij liever nog niet dus we zien eerst wel hoe het vanavond gaat!🥰

4 jaar geleden

Reactie op pienable

Ik ben ook heeelemaal kapot! Heb jij toevallig ook een lage bloeddruk? Kan ...
Ja ik heb ook een lage bloeddruk maar dasr kun je naast zout eten niet veel aan doen.. en eten is soms moeilijk vanwege de misselijkheid ik lust heel veel niet meer en jij?

4 jaar geleden

Reactie op Isabellagomes

Ik ben HELEMAAAAL Kapot en ben pas 4+5, werk 50 uur per week weet niet hoe ...
Ja lastig is dat hè! Ik werk er dan maar 36 (2 dagen van 6 uur), maar geef dan wel ook nog les op een hondenschool. Sinds ik weet dat ik zwanger ben heb ik nu 2 dagen gewerkt (daarvoor vakantie) en ben deze week 2 dagen ziek geweest. Maar op maandag werk ik 8 uur en geef ik ‘s avonds les op de hondenschool, als ik zie hoe kapot ik al ben na 8 uur werk, weet ik ook nog niet hoe ik het les geven ga doen. Ik kan moeilijk nog 6 weken (tot mijn 12 weken) zeggen dat ik niet kan of niet fit ben 🙈. Maandagavond maar eens kijken hoe ik mij voel. Na een dag werken voel ik mijn buik nl ook echt wel (spierpijn gevoel)