11 Reacties

één maand geleden

Geen tips helaas. Hier met luier iedere avond droog en zodra de luier afgaat plast ie in bed 🫢. Ik volg even!

één maand geleden

Hier ook al tijden plaszindelijk (poepen moet nog in de luier) overdag, maar ‘s nachts ook nog niet. Heeft nog luier aan ‘s nachts en is zeker 2 keer in de week nat ‘s ochtends. Geen tips, ik denk dat het vanzelf wel komt

één maand geleden

Vriendinnen om mij heen maken hun kind wakker in de nacht om te plassen sooet slapend plassen wanneer de zelf naar bed gaan

één maand geleden

Tip: vannacht hebben we zoon 2 uur nadat hij ging slapen uit bed gehaald en op toilet gezet om te plassen, terug in bed gestopt en heeft er niets van gemerkt. S morgens droog wakker 🙏 Hierbij de link: https://www.thuisarts.nl/bedplassen-bij-kinderen/ik-ga-mijn-kind-s-avonds-wakker-maken-tegen-bedplassen

één maand geleden

Als jezelf naar bed gaat nog even op de wc zetten 😊

één maand geleden

Ging hier vanzelf, ongeveer 3 maanden nadat ze overdag helemaal zindelijk was. Begon (net als overdag) met de vraag vanuit haar of ze zonder luier naar bed mocht. Afgesproken dat deze dan eerst nog een paar nachten droog moest zijn en toen gaan oefenen. In het begin 1 of 2 keer per week een nat bed (en dus nog een tijdje oefenbroekjes gebruikt) en nu nog heel af en toe s nachts een ongelukje. Vindt ze zelf dan ook heel erg, moeten haar echt troosten dan. We laten haar s avonds nog even plassen als we zelf naar bed gaan en heel soms wordt ze s nachts wakker en roept ze dat ze moet plassen. Maar was dus niet van het ene op het andere moment, heeft echt wel een paar weken/maanden geduurd alles bij elkaar.

één maand geleden

Hier al bijna 2 jaar zindelijk, maar snachts nogsteeds niet. Ze drinkt ook altijd heel veel voor het slapen en wordt er echt niet wakker van. Laatst was ze op de bank in slaap gevallen. Alles drijfnat en ze sliep door

één maand geleden

Hier sinds kort zindelijk! Omdat de nachten eigenlijk altijd in droge luiers resulteerde hebben we nu 3 nachten al zonder gedaan waarvan 1x in bed geplast. Kan gebeuren! Ben benieuwd hoe het nu verder gaat 🙏🏼

één maand geleden

Ik heb mijn zoontje gemotiveerd. Heb hem verteld dat als die zindelijk was s’nachts dat hij een groot cadeau mocht uit kiezen. Nu wilt hij heel graag een groot bed net als zijn oudere zus 😂. Hij is nu al 3 weken s’nachts droog we gaan morgen naar de Ikea zodat hij zijn nieuwe bed kan uitzoeken 🙋🏼‍♀️

één maand geleden

Reactie op L.Cats

Ik heb mijn zoontje gemotiveerd. Heb hem verteld dat als die zindelijk was ...
Ook erg van belang om na het avond eten geen drinken meer te geven. Mijn kinderen kunnen drinken nadat ze hebben gegeten en daarna niet meer

één maand geleden

Mijn dochter is bijna 3,5 en sinds Maart gaat het zo goed met naar de wc gaan overdag. Eerst wilde af en toe maar. En poepen helemaal niet. Tot ze op de opvang een paar keer gepoept had op de wc. En het gaat nu zo goed. Natuurlijk soms nog in de luirbroekje maar opeens ging ze het op de wc doen. In de nacht zijn de luiers soms droog soms nat. Ook dat laat ik tot ze er zelf klaar voor is.