9 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Johannas
Ja, werkte als een tierelier. Gewoon begonnen, zonder dat ze er 'klaar' voo ...
Wat fijn zeg!
Wij hebben echt al een jaar 2 potjes staan maar ze gebruikt ze als helm of opstapje 🤷♀️
één jaar geleden
Wij zijn toevallig afgelopen donderdag begonnen maar zonder zindelijkheidsbox, gewoon uit onszelf. Dat gaat echt hartstikke goed de eerste 2 dagen ongelukjes gehad! Vandaag zelfs 7 keer geplast en 2 keer gepoept. Ik ben echt super trots op haar! Ze heeft het niet zelf aangegeven gewoon begonnen!
één jaar geleden
Ik hoor van verschillende vrienden dat het goed werkt. Hier had ik em nog niet in huis toen mijn dochtertje ineens geïnteresseerd was in een onderbroek. Dus ik ben sinds 5 dagen bezig met af en toe een ongelukje. Ik heb helaas geen 7 dagen achtereen vrij dus we gaan nu even kijken hoe ver we komen zonder de box.
Veel succes 😘
één jaar geleden
Hier gewoon zelf een sticker systeem gemaakt, maar onze zoon 2j8mnd paar keer geprobeerd maar hij voelt het niet, zodra hij plast voelt hij het pas maar kan het dan niet ophouden tot het potje.
Over paar weken weer proberen en in september vakantie hopelijk lukt het dan wel.
(We gebruiken wasbare luiers dus eigenlijk zou hij het dan beter moeten voelen dan wegwerp).
één jaar geleden
Reactie op Johannas
Ja, werkte als een tierelier. Gewoon begonnen, zonder dat ze er 'klaar' voo ...
Ja hier gelukkig ook bij mijn dochter ging het heel goed en super snel. Nu wil ik het ook voor mijn zoontje gaan proberen maar moet je daar persee de zindelijkheidsbox voor jongetjes voor bestellen of weet iemand of de inhoud hetzelfde is, dan gebruik ik gewoon die van mijn dochter nog.