Hoi ik moet het echt even kwijt.
Onze scheiding is bijna afgerond. Onze dochter woont bij mij en haar vader ziet haar 1 tot 2x in de week. Zaterdag is de dag dat hij haar ziet en doordeweekse wel eens keer. Tussen haar vader en mij gaat het niet goed. Hij heeft mij vooral veel pijn gedaan in alleen laten enzo en waarschijnlijk wat het gevoel steeds groter maakt mij gebruikt hebben om naar NL te komen. Maar sinds we uit elkaar zijn kan je met hem gewoon geen afspraken maken. Hij reageerde niet op berichten en is vandaag voor de 2e niet komen opdagen voor onze dochter. Zo zielig en het maakt mij zo boos. Zijn feestjes zijn het belangrijkste en blijkbaar ook belangrijker dan zijn dochter. Praten over de situatie en de scheiding doet hij ook niet wat voor mij echt pijnlijk is. Maar zelfs we uit elkaar zijn maakt mij zo boos. Het niet reageren en niet communiceren frustreerde mij zo erg. Ik weet gewoon niet wat ik er mee moet. Praten heeft geen zin dat heb ik al zo vaak gedaan. Appen ook niet want hij reageert niet. Hij wou dat hij uit mijn leven verdwijnt馃槶