62 Reacties

4 jaar geleden

Amen to thiss, niks aan toe te voegen 🤣

4 jaar geleden

Ik nu 4+4 maar vind ook lastig en heb 1e echo pas 30 maart wachten duurt lang xd

4 jaar geleden

Hahaha ik snap je helemaal. Ik vond het al heerlijk om het aan de huisarts te mogen vertellen zodat je het toch aan iemand hebt verteld 🙈 Ik vertel het het liefst ook al aan de hele wereld maar mijn man wilt ook wachten tot de eerste echo... Nog "even" geduld...

4 jaar geleden

Ik nu 4+4 maar vind ook lastig en heb 1e echo pas 30 maart wachten duurt la ...
een eeuwigheid!! gelukkig kunnen we hier af en toe spuien 😬

4 jaar geleden

Nu 6+1 en onze familie weten het al. Zaterdag vier ik mijn verjaardag en vertellen wij de rest ons mooie nieuws. Maandag 24 feb hebben wij de eerste echo zo zin in 😍

4 jaar geleden

Haha jep. So true!!! Ik ben 4+6. Ik heb het overigens wel al aan mijn ouders + schoonouders verteld (m’n moeder heeft eigen kraamzorgbureau).

4 jaar geleden

Jaaa ken het heel erg! Helemaal niet gek, het is toch ook iets heel groots in het leven! Wij hebben t hier en daar wel verteld,vooral omdat ik flipte toen ik er achter kwam hahaha. Dus beste vriendinnen en ouders was al snel. Schoonouders ook, wij zijn gewoon heel open. Dus daar hoort dan ook bij om je kwetsbaar op te stellen..;) Geniet lekker! Niemand heeft iets over jou proces te zeggen, dit is jouw wonder:) (Zelf ben ik er ook onzeker over hoor en heel erg aan het aftellen voor de echo over 3 weken en heel zenuwachtig er voor) Nu 5 weken,aftellen haha Geniet gewoon lekker, geen schuld gevoel hebben!!!

4 jaar geleden

6+2 en iedereen weet het al. Geen seconde m’n mond kunnen houden. Ik wist het ook al met 3+2 dagen en kon het echt niet voor me houden. Het is vre-se-lijk!! Over 13 dagen m’n eerst echo en nog steeds duurt dit zó lang!!

4 jaar geleden

Reactie op LvGSm

Hahaha ik snap je helemaal. Ik vond het al heerlijk om het aan de huisarts ...
Dit had ik net precies toen de verloskundige belde om een intake in te plannen. Ik werd heeelemaal enthousiast: EINDELIJK (drie. dagen. relax. meid.) mag ik het hardop zeggen whaha

4 jaar geleden

Hier precies hetzelfde. Nu 5+4 Maar ben ook zo slecht in mijn mond houden. Wil het liefst het aan iedereen vertellen. Mensen die dicht bij me staan weten het al. Verder weg wacht ik nog zo veel mogelijk mee maar sommige weten het ook (omdat ik op fb ergens op had gereageerd met mijn niet nadenkende hoofd).🙈🙈 Heb 9 maart pas 1e echo maar ben al bijna de pretecho aan het plannen voor de geslachtsbepaling 😂😂😂 Het wachten duurt inderdaad zooo lang

4 jaar geleden

Mijn vriend en ik hebben het wel al tegen de meeste van onze omgeving zijn ondanks dat we nu pas 6+2 zwanger zijn. We zijn zelf ook heel erg een flapuit. Daarnaast hebben we allebei medische geschiedenis waardoor het ook nog fout kan gaan. We vinden het dan juíst fijn dat mensen het wel weten zodat ze ons dan eventueel kunnen bij staan. Maar dat hopen we natuurlijk niet. Succes met geheim houden!!

4 jaar geleden

Reactie op Vrij-19992

6+2 en iedereen weet het al. Geen seconde m’n mond kunnen houden. Ik wist h ...
dit klinkt als mij ! nu 'al' drie dagen gelukt, maar ik geef het echt nog maar een paar dagen voordat het bij mij ook uit is met de pret hahaha

4 jaar geleden

Haha ik heb hier ook echt zoooo last van! Pas op 12 maart eerste echo en dan gaan we het pas aan familie bekend maken. Ondertussen kan ik me amper concentreren op t werk en zit thuis de hele avond te googlen. 😂

4 jaar geleden

6 weken vandaag en heb het zelfde gevoel als jou. Toen ik het wist ben ik al meteen begonnen naar wiegjes kijken welke flesjes het beste zijn etc. Het is en blijft speciaal❤️

4 jaar geleden

Ik heb het ook al best wat mensen uit mijn (intiemere) kring verteld. Ik wil namelijk zowel mijn geluk kunnen delen als mijn verdriet mocht het in de aankomende weken mis gaan. Ik volg hierin mijn gevoel. Iedereen is hier anders in. Maar voor mij voelt die openheid in een vroeg stadium goed naar een paar lieve vrienden, collega's, familie.. 😊

4 jaar geleden

Fijn al die herkenning! Voelde me meteen zo'n hysterisch wijf. Welke kinderwagens zijn het best, welk behang op de kinderkamer, alle checklists die er zijn afstruinen, Googlen wat dingen betekenen (ik kreeg een ander idee bij Bibs😝). Heel speciaal allemaal en nu al fantastisch om mee te maken. Iedereen een fijne zwangerschap gewenst 💗💛💙💜💚

4 jaar geleden

Reactie op hildetje

Haha ik heb hier ook echt zoooo last van! Pas op 12 maart eerste echo en da ...
Ik vier ook niets meer uit op werk, behalve dat ik al alles rondom zwanger zijn, baby en babykamer heb gegoogeld. Het liefst zou ik ook al alpes gaan shoppen, zowel voor de kleine als positiekleding voor mezelf. Onzin natuurlijk, dus houd ik me in. Kijk heeeeeel erg uit naar de eerste echo op 6 maart, daarna oudere en schoonouders vertellen (dan 8 weken). De rest later. Jammer dat de tijd niet sneller gaat.

4 jaar geleden

Heel erg herkenbaar haha! Gelukkig vrijdag de 1e echo. Maar m'n vriend wil graag nog even wachten met vertellen. Al kon ik bij een paar mensen m'n mond niet houden. Wat hij niet weet🙈.. Moet gewoon m'n ei kwijt!

4 jaar geleden

Dit allemaal! Heel herkenbaar! Deze week zakt het gelukkig al wat! Vorige week maandag ontdekt dat ik zwanger ben, woensdag een afspraak gemaakt; en nu is er gewoon al bijna 1 week om (van de 4 weken)! Ik heb helaas geen ‘joker’ gekregen 😅😅😅

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Dit allemaal! Heel herkenbaar! Deze week zakt het gelukkig al wat! Vorige w ...
Ik precies hetzelfde qua dagen ;) wanneer heb jij je eerste echo? Ik 6 maart, spannend!!