54 Reacties

4 jaar geleden

Ik had het ook ja! Werk zelf op een kdv en als ik een kindje een fles zat te geven viel ik nog net niet in slaap. Vooral tussen de middag.... zo kwamen mijn collega's er ook wel snel achter dat er iig iets was 🙊 nu gelukkig iets minder met 12weken. Maar deze week is mijn misselijkheid alleen echt extreem

4 jaar geleden

Heel herkenbaar. Eerste zwangerschap had ik ook nergens last van. Ben nu continue moe, het houdt niet op. Ik voel me zoooo lui want ik doe echt weinig. Of ik ben beroerd van de misselijkheid of ik heb ongelofelijke slaap. En helaas vaak snachts wakker, dat helpt natuurlijk ook niet.....

4 jaar geleden

Reactie op Hanniebal24

Heel herkenbaar. Eerste zwangerschap had ik ook nergens last van. Ben nu co ...
Ja, hier is het ook misselijk....overgeven....moe....weer misselijk 😅

4 jaar geleden

Hier net zo, vandaag erg lamlendig 🙄 Ik blijf overdag wakker & 's nachts weer 3x wakker, heel irritant!

4 jaar geleden

Hier ook zo, erg moe en savonds al vroeg naar bed. Overdag gaat het goed als ik bezig blijf maar als ik rustig aan doe val ik zo in slaap

4 jaar geleden

Hier ook. Ik ben nu 12+5 weken. Ik smiddags slapen, na het eten val ik op de bank in slaap en als mn dochter op bed ligt vaak ook weer op de bank voor de tv. De laatste 2 weken lijkt het minder te worden gelukkig

4 jaar geleden

Ik ben 8 weken en ook ontzettend moe gewoon bizar En daarnaast ook veel misselijk kijk echt uit naar het 2e trimester dat ik me weer lekkerder ga voelen

4 jaar geleden

Reactie op Wschoonbeek

Hier net zo, vandaag erg lamlendig 🙄 Ik blijf overdag wakker & 's nac ...
Dat snachts wakker zijn: grrrrrrr waarom????😭

4 jaar geleden

Reactie op SuusRem

Ik had het ook ja! Werk zelf op een kdv en als ik een kindje een fles zat t ...
Heey ik had ook heel erg last van misselijkheid en overgeven ben je mischien al langs de dokter geweest ervoor ? Je zou er medicijnen voor kunnen krijgen die heb ik zelf ook gehad en ik heb nu nergens meer last van !! En mischien is gember thee ook een idee voor je ☺️

4 jaar geleden

Ik ben ook heel erg moe geweest, nu 12 weken. Gelukkig is het deze week iets minder maar in de nacht slaap ik erg slecht. Ben veel wakker. Gelukkig ook geen last meer van misselijkheid

4 jaar geleden

Ja hier hetzelfde 10 weken in me 4e zwangerschap begrijp het ook niet bij me eerste 3 had ik dit niet

4 jaar geleden

Reactie op chantalmarschal

Ja hier hetzelfde 10 weken in me 4e zwangerschap begrijp het ook niet bij m ...
Hier ook kapot met mijn 4e zwangerschap, slaap in de middag 1,5 uur, eerder word ik gewoon niet wakker en begin rond half 8 al weer aan bed te denken

4 jaar geleden

Ik ook. Ben 9.1 weken vandaag en kapot tussen 13 en 14 uur. Ik moet dan ook echt een half uurtje uurtje gaan liggen anders stort ik in tijdens kooktijd. Vaak zet ik me 7 jarige dan even achter Netflix of achter de wii met de kookwekker op een uurtje en ga dan even op de bank liggen 😅 niet echt verantwoordelijk maar liever zo dan wanneer ik om 17 uur instort en pas om 21.00 uur wakker word

4 jaar geleden

Hey! Ik ben vandaag 9 weken en ook super suuper moe de was doen kost mij al heel veel energie!!!

4 jaar geleden

Reactie op MJ4

Hier ook kapot met mijn 4e zwangerschap, slaap in de middag 1,5 uur, eerd ...
Ja ik weet het ook niet misschien me leeftijd al sport ik altijd ven nu 36 of misschien dan toch eindelijk dat meisje hahaha

4 jaar geleden

Vandaag 9w+1 en ik begrijp wat je bedoeld. Sinds enkele dagen doe ik veel middagdutjes van gemiddeld 2u. Soms 2 op 1 dag en zoals je zegt door die Lockdown doe ik amper iets en ben ik toch zo verschrikkelijk moe. Eerste zwangerschap hier dus geen idee hoe 'normaal' dit is. 's nacht slaap ik ook gemiddeld 9u dus het is niet dat ik dan overdag moet bijslapen 🤷

4 jaar geleden

Ik ben inmiddels 11 weken maar ook verschrikkelijk moe nog steeds. Het zal binnenkort wel beter gaan 🙈

4 jaar geleden

Heel herkenbaar. Ik ben nu 11w+3 en heb dit ook bijna elke namiddag en als ik in slaap val slaap ik makkelijk 2u. Tussen 21u en 22u kruip ik ook opnieuw in mijn bed omdat ik pompaf ben. Bij mijn eerste zwangerschap was ik misselijk van dag 1 tot week 40 dus nooit echt last gehad van vermoeidheid, aangezien ik door de misselijkheid vaak in mijn bed kroop ☺️ Hopelijk gaat het over in week 12 😁

4 jaar geleden

Super herkenbaar ! Ik ben nu 13 weken en nu pas is het een heeel stuk minder ! Lekker veel rusten als het kan ! 🤪

4 jaar geleden

Herkenbaar!