54 Reacties

4 jaar geleden

Super grappig, ging net zelf een nieuw onderwerpje beginnen met exact dezelfde vraag! :-) ben ook 9 weken en deze week wint echt wel van alle vorige weken! Heeft iemand er een idee van op welke week je zo de climax van moe zijn hebt bereikt?

4 jaar geleden

Ja hoor hier ook. Gewoon heel rustig aan doen, laatst de hele dag druk geweest in huis en de volgende dag voelde ik me echt slecht en moet dan echt flink bijkomen! Gelukkig verder nergens echt last van 😊

4 jaar geleden

Reactie op Liezeke p

Super grappig, ging net zelf een nieuw onderwerpje beginnen met exact dezel ...
Denk 8/9 ongeveer piek hcg, toch?

4 jaar geleden

Denk 8/9 ongeveer piek hcg, toch?
Aha, heel normaal dus dat het nu extreem is!

4 jaar geleden

Kben blij dat ik niet de enigste ben 🙈🤣

4 jaar geleden

Gelukkig ben ik niet de enige. Ik ben 8 weken 4 dagen en ben dood op. Ik slaap snachts niet goed en wordt moe wakker en gaat smiddags ook 1.5u tot 2u slapen en savonds ben 8 a 9u moe. Maarja er komt wat moois aan daar doe ik het voor😍❤

4 jaar geleden

Hier ook de hele dag moe. Onze bank is mijn beste vriend, terwijl er al 3 kindjes rondrennen😖. En dan moeten we ook nog thuis lesgeven nu😣 Vandaag 11 weken zwanger, en voor t eerst weer iets in het huishouden kunnen doen. Hopelijk word het vanaf nu iedere dag ietsje beter

4 jaar geleden

Hier ook zo moe en ik werk als gastouder dus rond 7u thuis en een dutje zit er echt niet in tips om wat meer energie te krijgen 😩

4 jaar geleden

Me too: Super moe, en slecht slapen 's nachts. Was altijd een buik slaper, ik draai naar mn buik in de nacht: word ik wakker van de pijn in mijn borsten 🙄 Als het goed is ben ik nu 11 weken. Kan vaak geen middag dutjes doen vanwege werk. Die dagen zijn echt slopend! Maar een paar weken geleden was de moeheid erger 😊 Met de week wat meer energie! (En nu slapen) trusten dames

4 jaar geleden

Oh ik doe helemaal met je mee!! Hier 9+1. Vandaag om 17.00 uur in slaap gevallen, kon niet meer! Om 22.00 lag ik er opnieuw in, nu soort van wakker willen blijven en zo ook weer in slaap willen vallen. Niet te doen 😴😉

4 jaar geleden

Zo herkenbaar! Ik ben ook echt niet vooruit te branden en kan wel de hele dag slapen. Merk wel dat mijn misselijk is afgenomen, meer mensen die dit hebben?

4 jaar geleden

Herkenbaar! Al helemaal nu ik minder werk ivm corona. Als ik werk dan ‘zet ik wel door’ en heb ik het druk, dat ik er simpelweg niet aan denk. Maar als ik thuis ben dan ben ik de hele dag moe. ‘S ochtends 7u klaarwakker. Had het bij mijn vorige zwangerschap ook zo erg, toen nam het af na ongeveer 12 weken gelukkig 😊

4 jaar geleden

Heel herkenbaar! Ik ben nu 11w+1. Tussen 12.00-14.00 uur kan ik niet meer en moet ik echt een dutje doen. Helaas lukt dat niet altijd ivm werk. De vermoeidheid is bij mij nog niet afgenomen. Fingers crossed dat het minder wordt🤞🏽..

4 jaar geleden

Voel me elke dag zo moe alsof ik 10 marathons gerend heb😒 begrijpelijk ook, er gebeurd zoveel in ons buik momenteel dat vergt zoveel energie!

4 jaar geleden

Ik ben ook zo moe echt niet normaal en word stipt om 8 uur wakker. Als me wekker niet gaat voor werk. Echt ik kan nu alweer gewoon op bed gaan liggen en slapen maar doe ik vanmiddag pas na het bloedprikken🙈 12 weken vandaag❤

4 jaar geleden

Heel herkenbaar idd. Slaap vaak al voor 21.00 uur ( voorheen tegen middernacht pas). Heb veel enge dromen ook, word 2 keer wakker gemiddeld in de nacht en dan in de middag weer moe. Mijn misselijkheid is dankzij medicijnen iets minder overdag, maar tegen een uur of zes, komt dit weer opzetten. Ben zeker blij als deze periode overgaat naar de geniet periode😅

4 jaar geleden

Klinkt bekend hier! 9w precies vandaag. Ik werk doorgaans in de afvalverwerking, en dat gaat opzich goed wat inspanning betreft. Aan het einde van de werkdag ben ik ook super opgewerkt.. totdat het ongeveer 19:00u wordt. Dan donder ik in elkaar als een zak zout 😂 's nachts slaap ik ook wel, maar wordt rond 3u weer wakker omdat mn blaas dan weer op knappen staat.. lekker die zwangerschapskwaaltjes :p Maar, we doen het voor iets moois!

4 jaar geleden

Jaaa! Ik ben ontzettend moe. Ik moet stipt om 4u snachts plassen en om 8uur kan ik weer opstaan voor me medicijnen. Tussen door slaap ik veel bijvoorbeeld van 16:00 tot 18:00 en can 20:00 tot 22:00 dan lekker douche en naar bed hahaha. Morgen termijn echo spannend🤞🏻

4 jaar geleden

Herkenbaar! Ik ben constant moe. Zelfs nu ik niet kan werken met deze ‘intelligente’ lock-down. Daarentegen slaap ik ook ontzettend slecht. Mijn lieve vriend slaapt tijdelijk beneden omdat ik van ieder klein geluidje wakker word.. Wat een drama!

4 jaar geleden

Reactie op Sjanete89

Heel herkenbaar idd. Slaap vaak al voor 21.00 uur ( voorheen tegen middern ...
De nachtmerries zijn hier ook sterk aanwezig 😅