54 Reacties

4 jaar geleden

Ik ook 9w4d en kapot. Ik doe al weinig want ik ben zzp’er en er is weinig werk. Maar de beetjes werk die ik wel nog heb krijg ik echt niet gedaan. Echt slapen overdag lukt ook niet. Snachts gelukkig wel (tussen het plassen door haha)!! Blij dat ik niet de enige ben, geeft wat meer rust. Rustig aan dames!

4 jaar geleden

Reactie op Mamalou-38

Ik ook 9w4d en kapot. Ik doe al weinig want ik ben zzp’er en er is weinig w ...
Zo herkenbaar dit! probeer mezelf te motiveren toch iets van werk gedaan te krijgen maar kan echt alleen maar liggen haha.

4 jaar geleden

Reactie op hz!

Zo herkenbaar dit! probeer mezelf te motiveren toch iets van werk gedaan te ...
Haha ja ik denk steeds ‘morgen kan t ook nog, dan doe ik t écht’... mja, morgen.

4 jaar geleden

Hier net hetzelfde... nu 11 weken en nog steeds ontzettend moe. Ik krijg bijna niets gedaan, ik hoop echt dat dit binnen een paar weken over is .

4 jaar geleden

Heel herkenbaar, ik ben verpleegkundige dus ben erg druk bezig overdag of savonds, maar zodra ik thuis kom stort ik helemaal in..... S nachts slaap ik gelukkig goed! (Mits mijn zoontje van 20maanden niet wakker wordt)😊

4 jaar geleden

Reactie op Natje62

De nachtmerries zijn hier ook sterk aanwezig 😅
Ik ook hele heftige dromen. Is dat iets wat vaker voorkomt?

4 jaar geleden

Reactie op Natje62

De nachtmerries zijn hier ook sterk aanwezig 😅
Ik droom heel sterk maar heb vaal de pech dat ik dan plotseling wakker wordt en niet maar kan slapen. Net als nu ben ik om 1.30u wakker en dan duurt het een paar uur voordat ik weer slaap. Voor de zwangerschap sliep ik altijd non-stop door😅

4 jaar geleden

Ik ben iedere dag uitgeput en op moment nog minder aan het werk ook. Rij wel mijn paard maar daarna ben ik op

4 jaar geleden

Reactie op Samboterham

Ik droom heel sterk maar heb vaal de pech dat ik dan plotseling wakker word ...
Dat heb ik ook vansf dag 1 gehad Super vermoeid op den duur. Doe nu zout in een glaasje water en neem dat wanneer ik wakker word. Dan slaap ik na een half uur weer lekker diep. Ik heb van mijzelf namelijk al snel een lage bloeddruk. Snachts is dat op zijn laagst. Nu ik zwanger ben nog lager. Ik weet niet hoe dat bij jou zit. Je kunt het proberen.

4 jaar geleden

Reactie op MariaMarchien

Ik ook hele heftige dromen. Is dat iets wat vaker voorkomt?
Ja, van mijn eerste kindje had ik dit ook enorm. En nu terug....

4 jaar geleden

Ik ben iedere dag uitgeput en op moment nog minder aan het werk ook. Rij we ...
Hoera iemand die rijdt. Ik had gehoopt dit nog door te kunnen doen tot ik zelf voelde dat het niet meer zou lukken... Jammer genoeg heeft Corona roet in het eten gegooid en kan ik niet meer gaan door de strenge regels. Ben je al eerder zwanger geweest en heb je toen ook nog gereden? Tot wanneer ging dit ongeveer 🙈 Sorry voor al mijn vragen.

4 jaar geleden

Ik was echt dood moe, maar laatste dagen begon ik mij langzaam steeds beter te voelen. Minder misselijk, minder moe en meer zin om weer iets te doen. Vandaag 11 weken en 4 dagen, en wat een ENERGIE!!! Geen idee waar t vanaf komt, maar ik ga ons huis eens lekker opruimen en poetsen. Dus dames, er is nog hoop!!

4 jaar geleden

Ik was bij mijn eerste zwangerschap tot een weer of 12 ook vaak heel moe. Maar ik ging toen ook nog naar school. Op sommige dag. van half 9 tot 3uur school en dan deed ik thuis van half 4 tot 4 uur een dutje en moest ik daarna om half 5 werken. Normaal ging dit prima maar in het begin was het wel pittig. Vanaf een week of 12 ging was mijn energie weer helemaal terug.