4 Reacties
één jaar geleden
Ik heb gewoon zo veel stress. Mijn hoofd zit alleen maar vol. Niks wordt uit handen genomen. Ik moet echt overal aan denken. Zo erg dat ik niet kan genieten van mijn kindje😭
één jaar geleden
Ik raad je aan om je dochter even een nacht of 2 naar je ouders te brengen als dat mogelijk is! Dit zorgt er voor dat je even kan opladen, zorg goed voor jezelf lieve mama en geef af en toe aan bij familie/vrienden dat je het niet meer trekt.
Doet jou goed, je partner en je dochter ook!
één jaar geleden
Wat naar dat je je zo gestresst voelt! Zo te lezen geeft het besef van stress ook weer stress, omdat je jouw dochter niet te kort wil doen.
Als ik het goed heb, heb je kortgeleden al een time-out genomen van je man. Dit heeft zo te lezen weinig effect gehad? Staat hij wel open voor de relatietherapie? Lijkt me fijn, want er zal iets structureel moeten veranderen als jij niet constant de boog gespannen moet houden. Hopelijk wordt in de therapie ook gekeken naar hoe jullie het ouderschap zien, want uit jouw berichten zou ik denken dat hij wel de lusten, maar niet de lasten wil (eigenlijk zowel mbt jou, als tot jullie peuter). Lijkt mij niet dat het leven zo werkt...
Hopelijk kan er ergens een trigger voor zijn verantwoordelijkheidsgevoel gevonden worden en tot die tijd niet zo streng zijn voor jezelf en hoop dat bijvoorbeeld jouw ouders kunnen helpen de druk van de ketel te halen. Al is het maar dat je even bij kan slapen!
Succes en sterkte 🍀
één jaar geleden
Reactie op LauraLau
Wat naar dat je je zo gestresst voelt! Zo te lezen geeft het besef van stre ...
Klopt hij moet echt gaan begrijpen hoe het gezinsleven is. En dat je niet alles op mij kan schuiven. Hij wil therapie alleen twijfel ik echt of hij dat gaat begrijpen.