Hoi allemaal,
Pff ik heb echt alleen maar stress. Ik doe bijna alles alleen. Mijn man en ik zitten of gaan in relatietherapie omdat ik het niet meer trek ik alles alleen moet doen terwijl hij lekker feest en super laat thuis komt en voor de rest chagrijnig is. Samen met onze dochter iets doen is ook echt niet leuk mee. Ik ben lekker met onze dochter aan het spelen terwijl hij er maar zuchtend en ongezellig bij staat. Uit zichzelf naar buiten met onze dochter doet hij ook echt niet. Ik slaap super slecht omdat onze dochter snachts wakker wordt en verder bij ons slaapt. Maar ik ben de hele nacht met haar bezig omdat ze veel last van jeuk heeft. (Is bekent en binnenkort ook opnieuw een afspraak bij de dermatoloog) maar ik ben wel de hele nacht met haar bezig. En ze slaapt steeds op mij waardoor ik ook niet echt lekker kan slapen. Zelfs de kersenboom optuigen geeft mij zo veel stress. Onze dochter is 2 en zou juist lekker kunnen helpen. Maar Inplaats daarvan was ik zo gestrest omdat ik ook echt nergens meer van kan genieten. Daarna ging ik ook even weg maar voel mij alleen maar rotter. Mijn man werd ook zomaar boos op onze dochter zonder reden. Daar werd ik ook boos om. Ik trek het soms echt niet meer. Ik heb niet eens zin meer in kerst. Terwijl ik dat juist het leukste vind. Ik kan niet eens van mijn eigen kind genieten omdat alles zo veel stress geeft omdat ik alles alleen moet doen.
Ik moet het gewoon even van mij af schrijven.