23 Reacties
2 jaar geleden
Yes! Wij hebben een vakantiehuis met zwembad geboekt in Zuid Frankrijk. Daar rijden we in 2 dagen naar toe, met een overnachting op iets over de helft van de rit. Ik vind vooral de auto rit spannend, want onze dochter houdt totaal niet van autorijden 😅
Het relaxte aan een huis leek ons dat je alle ruimte hebt met de kleine en dat je kunt relaxen in de zon of zwemmen als ze slaapt. Daarnaast is de gedachte dat de vakantie niet erg beïnvloed wordt door eventuele corona maatregelen..
Veel plezier met het zoeken naar een vakantie!
2 jaar geleden
Reactie op Roos8102
Oh hier zat ik ook naar te kijken al ervaringen mee?
Nee, wij gaan voor de 1e keer. Maar ik kreeg de tip van een collega, die zijn al een aantal keer naar deze campings geweest en ze was erg tevreden. De camping waar wij heen gaan is groot, heeft veel voorzieningen, een grote waterspeeltuin voor de kleintjes en ligt aan het strand. Lijkt mij ideaal!
2 jaar geleden
Wij willen in oktober graag nog een keer ver weg. Zelf hebben we regelmatig een verre reis gemaakt en voordat ze 2 wordt (en we volledige vliegtickets moeten betalen voor haar) of we gebonden zijn aan de schoolvakanties willen we het nog een keertje proberen! Goede gezondheidszorg, makkelijk bereisbaar en kindvriendelijk is daarin voor ons wel belangrijk en daarom staat Maleisie voor nu hoog op de lijst.
2 jaar geleden
Wij gaan met onze vouwwagen en 2 kids (5,5 en 1,5) naar een camping in midden Frankrijk. Beginnen ‘s nachts te rijden zodat de kindjes nog kunnen slapen. Fijne aan deze camping is dat er een speeltuin centraal ligt, waar veel kampeerplekken omheen liggen. Zeker voor de oudste biedt dit veel vrijheid.
2 jaar geleden
Wij gaan eind mei naar Italië met de auto. We verblijven op een eurocamps camping met een chalet. Ben benieuwd hoe onze dochter het rijden gaat vinden!
Tip: via Groupon kun je coupons kopen om voor €250,- een hele week te verblijven op een eurocamp camping in verschillende landen, in het voor of najaar.