23 Reacties

2 jaar geleden

Gewoon centreparcs 😅

2 jaar geleden

Wij gaan naar een camping van Yelloh Village in Frankrijk. Die campings zijn erg op kinderen gericht!

2 jaar geleden

Yes! Wij hebben een vakantiehuis met zwembad geboekt in Zuid Frankrijk. Daar rijden we in 2 dagen naar toe, met een overnachting op iets over de helft van de rit. Ik vind vooral de auto rit spannend, want onze dochter houdt totaal niet van autorijden 😅 Het relaxte aan een huis leek ons dat je alle ruimte hebt met de kleine en dat je kunt relaxen in de zon of zwemmen als ze slaapt. Daarnaast is de gedachte dat de vakantie niet erg beïnvloed wordt door eventuele corona maatregelen.. Veel plezier met het zoeken naar een vakantie!

2 jaar geleden

Leuk idee! Wij gaan naar vakantiepark De Leistert. Schijnt leuk te zijn voor kinderen en dan hebben we gewoon een eigen huis met tuin. In oktober gaan we voor het eerst vliegen naar Barcelona. Dan hebben we een hotel met familiekamer.

2 jaar geleden

Reactie op Hanneke90

Wij gaan naar een camping van Yelloh Village in Frankrijk. Die campings zij ...
Oh hier zat ik ook naar te kijken al ervaringen mee?

2 jaar geleden

En iemand ervaring met Eurocamps?

2 jaar geleden

Reactie op Roos8102

Oh hier zat ik ook naar te kijken al ervaringen mee?
Nee, wij gaan voor de 1e keer. Maar ik kreeg de tip van een collega, die zijn al een aantal keer naar deze campings geweest en ze was erg tevreden. De camping waar wij heen gaan is groot, heeft veel voorzieningen, een grote waterspeeltuin voor de kleintjes en ligt aan het strand. Lijkt mij ideaal!

2 jaar geleden

Mei naar Turkije voor het eerst vliegen met onze kleine man. Vind het rete spannend en bang voor een drama vlucht en niet wetende wat eel en niet aan eten en drinken door de douane mag..

2 jaar geleden

Wij willen in oktober graag nog een keer ver weg. Zelf hebben we regelmatig een verre reis gemaakt en voordat ze 2 wordt (en we volledige vliegtickets moeten betalen voor haar) of we gebonden zijn aan de schoolvakanties willen we het nog een keertje proberen! Goede gezondheidszorg, makkelijk bereisbaar en kindvriendelijk is daarin voor ons wel belangrijk en daarom staat Maleisie voor nu hoog op de lijst.

2 jaar geleden

Wij gaan met onze vouwwagen en 2 kids (5,5 en 1,5) naar een camping in midden Frankrijk. Beginnen ‘s nachts te rijden zodat de kindjes nog kunnen slapen. Fijne aan deze camping is dat er een speeltuin centraal ligt, waar veel kampeerplekken omheen liggen. Zeker voor de oudste biedt dit veel vrijheid.

2 jaar geleden

Wij zetten onze caravan 2 maanden op een minicamping in de buurt 😍super zin in

2 jaar geleden

Wij gaan in september naar Mallorca, schijnt erg kindvriendelijk te zijn ook aflopende stranden. Hebben een appartement in een aparthotel, all inclusive. Zin in maar wel spannend hoe het vliegen gaat, gelukkig niet zo lang vliegen!

2 jaar geleden

Wij gaan in juni met onze kleine man naar Tenerife, vind het vliegen mega spannend maar komt vast goed!

2 jaar geleden

Reactie op Nikki93

Gewoon centreparcs 😅
Hier ook hoor 😜 Ik vind het al lang genoeg rijden 2.5 uur 😆

2 jaar geleden

Over twee weken naar Curaçao met onze dreumes van 1 1/2 jaar

2 jaar geleden

Wij gaan naar Marveld in Groenlo in een huisje

2 jaar geleden

Reactie op Emmsingo

Over twee weken naar Curaçao met onze dreumes van 1 1/2 jaar
Wij zitten daar ook naar te kijken

2 jaar geleden

Wij gaan eind mei naar Italië met de auto. We verblijven op een eurocamps camping met een chalet. Ben benieuwd hoe onze dochter het rijden gaat vinden! Tip: via Groupon kun je coupons kopen om voor €250,- een hele week te verblijven op een eurocamp camping in verschillende landen, in het voor of najaar.

2 jaar geleden

Inmiddels al plannen?? Wij zijn nog steeds aan het zoeken.. 👀

2 jaar geleden

Een vraagje? Hoeveel zwemluiers/normale luiers nemen jullie mee ?