10 Reacties

2 jaar geleden

Ja ik zat ook al te denken. Ook ivm kapotte knieën misschien toch een spijkerbroek. Bij ons zijn er veel stoeptegels op de opvang. Ben benieuwd naar de mening van anderen. Sandalen ivm zand zou ik geen probleem vinden, maar mijn dochtertje is een echte zandhaas 😅

2 jaar geleden

Volg

2 jaar geleden

Gewoon alles. Ze had vandaag een jurk(blote benen) aan met sandalen. Gisteren een legging met sandalen. Ik kleed mijn kind naar hoe ik zelf graag zou lopen als ik geen werk had die dag. Ik ga me echt niet druk maken om kapotte knieën en zand in sandalen. Thuis kunnen ze ook buiten vallen, hoort bij het leven.

2 jaar geleden

Hier voorlopig nog lange pijpen, broek, maillot. Maar dat is omdat ze nog niet echt stapt, maar op haar knieën 'loopt'. Dan gaat het hard met die huid. Als ze straks meer loopt en alleen nog op haar knieën speelt, gaat ze ook met blote benen. En zand, dat zit gewoon overal. Daarvoor maken de soort schoenen niet uit🙈

2 jaar geleden

Korte broek met tshirt en sokken. Kwam hem halen en liep hij lekker op blote voetjes.

2 jaar geleden

Ik kleed m'n dochtertje naar het weer. Als het 25 graden of meer is draagt ze een jurkje of korte broek en tshirt met korte mouwen. Als het een graad of 20 is, draagt ze een lange broek met korte mouwen. Alles onder de 20 draagt ze een lange broek en lange mouwen tshirt of jurkje met legging. Ik heb me in ieder geval nog nooit druk gemaakt over het vallen op stenen ofzo... dat kan altijd gebeuren.

2 jaar geleden

Ik doe mijn zoontje in ochtend vaak nog lange broek aan (breng hem op de fiets naar gastouder), maar in zn tas zit korte broek en sandalen. Maar eigenlijk loopt hij altijd op blote voeten.

2 jaar geleden

Mijn zoon krijgt ‘s ochtends een lange broek aan, maar doe eigenlijk van alles mee, korte broek, t-shirt, trui (voor als het koud wordt)

2 jaar geleden

Ik werk zelf in de kinderopvang, kijk vooral naar hoe jij jouw kindje s'middags aan zou kleden (gepast bij de temperatuur). Er is op het kdv weinig tijd om alle kindjes een volledig nieuwe garderobe aan te doen. Verder geen kleren aan doen waar je zuinig op wilt zijn, ze worden veel viezer nu (zonnebrandcrème, zand en water/modder). Mijn dochter gaat nu in een jurk of t-shirt + rokje en legging. Je kunt eventueel een vestje aan doen. Alles is makkelijk uit te trekken. Bij extreem warm weer lekker een kort broekje aan. Maar het is een klunsje, ze valt nog veel dus van de week had ze flink kapotte knieën. Schoenen maar net wat jouw dochter fijn vind. Is ze al sandalen gewend? Wij zijn druk aan het oefenen, mijn dochter trekt deze steeds uit of heeft haar tenen boven het bandje. Dus deze week nog sneakers aan gehad op het kdv

2 jaar geleden

Korte broek en t shirt en als s ochtend kouder is vestje erover dat kan makkelijk uit. Bij de opvang kunnen ze echt niet elk kind steeds iets anders aan gaan doen. Qua schoenen heb ok sandalen/ teva’s.