29 Reacties
2 jaar geleden
Als alternatief, Kiabi heeft ook veel leuke sandaaltjes voor een leuke prijs. Qua pasvorm wel iets minder stevig, maar wel heel schattig allemaal!
2 jaar geleden
Reactie op Pink27
Mijn kleine mannetje loopt op dit moment op lage leren schoenen van keq. Ik ...
Nee hoor niet de enige, heb hetzelfde haha. Daarom dus ook nog geen sandalen kunnen vinden🤣 had die van Nike(atlasswim) besteld laatst maar die zaten niet goed, plus kon er ook echt niet aan wennen. Ben benieuwd of we nog gaan slagen voor sandalen....
2 jaar geleden
Ik heb sandalen gekocht van shoesme, ze zijn soepel en ze loopt er erg goed op. Ik snap persoonlijk het artikel niet over geen teenslippers en eigenlijk ook geen sandalen...maar als je die wel wilt kies dan teva...die bieden naast de zool helemaal geen steun om het voetje toch...of...? Achja denk dat je gewoon moet doen wat je het beste bij voelt. Ik vind dichte schoenen zielig... zo warm🤪
2 jaar geleden
Reactie op Pink27
Mijn kleine mannetje loopt op dit moment op lage leren schoenen van keq. Ik ...
Ik vind sandalen ook niet zo mooi bij jongens maar we gaan ze wel halen. Ik vind het wel belangrijk dat hij goede schoenen heeft en een stevige sandaal is dan toch de beste optie voor de zomer denk ik. Hij krijgt nu echt zweetvoetjes in zijn sneakers, dus dat is sneu.