Hoi allemaal,
Ik ben ff benieuwd hoe jullie dreumessen het vandaag doen met slapen nu het zomertijd is.
Hier geen middagslaapje gedaan😏 hij heeft eerst ruim een uur liggen pruttelen in bed, daarna ging het over naar huilen. Toen heb ik het nog geprobeerd met hem in mijn bed, maar nog steeds niet slapen.
Nu maar beneden aan het spelen en hopen dat hij dan vanavond lekker gaat slapen
Ze heeft vanmorgen een half uurtje geslapen. Een half uur later dan anders en het middag slaapje vanaf 14.00. Ik haal haar er om 15.30 uit zodat ze om 19 uur weer naar bed kan :). Gaat prima zo
Hier was ze dezelfde tijd wakker als normaal, dus eigenlijk een uur eerder. Middagslaapje heeft ze 45min liggen draaien en spelen toen wel gewoon geslapen zoals altijd. Heb haar (volgens de klok) zelfde tijd naar bed gebracht als normaal
Hier gewoon normale tijden aangehouden. Hij was iets later wakker vanochtend maar vanmiddag gewoon om 13:00 naar bed tot 14:30… dus vnv ook tussen 19:00-19:30 weer naar bed.
Was voor ons, vroege vogel, gelukkig wat later wakker, 6.30uur en smiddags van 12.30 tot 14.30 geslapen, zijn normale tijden. Hij was heel de week al 5.30 uur wakker, dus 6.30 was uitslapen voor ons 😅
Hier gaat het prima. Gewoon in nieuw ritme meegegaan, ze sliep alleen wat langer, maar savonds weer 7 uur naar bed en gaat nu gewoon weer het ritme in.
Hier ging het erg goed, gisteren een uur later het middagslaapje + de avond in, vandaag was dat nog maar een half uur later. Dus denk dat hij morgen of overmorgen weer in het normale ritme zit.
Pff vreselijk. Duurt nu heel lang tot ze slaapt. Gister heeft ze de hele nacht liggen draaien en gewoon niet echt geslapen. En ik dus ook niet. Nog steeds erg onrustig in bed met veel draaien. Ben benieuwd hoe het vannacht gaat
Hier gaat het middag slaapje prima. Alleen de nacht.... pas om half 10 sliep ze. Ze lag er wel al lekker om 8 uur in. In de ochtend is wakker worden ook drama...dat heb ik zelf dan ook weer. Alleen in tegenstelling tot haar ben ik daardoor savonds zo moe dat ik wel om 9 uur naar bed wil....had zij dat ook maar gewoon😅