40 Reacties
5 jaar geleden
Wij boeken bewust nog niets omdat het geen doen is om van te voren alles al vol te plannen.
We hebben 4 meiden van dan 9 jaar tot een baby. Dus geen idee wat voor ritme we dan hebben.
Hopelijk vallen de maatregelingen in de zomer mee, dan verzinnen we wel leuke uitjes tegen die tijd.
5 jaar geleden
We gaan voorlopig nog niks plannen, maar hopelijk kunnen we wel wat uitstapjes doen. En misschien een reisje naar het buitenland 😊
5 jaar geleden
Als het allemaal kan gaan we weer lekker naar zuid Spanje (rustig plekje) in de zomer met baby en (verstandelijk beperkt autistisch) kind. pfff alleen de reis wordt loeizwaar maar dan hebben we wel een hele fijne rustige vakantie
5 jaar geleden
Landal heeft fijne babyhuisjes. Geen gesjouw met spullen, in het huisje staat een box, wieg, ledikant, commode enz. Alle spullen die je thuis ook hebt. Echt ideaal!
We zijn vorige week met onze 4 maanden oude baby naar landal Coldenhove geweest. Mooi park, midden in de bossen, aan de rand van het natuurpark. Helaas was het zwembad dicht vanwege corona maatregelen maar misschien is dit in de zomer anders. Alles op het park is goed geregeld, met/ondanks de strenge corona maatregelen. Echt een vakantiegevoel gehad.
Een aanrader! Wij gaan nog een keer terug.
5 jaar geleden
Reactie op marrutje
Landal heeft fijne babyhuisjes. Geen gesjouw met spullen, in het huisje sta ...
Daar gaan wij van de zomer heen! Idd met een babyhuis
5 jaar geleden
Ik hoop dat wij aankomende zomer weer lekker naar Curaçao kunnen, met onze witte billen😂
Ik zie mezelf al helemaal cocktailtjes drinken op een hagelwit strand.
Normaliter zoeken we mijn familie ook nog even op, als ze in Italië zijn.
Dan doen we ook altijd even: Milaan, Venetië, Verona aan. Heerlijk!
Hopelijk kan dit allemaal weer! Ik verlang er zo naar 🙏🏼
5 jaar geleden
En anders maken we het maar gezellig in eigen land.
Dagjes weg, luxe vakantiehuisje huren.
Je hebt hele mooie vakantiehuisjes met bubbelbad etc. Dat is echt super lekker met je kleintje.
Lekker wandelen, picknicken, zwemmen(hopelijk mag het weer!)
Gewoon lekker erop uit.
Ik weet niet waar jullie wonen, maar hier in de buurt heb je het Lineushof, echt super leuk voor die kleintjes!
10 maanden is op zich wel een fijne leeftijd. Wij zijn toentertijd met onze jongste naar Egypte geweest, hij was toen net 6 maanden. Ging helemaal prima! We hadden wel genoeg eten voor hem meegenomen in de koffer, voelde voor mij toch iets prettiger, de vertrouwde Nederlandse producten ☺️
Als wij deze zomer naar Italië en Curaçao gaan, is onze jongste ongeveer 8 maanden.
5 jaar geleden
Wij gaan naar de zee! ☺️☺️☺️
Ach ja het is geen Bonaire ofzo het is Scheveningen maarja vakantie is vakantie ☺️
5 jaar geleden
Bij de meeste vakantiehuisjes kun je om een babypakket vragen, wij zitten in Zeeland en hebben altijd al een bedje, stoel met evt newborn inzet en badje beschikbaar. Lekker naar het strand op slechts 5 min afstand, dagcabine erbij huren, campingbedje erin voor de dutjes en genieten 🌟