19 Reacties

4 jaar geleden

Ik gebruik gewone zonnebrand

4 jaar geleden

Ik gebruik factor 50 voor mn gezicht en voor de rest factor 20 of 30 😊

4 jaar geleden

Ik gebruik niet speciale zonnebrand voor zwangeren. Ik gebruik van biodermal gezicht zonnebrand factor 30. Smeert goed en niet plakkerig. Voor het lichaam heb ik gewone sprayflessen zonnebrand van biodermal in factor 30 en 50. Zat laatst in de zon en had mij ingesmeerd toch zag ik mijn bovenbenen rood worden na ongeveer een half uur. Normaal gesproken had ik bij wijze van spreken amper zonnebrand nodig en verbrandde niet. Ik ben toen ik dat zag uit de zon gegaan. Ik gebruik biodermal, omdat dit merk mij altijd goed bevalt. Heb wel nieuwe flessen gekocht dit jaar, normaal gebruik ik wel dezelfde als het jaar ervoor 😂

4 jaar geleden

Als je geen zonnebrand gebruikt tijdens je zwangerschap heb je een grote probleem. De pigmentatie aanmaak is 2 x zoveel dan normaal of meer zelfs. En na de zwangerschap kan je gewoon de vlekken behouden. Je kan beste gewoon uit zon blijven en niet bruin worden. Anders om de 2 uur insmeren met minmaal zonnebrand crème van factor 50

4 jaar geleden

Ik gebruik al jaren zonnebrand Cream, zowel in de zomer als in de winter heel het jaar door. Super belangrijk! Nummer 1 huidveroudering🤷🏻‍♀️ ik gebruik Cream van de lijn image factor 50.

4 jaar geleden

Ik smeer heel het jaar door met Nivea. Das nu niet anders

4 jaar geleden

Ik smeer 50 in mijn gezicht en 30 gebruik ik voor de rest

4 jaar geleden

Factor 50 van biodermal. Aparte voor het gezicht.

4 jaar geleden

Ik gebruik factor 50 voor mijn gezicht en 30 voor de rest. Dit deed ik al voor mijn zwangerschap. Vergeet niet om regelmatig herhalen als je buiten bent. Het merk maakt niet uit.

4 jaar geleden

Ik zou proberen het stofje oxybenzone te vermijden gedurende je zwangerschap. Je kunt bij de ingrediënten zien of dit er in zit of niet. Ik ben zelf huidtherapeut maar je kunt dit terugvinden in verschillende onderzoeken (oa jetske ultee). Tevens parfum even mijden maar dit zou ik ook doen als je niet zwanger bent.

4 jaar geleden

Ik gebruik van rituals voor mijn gezicht factor 50. Voor mijn lichaam factor 30 van nivea of rituals. Tot nu toe werkt t prima!

4 jaar geleden

Ik heb die van (dermatoloog) jetske ultee, die kun je veilig gebruiken tijdens de zwangerschap. Te bestellen via de website.

4 jaar geleden

Ik gebruik inna suncare factor 50 voor mijn gezicht.

4 jaar geleden

Tip: gebruik voor je gezicht sowieso een zonnebrand met minerale factor! De meeste hebben een chemische factor die veel sneller voor pigment vlekken zorgt. Chemische filters trekken in de huid en absorberen UV, minerale filters blijven op de huid liggen en weerkaatsen het. Naïf heeft een factor 50 met minerale factor en Paula's Choise een hele fijne factor 30 essential glow. Beide goed te betalen.

4 jaar geleden

Reactie op missweezenbeek

Ik zou proberen het stofje oxybenzone te vermijden gedurende je zwangerscha ...
Ik heb een aantal keer nivea zonnebrand opgesmeerd met het stofje oxybenzone gedurende mijn zwangerschap. Ik wist niet dat je moest letten op specifieke stoffen in zonnebrand. Is dit erg schadelijk?

4 jaar geleden

Reactie op Act21

Ik heb een aantal keer nivea zonnebrand opgesmeerd met het stofje oxybenzon ...
Er is nog niet genoeg onderzoek gedaan naar exacte hoeveelheden / eventuele gevolgen van deze stof en daarom kun je het beter vermijden. Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken als het maar een paar keer was hoor. Het gaat meestal om grote hoeveelheden gedurende een lange periode.

4 jaar geleden

Reactie op missweezenbeek

Er is nog niet genoeg onderzoek gedaan naar exacte hoeveelheden / eventuele ...
Heb je tips welke merken ‘veilig’ zijn voor ons zwangere vrouwen?

4 jaar geleden

Reactie op ckepinski

Heb je tips welke merken ‘veilig’ zijn voor ons zwangere vrouwen?
Ik heb deze van Naïf gehaald, vrij van oxybenzone. De ingrediënten zijn natuurlijk. Wellicht een tip voor jou!