Zoals de titel al zegt, onze zoon die dus in oktober 3 wordt wil heel vaak niet lopen. We hebben inmiddels ook een zoontje van 5 maanden, dus af en toe is het erg lastig. We hebben hem eindelijk zo ver (heeft heel wat driftbuien opgeleverd) dat hij bij de opvang zelf loopt aangezien we ze niet beide kunnen tillen. We hebben een hele mooie kinderwagen waarbij onze oudste bovenin kan en de jongste onderin de bak of maxicosi. Maar de jongste is bijna te groot voor de bak, dus dit wordt een probleem. Ik heb me al een beetje verdiept in een meerijd plankje maar ik denk niet dat dit gaat werken omdat mijn man en ik beide lang zijn en we hier dan tegenaan gaan lopen.
Het liefst wil ik dat onze oudste grotendeels zelf loopt (bij een dagje dierentuin bijvoorbeeld of straks op vakantie), zodat de jongste bovenin de kinderwagen kan zitten en af en toe de jongste even in de draagzak doen zodat de oudste soms even kan zitten als hij moe is. Maar hier denkt onze zoon dus anders over 😅 iemand tips of vraag ik nog teveel van hem?