14 Reacties

4 jaar geleden
Het is heel onwennig voor ze om schoentjes aan te hebben, daar moeten ze aan wennen en in het begin vinden ze het denk ik sowieso vervelend, ons zoontje had er ook moeite mee

4 jaar geleden
Ons zoontje is ook van 15-10 1 jaar.. hij loopt langs dingen maar nog niet zelfstandig en wij zijn ook aan het proberen om soepele schoentjes aan te doen ivm het koude weer buiten is alleen sokjes te koud.. hij huilt niet maar probeert zo snel mogelijk de schoentjes uit te stampen en zodra hij ze aan heeft zet hij geen stap meer langs te tafel..
Ik denk dat de kleintjes er gewoon aan moeten wennen.

4 jaar geleden
Wij hebben ook de schoentjes van Shoesme en hier vond hij het begin ook echt niet leuk. In de supermarkt wilde hij uit de wagen, normaal doe ik dit niet, hij vond het zo mooi in de winkel dat hij de schoentjes helemaal vergat. Het ging vanzelf steeds beter!

4 jaar geleden
Welke heb je van shoes me de babyproof of de extreem flex? Want die aller eerste stap schoentjes zijn te slapen voor als ze echt kunnen lopen...die had ik voor mijn dochter en t was drama(die zijn echt voor de eeeeeeeerste stapjes). Maar de extreme flex gaan hier heel goed vindt ze ook niet erg en ze liep er na 2 meter goed op(even wennen aan t schoentje). Hier vond ze in t begin schoenen ook niets maar het is gewoon aan blijven geven iedere dag en naar buiten gaan afleiden en iets doen dat ze wel willen lopen

4 jaar geleden
Mijn zoontje heeft van groot schoenen, bij Scapino vandaan. In begin vond hij het niet zo fijn, maar nu heeft hij er geen problemen meer mee. Ook het aantrekken gaat steeds makkelijker.
Wat voor schoenen heb je? Kan je ook nog spelen met sneakers of hogere schoenen? Wij hebben bewust hogere, omdat hij overal wil lopen maar nog niet zelfstandig loopt. Op ee fiets en bij het kdv is het alleen super fijn dat hij buiten nu schoenen aan heeft. Stuk warmer!

4 jaar geleden
Mijn zoontje wilde binnen ook geen schoenen aan, maar kwam er achter dat hij buiten wel liep met schoentjes aan. Uiteindelijk ze toch maar gewoon aan gedaan ochtend en aan gehouden de hele dag. Sindsdien gaat het goed. Maar het zal idd wennen zijn opeens iets aan de voeten te hebben.
Heb eerst dikke badstof(?) sokken gedaan met van die antislip eronder

4 jaar geleden
Reactie op Mamameisje
Welke heb je van shoes me de babyproof of de extreem flex? Want die aller e ...
We hebben inderdaad ook de extreme flex. Ze zijn heel licht en flexibel. Het zal vooral wennen zijn aan het feit dat hij iets aan zijn voeten heeft. Zondag heeft hij ze twee uur aan gehad en er ook zelf mee gelopen. Hopelijk is dat het begin van schoenen willen dragen 🤞🏻☺️

4 jaar geleden
Reactie op Rem86
Mijn zoontje wilde binnen ook geen schoenen aan, maar kwam er achter dat hi ...
Mag ik vragen waarom je er voor kiest om schoenen ook binnen aan te doen?

4 jaar geleden
Mag ik vragen waarom je er voor kiest om schoenen ook binnen aan te doen?
Als ik de hele dag thuis ben hoeft hij geen schoenen aan hoor, maar wanneer ik hem weg breng naar de oppas dan zal hij toch wel schoenen aan moeten. Daarom hem een dag gewoon meteen in de ochtend schoenen aan gedaan. Nu gaat het gelukkig wel goed. Buiten laat hij zich ook nu ook niet meer op de grond vallen. En thuis loopt die normaal meestal op zijn sokjes, beste om te leren denk ik

4 jaar geleden
Herkenbaar! Mijn zoontje begon keihard te huilen zodra ie zijn schoenen zag.
We zijn toen begonnen met een liedje zingen “schoentjes aan, schoentjes aan, lalalalalaaa” 😆 en begonnen met slofjes elke keer als we naar buiten gingen.
Na 3 dagen ongeveer doet ie ze nu aan zonder een kik te geven.
We hebben nu ook ShoesMe schoenen en dat gaat goed.

4 jaar geleden
Reactie op Rem86
Als ik de hele dag thuis ben hoeft hij geen schoenen aan hoor, maar wanneer ...
Klopt. Kindje leert beste hoe hij zijn voetjes moet neerzetten en bewegen zonder schoentjes. Ziet er schattig uit, bij ons heeft hij ze aan op de fiets en in de wagen, verder lekker sokjes en liefst wil hij zelf blote voeten🤣