Zwanger?

rachie0912
4 maanden geleden
Volgen
Hoi, Ik ben 31 december ongesteld geweest en heb rond 20 Jan mijn ovulatie denk ik gevoeld. Sinds 2 dagen voel ik wat steken, zou dit een innesteling kunnen zijn? En hoeveel dagen na innesteling zou je kunnen testen? Want ik heb een wisselende nod en denk dat ik rond de 32/33 dagen zit met mijn cyclus. Wil niet te vroeg testen, maar word nu al beetje gek in me hoofd
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
27 reacties
Mirandasarah
4 maanden geleden
Hi dames, ik heb op de dag dat ik ongesteld moest worden, getest met test Kruidvat. Dit was een hele dikke plus. Nu 4 dagen later getest met clear blue. Er staat ‘ ‘zwanger 2-3 weken’ ik moest echter heel lang wachten op uitslag. Zwanger stond er na een minuut en vervolgens nog 2 minuten wachten op de ‘2-3 weken’ weten jullie of dit normaal is? Kan het zijn dat de hcg aan het afnemen is?
  • Rapporteren
LaMayo
4 maanden geleden
Reactie op Mirandasarah
Hi dames, ik heb op de dag dat ik ongesteld moest worden, getest met test Kruidvat. Dit was een hele dikke plus. Nu 4 dagen later getest met clear blue. Er staat ‘ ‘zwanger 2-3 weken’ ik moest echter heel lang wachten op uitslag. Zwanger stond er na een minuut en vervolgens nog 2 minuten wachten op de ‘2-3 weken’ weten jullie of dit normaal is? Kan het zijn dat de hcg aan het afnemen is?
Is helemaal normaal hoor bij de test van clear blue! Volgens mij hoort dit ook volgens de gebruiksaanwijzing, en ik had het precies zo!
  • Rapporteren
RooS1992x
4 maanden geleden
Reactie op Mirandasarah
Bij mij ook eerst alleen zwanger en zo'n 2 minuten later +3. Heel normaal dus voor deze test
  • Rapporteren
gizmo22
4 maanden geleden
Reactie op Mirandasarah
Gefeliciteerd! 😍 Dit is heel normaal. Er is een video op YouTube van Clear Blue waarin wordt aangegeven dat eerst “zwanger” kan komen te staan en daarna de weken.
  • Rapporteren
firsttimemammie
4 maanden geleden
Sinds vanavond soort zeurende pijn links en rechts van me buik denk ongeveer ter hoogte van eierstokken zou morgen ongesteld moeten worden zou dit toch een aankomende ongesteldheid betekenen? Hoop zo van niet vanmorgen nog een goeie test gehad.
  • Rapporteren
Verwijderd lid
4 maanden geleden
Sinds vanavond soort zeurende pijn links en rechts van me buik denk ongeveer ter hoogte van eierstokken zou morgen ongesteld moeten worden zou dit toch een aankomende ongesteldheid betekenen? Hoop zo van niet vanmorgen nog een goeie test gehad.
Die steken kunnen normaal zijn tijdens zwangerschap, alles begint wat op te rekken en je lichaam is hard aan het werk.
  • Rapporteren
firsttimemammie
4 maanden geleden
Reactie op verwijderd lid
Die steken kunnen normaal zijn tijdens zwangerschap, alles begint wat op te rekken en je lichaam is hard aan het werk.
Gelukkig Ik hoop dat dat het is.
  • Rapporteren