27 Reacties

4 jaar geleden

Hi dames, ik heb op de dag dat ik ongesteld moest worden, getest met test Kruidvat. Dit was een hele dikke plus. Nu 4 dagen later getest met clear blue. Er staat ‘ ‘zwanger 2-3 weken’ ik moest echter heel lang wachten op uitslag. Zwanger stond er na een minuut en vervolgens nog 2 minuten wachten op de ‘2-3 weken’ weten jullie of dit normaal is? Kan het zijn dat de hcg aan het afnemen is?

4 jaar geleden

Reactie op Mirandasarah

Hi dames, ik heb op de dag dat ik ongesteld moest worden, getest met test K ...
Is helemaal normaal hoor bij de test van clear blue! Volgens mij hoort dit ook volgens de gebruiksaanwijzing, en ik had het precies zo!

4 jaar geleden

Reactie op Mirandasarah

Hi dames, ik heb op de dag dat ik ongesteld moest worden, getest met test K ...
Bij mij ook eerst alleen zwanger en zo'n 2 minuten later +3. Heel normaal dus voor deze test

4 jaar geleden

Reactie op Mirandasarah

Hi dames, ik heb op de dag dat ik ongesteld moest worden, getest met test K ...
Gefeliciteerd! 😍 Dit is heel normaal. Er is een video op YouTube van Clear Blue waarin wordt aangegeven dat eerst “zwanger” kan komen te staan en daarna de weken.

4 jaar geleden

Sinds vanavond soort zeurende pijn links en rechts van me buik denk ongeveer ter hoogte van eierstokken zou morgen ongesteld moeten worden zou dit toch een aankomende ongesteldheid betekenen? Hoop zo van niet vanmorgen nog een goeie test gehad.

4 jaar geleden

Reactie op firsttimemammie

Sinds vanavond soort zeurende pijn links en rechts van me buik denk ongevee ...
Die steken kunnen normaal zijn tijdens zwangerschap, alles begint wat op te rekken en je lichaam is hard aan het werk.

4 jaar geleden

Die steken kunnen normaal zijn tijdens zwangerschap, alles begint wat op te ...
Gelukkig Ik hoop dat dat het is.