Zwanger?

mandarinneke24
2 maanden geleden
Volgen
Deze 2 testen op hetzelfde moment afgenomen. Ik zie op allebei een heel licht streepje, wat denken jullie ? Als je inzoemt zie je het wat duidelijker. Deze zijn wel een aantal dagen voor vermoedelijke nod afgenomen, (onregelmatige cyclus) daar ik het echt niet meer kon houden om te wachten. Mag ik al voorzichtig blij zijn?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
10 reacties
Jolet
2 maanden geleden
Ja, anders zou je echt niks zien.. Toch?
  • Rapporteren
Freckles
2 maanden geleden
Gefeliciteerd! En streep is een streep, je lichaam maakt iig het hcg hormoon aan, anders zou je nooit een (licht) streepje zien.
  • Rapporteren
Melaniee91
2 maanden geleden
Bij mij was dat ook zo volgende dag cb test gedaan en daar stond zwanger 1-2 op Dus denk wel dat ik jou voorzichtig kan feliciteren
  • Rapporteren
mandarinneke24
2 maanden geleden
Reactie op Jolet
Ja, anders zou je echt niks zien.. Toch?
Ik heb er in elk geval 0,0 ervaring mee. Het is de aller eerste keer voor ons ;D het voelt ook onwerkelijk omdat in eigenlijk nog helemaal niks anders aan mezelf merk. :p
  • Rapporteren
mandarinneke24
2 maanden geleden
Reactie op Melaniee91
Bij mij was dat ook zo volgende dag cb test gedaan en daar stond zwanger 1-2 op Dus denk wel dat ik jou voorzichtig kan feliciteren
Ik heb er eentje gehaald daarstraks om morgenvroeg te testen, ben super benieuwd! :)
  • Rapporteren
Marcella85
2 maanden geleden
Ik had ook een licht streepje maar ben wel zwanger dus denk dat ik je wel kan feliciteren 😄😄
  • Rapporteren
Mamaoftwo
2 maanden geleden
Reactie op mandarinneke24
Ik heb er eentje gehaald daarstraks om morgenvroeg te testen, ben super benieuwd! :)
Herkenbaar verhaal. Bij de tweede en de derde gehad🙈... beide keren zwanger. Alvast gefeliciteerd 😊
  • Rapporteren