Zwanger?

Verwijderd lid
5 maanden geleden
Volgen
Goedemorgen allen! Omdat ik mij de laatste dagen niet zo lekker voelde, heb ik vanochtend een test gedaan (zie foto). Ik zou vandaag ongesteld moeten worden, al is dit lastig zeggen aangezien mijn cyclus heel onregelmatig is. Ik durf nog niet heel blij te zijn aangezien het al paar keer mis is gegaan: missed abortion (curettage) en miskraam. Wat denken jullie?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
12 reacties
Ingridb-24
5 maanden geleden
Lijkt positief hoeveel dagen rond nod
  • Rapporteren
Verwijderd lid
5 maanden geleden
Reactie op Ingridb-24
Lijkt positief hoeveel dagen rond nod
Is lastig te zeggen aangezien ik op 17 december miskraam heb gehad. Hierdoor is de cyclus wat in de war. Ik weet dat ik rond 12/13 januari een eisprong heb gehad.
  • Rapporteren
HenrikeV
5 maanden geleden
Dat is een positieve test! Ik zou afgelopen zaterdag ongesteld moeten zijn, gisteren ook zo'n test gedaan en precies hetzelfde, een vaag tweede streepje. Ga voor de zekerheid morgen weer testen om 100% zeker te zijn
  • Rapporteren
Verwijderd lid
5 maanden geleden
Reactie op HenrikeV
Dat is een positieve test! Ik zou afgelopen zaterdag ongesteld moeten zijn, gisteren ook zo'n test gedaan en precies hetzelfde, een vaag tweede streepje. Ga voor de zekerheid morgen weer testen om 100% zeker te zijn
Super, jij ook gefeliciteerd! 😘 Ik test idd morgen of overmorgen ook nog keertje. Spannend hè?!
  • Rapporteren
Yentel
5 maanden geleden
In het begin had ik ook zoon streepje dus ik hen de dag erna weer een test gedaan en die was al beter te zien, uiteindelijk een paar dagen daarna weer een test gedaan en die was al beter te zien!
  • Rapporteren
Verwijderd lid
5 maanden geleden
Ik had ook 2 testen achter elkaar zo vaag. Uiteindelijk een test van clearblue gekocht waar zwanger of niet zwanger op staat. Zo had ik gelijk duidelijkheid!
  • Rapporteren
Verwijderd lid
5 maanden geleden
Reactie op verwijderd lid
Ik had ook 2 testen achter elkaar zo vaag. Uiteindelijk een test van clearblue gekocht waar zwanger of niet zwanger op staat. Zo had ik gelijk duidelijkheid!
Deze ga ik idd morgen ook even halen, ben heel benieuwd!
  • Rapporteren
Verwijderd lid
5 maanden geleden
Dit haalt idd wel veel onzekerheid weg. Nu klaar met testen en dan zien er over drie weken bij eerste echo wel hoe en wat (hoop ik).
  • Rapporteren
Verwijderd lid
5 maanden geleden
Hier dezelfde vraag! De bovenste test is van afgelopen maandag, ik zou rond de 24e ongesteld moeten worden. Gisteren 2e test gedaan omdat ik een voorgevoel had. 1e test zagen we alleen 1 streep en gingen ervan uit dat ik niet Zwanger was. De 2e test gister middag gedaan en zag een licht streepje. Toen de prullenbak op de kop gehouden om mijn eerder test opnieuw te bekijken en daar zie je heel minimaal een lichte streep. Gister ook meteen een clean blue gehaald en ik denk dat het nu dat ik toch wel zwanger ben
  • Rapporteren
LaMayo
5 maanden geleden
Hier dezelfde vraag! De bovenste test is van afgelopen maandag, ik zou rond de 24e ongesteld moeten worden. Gisteren 2e test gedaan omdat ik een voorgevoel had. 1e test zagen we alleen 1 streep en gingen ervan uit dat ik niet Zwanger was. De 2e test gister middag gedaan en zag een licht streepje. Toen de prullenbak op de kop gehouden om mijn eerder test opnieuw te bekijken en daar zie je heel minimaal een lichte streep. Gister ook meteen een clean blue gehaald en ik denk dat het nu dat ik toch wel zwanger ben
Heel duidelijk hoor! Gefeliciteerd!
  • Rapporteren
Chelle_30
5 maanden geleden
Gefeliciteerd het is positief
  • Rapporteren