48 Reacties

4 jaar geleden

Gefeliciteerd !!! Ik ben ook zwanger ik mag 24 februari voor de eerste echo ik vind het ook spannend dan hoor je het kindje ze hart kloppen

4 jaar geleden

Reactie op Hayley1994

Gefeliciteerd !!! Ik ben ook zwanger ik mag 24 februari voor de eerste ech ...
Oh spannend hè! Ook via IUI? Gefeliciteerd!!

4 jaar geleden

Reactie op Alessandra88

Oh spannend hè! Ook via IUI? Gefeliciteerd!!
Wat bedoelt u met IUI ?

4 jaar geleden

Wij hebben een positieve test, via icsi 19 februari 1e echo zo mega spannend

4 jaar geleden

Reactie op Hayley1994

Wat bedoelt u met IUI ?
Hi Hayley, hiermee bedoel ik zwanger geworden via inseminatie in het ziekenhuis+hormonen

4 jaar geleden

Reactie op Monsma

Wij hebben een positieve test, via icsi 19 februari 1e echo zo mega spannen ...
Dat is zeker spannend! Hoop dat alles er goed uitziet voor jullie!

4 jaar geleden

Reactie op Alessandra88

Hi Hayley, hiermee bedoel ik zwanger geworden via inseminatie in het zieken ...
Nee ik heb een natuurlijke bevruchting gehad

4 jaar geleden

Reactie op Monsma

Wij hebben een positieve test, via icsi 19 februari 1e echo zo mega spannen ...
@Monsma: Mag ik even vragen na de hoeveelste poging het gelukt is? Ook cryo's gehad? Ik heb 1e ICSI achter de rug. Exact een week geleden TP gehad. Die w8tweken... moordend... Jij alvast dikke proficiat!

4 jaar geleden

Super gefeliciteerd !!

4 jaar geleden

Reactie op BabyMJW

Super gefeliciteerd !!
Dank je wel! Zo blij!! 😊

4 jaar geleden

Ik ben ook zwanger geworden via IUI. De 8ste poging was raak!! Zo onwerkelijk nog!!

4 jaar geleden

Reactie op kellyS

Ik ben ook zwanger geworden via IUI. De 8ste poging was raak!! Zo onwerkeli ...
Wat goed gefeliciteerd!! 8e keer! Zo zie je maar, niet opgeven!! Heb je veel last gehad van de hormonen? Ging het goed in combinatie met je werk en hoever ben je nu? Groetjes!

4 jaar geleden

Reactie op Alessandra88

Wat goed gefeliciteerd!! 8e keer! Zo zie je maar, niet opgeven!! Heb je vee ...
Wij hebben het zonder hormonen gedaan omdat ik grote follikels heb. Ze waren bang voor een meerling als ze me zouden stimuleren. M’n werk was gelukkig heel erg meelevend en heb altijd de vrijheid gekregen om halsoverkop naar het ziekenhuis te gaan. Ik ben nu 4+4 weken zwanger! Kan het gewoon nog niet geloven! De aanhouder wint zeker😊 Maandag even bellen wanneer ik mag komen voor een echo. Als het goed is rond 6 weken om te kijken of alles op de goede plek zit. Als alles dan goed is ga ik daarna gewoon naar verloskundige.

4 jaar geleden

Hoi, ik ben er ook een paar dagen geleden achter gekomen dat ik zwanger ben, poging 2 IUI. Alleen is dit nu mijn 6e zwangerschap, dus het blijft ontzettend spannend tot de echo en dat we een hartje zien kloppen.

4 jaar geleden

Vandaag de 2e dag waarop ik positief heb getest na onze 2e IUI behandeling. De lijn is nog erg licht maar de eerste keer ooit dat de testen positief zijn. Ik ben pas 2 dagen over tijd en heb al een paar dagen last van heeeeel licht bloedverlies en wat buikkrampen. Vind het nog spannend om blij te zijn na 3,5 jaar.. maar zou het nu dan eindelijk zover zijn. 🤞🏾🤞🏾 Gefeliciteerd @Alessandra

4 jaar geleden

Reactie op Mii88

Hoi, ik ben er ook een paar dagen geleden achter gekomen dat ik zwanger ben ...
Oh spannend! Wanneer heb je je eerste echo? Hoop dat alles goed is!

4 jaar geleden

Reactie op NassG

Vandaag de 2e dag waarop ik positief heb getest na onze 2e IUI behandeling. ...
Ik vind het ook nog wel spannend, overal lees is verhalen dat het toch mis is gegaan in de eerste paar weken, maar zolang ik nog geen echo met kloppend hartje hebt gezien vind ik het ook nog spannend! Gewoon deze dagen nog een paar keer testen in de hoop deze mooi oploopt! Heb je al contact gehad met het ziekenhuis voor een eerste echo?

4 jaar geleden

Reactie op Alessandra88

Oh spannend! Wanneer heb je je eerste echo? Hoop dat alles goed is!
Ja ontzettend! Morgen weet ik wanneer de eerste echo is. Bedankt! Hoop dat het bij jou ook allemaal goed is!

4 jaar geleden

Reactie op Alessandra88

Ik vind het ook nog wel spannend, overal lees is verhalen dat het toch mis ...
Vanmorgen weer getest. De lijn is gelijk aan gisteren, misschien zelfs een tikkeltje lichter. Ik denk dat ik vandaag ga bellen naar het ziekenhuis om te horen hoe verder. Bellen jullie direct na een positieve test of wachten jullie een weekje ofzo?

4 jaar geleden

Reactie op NassG

Vanmorgen weer getest. De lijn is gelijk aan gisteren, misschien zelfs een ...
Ik had gelijk gebeld bij de positieve test. Zodat er zo snel mogelijk een afspraak kon worden gemaakt. Daarna gelijk de verloskundige gebeld. Ze had aangegeven dat ik bij haar langs kon komen als ik de echo in het ziekenhuis had gehad. 12 Feb mag ik langskomen in het ziekenhuis. Dan ben ik 6+6 weken. Als alles goed is, kan ik het traject afsluiten en mag ik bij de verloskundige verder. Welke test heb je vanochtend gebruikt? Wellicht kan je morgenochtend een andere gebruiken om te kijken hoe die reageert?