48 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Mii88

Ja ontzettend! Morgen weet ik wanneer de eerste echo is. Bedankt! Hoop dat ...
Heel spannend! Dat wachten duurt zo lang! Hopelijk valt het mee en mag je binnen 2 weken langskomen. Fingers crossed!

4 jaar geleden

Reactie op Alessandra88

Heel spannend! Dat wachten duurt zo lang! Hopelijk valt het mee en mag je b ...
Ik mag volgende week donderdag! En hopen dat het blijft zitten!

4 jaar geleden

Reactie op Alessandra88

Ik had gelijk gebeld bij de positieve test. Zodat er zo snel mogelijk een a ...
Ik heb vandaag de Ferti afdeling gesproken. Ze geven aan dat ik morgen en vrijdag moet bloed prikken om te zien of de HCG waarden omhoog gaan. Als dat het geval is, kijken we weer verder. Nog even geduld dus.. 🤞🏾Ik heb trouwens testen van Sensitest gebruikt.

4 jaar geleden

Hai, Ik ben ook zwanger na IUI. Ook na eerste behandeling afgelopen maandag een positieve test. Ik vind het nog erg onwerkelijk allemaal, maar oh... wat ben ik blij! Voorzichtig een beetje aan het genieten.

4 jaar geleden

Yes ik ben zwanger geworden na de 2e iui.. Na 2. 5 jaar zag ik die positieve test.. Kan 't nog niet helemaal geloven en durf nog niet te genieten. Maar het zit er!

4 jaar geleden

Reactie op TessHub

Yes ik ben zwanger geworden na de 2e iui.. Na 2. 5 jaar zag ik die positiev ...
Oh spannend! Wanneer heb je je eerste echo? Heb je veel last gehad van de hormonen? Hopen dat alles goed gaat en je een mooie eerste echo hebt!

4 jaar geleden

Reactie op Loesje1774

Hai, Ik ben ook zwanger na IUI. Ook na eerste behandeling afgelopen maandag ...
Hi, Ja ook ik ben heel voorzichtig aan het genieten. Gister al Moeders voor Moeders op visite gehad, begint nu allemaal echt te worden haha. Wanneer heb jij je eerste echo? Groetjes!

4 jaar geleden

Reactie op Alessandra88

Hi, Ja ook ik ben heel voorzichtig aan het genieten. Gister al Moeders vo ...
Bij het doorgeven van de uitslag ( positieve test) hebben ze mij direct een echo aangeboden. Mijn 1ste echo is op 27 feb. Dan ben ik 7 wkn als het goed is. Ben echt benieuwd en hoop dat alles ghoed blijft gaan. Had dit echt nog niet verwacht. Start in maart ook nog met een nieuwe baan. Wel een dingetje waar ik me ook wel mee bezig houd

4 jaar geleden

Ik ben na 4x iui en 2 jaar proberen nu ook echt zwanger, het blijft heel onwerkelijk... al 3 testen gedaan en ik begin het steeds meer te geloven! Over 2 weken de eerste echo in het ziekenhuis. Nemen jullie ook al contact op met een verloskundige of eerste zh afwachten?

4 jaar geleden

Reactie op mar—24

Ik ben na 4x iui en 2 jaar proberen nu ook echt zwanger, het blijft heel on ...
Ik heb woensdag eerst een afspraak in het ziekenhuis. Heb wel al contact opgenomen met de verloskundige, maar zij gaf aan dat ik beter eerst de echo van het ziekenhuis kan afwachten ivm het traject en daarna mag ik contact opnemen met haar. Ik ben nu 6+2, heel raar om te weten dat het allemaal dit jaar nog gaat gebeuren!

4 jaar geleden

Yep! Dit is mijn 2de iui aangezien we bij de eerste niet mochten insemineren vanwege overstimulate. Had het niet verwacht. Mogelijk een tweeling. Ben benieuwd naar de echo

4 jaar geleden

YES!!!!! Eindelijk na zoveel jaar en de laatste IUI poging is het gelukt! Ik durf bijna niet al te blij te zijn, herkennen jullie dat? Over 2,5 week eerste echo, super spannend dat wachten. Las het net ook al, contact met Moeders voor Moeders is gelegd. Kijken of ik wat voor ze terug kan doen na alle hormonen die ze mij hebben gedoneerd.

4 jaar geleden

Reactie op mimimi37

Yep! Dit is mijn 2de iui aangezien we bij de eerste niet mochten inseminere ...
Jaa dat is met hormonen altijd spannend hè, 1 of 2 kindjes! Gelukkig is het wel gelijk raak, gefeliciteerd!

4 jaar geleden

Reactie op Jen2020

YES!!!!! Eindelijk na zoveel jaar en de laatste IUI poging is het gelukt! ...
Nooit opgeven! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Juist omdat we in het traject hebben gezeten wil je ook iets terug doen voor Moeders voor Moeders. Ik ben in ieder geval blij dat ik hiermee andere ( toekomstige ) moeders mag en kan helpen. Zonder hun was het ons waarschijnlijk ook niet gelukt! Succes bij de eerste echo! Hopelijk is alles goed :)

4 jaar geleden

Vandaag met 6 weken de eerste echo gehad en we hebben het hartje zien kloppen!! Zo mooi en het idee is nog zo bizar. Na 5 miskramen, gaat dit dan nu echt ons kindje worden?❤️

4 jaar geleden

Reactie op Mii88

Vandaag met 6 weken de eerste echo gehad en we hebben het hartje zien klopp ...
Wat bijzonder hè! Gefeliciteerd! Wij hebben gister onze echo gehad, en we krijgen een tweeling! Kwam wel even als een shock, maar natuurlijk heel erg welkom!

4 jaar geleden

Reactie op Alessandra88

Wat bijzonder hè! Gefeliciteerd! Wij hebben gister onze echo gehad, en we ...
Wauw een tweeling! Gefeliciteerd! Mijn vriend zat er ook steeds over te grappen, maar we zagen maar 1 vruchtzakje en hartje. Nu blijft het allemaal hopelijk heel veilig in de buik zitten!

4 jaar geleden

Reactie op Alessandra88

Wat bijzonder hè! Gefeliciteerd! Wij hebben gister onze echo gehad, en we ...
Beter 2 dan helemaal geen zeggen wij steeds, gefeliciteerd!! Wij moeten nog even wachten om te weten of het een meerling is

4 jaar geleden

Reactie op Mii88

Wauw een tweeling! Gefeliciteerd! Mijn vriend zat er ook steeds over te gr ...
Ja dat deed die van mij dus ook, totdat hij de bevestiging van de gynaecoloog kreeg en het zelf ook zag 😂. Toen kon ie even niet meer lachen haha. Maar het begint langzaam te dalen en we beginnen steeds meer aan het idee te wennen. Kunnen ook niet anders, er is geen weg terug haha!

4 jaar geleden

Reactie op Jen2020

Beter 2 dan helemaal geen zeggen wij steeds, gefeliciteerd!! Wij moeten no ...
Ja dat is helemaal waar! Bij ons had ze in eerste instantie een foutje gemaakt, en zag ze ' een lege baarmoeder '. Compleet gebroken van verdriet lag ik in die stoel. Totdat ze iemand anders erbij haalde die de echo net anders inbracht waardoor er ineens 2 vruchtzakjes en 2 hartjes te zien waren! Je kunt je voorstellen dat er in 5 minuten zoveel emoties loskwamen dat we die shock van een tweeling nog steeds aan het verwerken zijn 😂. Enne tsjah, zijn we ook maar gelijk klaar! We wilden er sowieso 2, dus als het er eerst 1 was geweest kon het zomaar zijn dat als je klaar was voor een tweede, we weer het traject in moeten en je dus een paar jaar verder bent! Even aanpoten met z'n tweeën, power couple!! 💪