48 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Jen2020

Beter 2 dan helemaal geen zeggen wij steeds, gefeliciteerd!! Wij moeten no ...
Oh en laat je de uitslag van je echo weten :)? Ben heel benieuwd! Wachten duurt lanngggggg!

4 jaar geleden

Na mijn eerste iui was ik ook zwanger, helaas werd dat een miskraam. Nu, na de 5de poging, ben ik weer zwanger. Momenteel ben ik 6+3. Ik heb er nu meer vertrouwen in. 19 februari hebben we de eerste echo.

4 jaar geleden

Reactie op Pas94

Na mijn eerste iui was ik ook zwanger, helaas werd dat een miskraam. Nu, na ...
Jeetje wat heftig! Na hoeveel weken kreeg je een miskraam? Fijn dat je nu een goed gevoel hebt! Uiteindelijk heeft deze zwangerschap ook een tijdje op zich laten wachten.. overstimulatie door de hormonen of ging het vaker mis?

4 jaar geleden

Reactie op Alessandra88

Jeetje wat heftig! Na hoeveel weken kreeg je een miskraam? Fijn dat je nu e ...
Met 5 weken had al een miskraam. Eigenlijk gingen alle pogingen gewoon mis. Echt frustrerend.. rond Kerst had ik een overstimulatie . Ik had vier follikels, maar helaas werd dat afgebroken. Dat voelde zo oneerlijk. Gelukkig was de poging erna raak. De artsen hadden mij nog wel aanbevolen om een pauze in te lassen, maar ik wilde gewoon heel graag door. Ben blij dat ik heb doorgezet.

4 jaar geleden

Reactie op Pas94

Met 5 weken had al een miskraam. Eigenlijk gingen alle pogingen gewoon mis. ...
Ja precies en dan zul je zien dat het raak is! Hoop dat deze zwangerschap wel goed blijft gaan!

4 jaar geleden

Reactie op Alessandra88

Ja precies en dan zul je zien dat het raak is! Hoop dat deze zwangerschap ...
Hey! Hoe is je echo gegaan?

4 jaar geleden

Vandaag 1ste echo gehad. Was super!!! Alles goed. Hartje zien kloppen. Ben 7+5 ipv 7wkn. Over twee weken weer een echo. Door het te zien wordt het nu ook meer werkelijkheid. Zoooooo blij!!!!!😍

4 jaar geleden

Reactie op Loesje1774

Vandaag 1ste echo gehad. Was super!!! Alles goed. Hartje zien kloppen. Ben ...
Oooh wat goed!!! Gefeliciteerd! En toch iets verder dan je dacht :) Op naar de volgende echo!