75 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben ook zwanger na ICSI. Wij hadden een terugplaatsing van een vers embryo van 5 dagen:) het is ons 2e kindje. De eerste is ook met ICSI gekomen na 4 terugplaatsingen. Nu bijna 5 weken zwanger van ons 2e wondertje na 3 terugplaagsingen:)

4 jaar geleden

Wij ook via icsi behandeling 2e cryo terugplaatsing.. kan het nog steeds niet echt beseffen 19 februari eerste echo vind het onwijs spannend!

4 jaar geleden

Wij door middel van icsi. Bij ivf geen bevruchtingen ivm geen rijpe eicellen. Icsi met andere medicatie en nu een plakkertje. Ik ben nu 4.6 weken. Super spannend want ik heb sinds zondag last van bruinverlies en maandag avond ook bloed gehad. Dat gelukkig niet meer gehad. 21 februari mogen we voor de eerste echo🍀🤞🏻 Ik heb ook niet echt veel kwaaltjes. Last van m'n onderrug, iets gevoelige borsten en inderdaad wat meer moe.

4 jaar geleden

Ja, ik ook na een icsi behandeling. Icsi2, cryo 1. Nu 5 weken. Heel onwerkelijk en lastig te geloven dat het echt zo is. Hoop dat het goed blijft gaan.

4 jaar geleden

Ik door ivf. 28 december begonnen en 25 januari positieve test welke bevestigd is op 28 januari door bloedtest. 18 Feb mijn eerste echo. Is mijn eerste zwangerschap

4 jaar geleden

Na 2,5 jaar kan ik nog niet helemaal geloven nu eindelijk zwanger te zijn. Nu 5+1. Eerste poging ivf was raak, met één matig embryo (kwaliteit C) ivm slechte kwaliteit eicellen. Daarom heb ik extra spanning tot de echo op 24 feb. Succes ladies! Laten we na een goede echo extra gaan genieten ☺️.

4 jaar geleden

Ook na Icsi! 4e terugplaatsing, nu 5 weken maar niet zo blij als ik had gedacht, vooral heel onzeker of het allemaal wel goed gaat.. de 20e 1e echo! Nog even geduld, maar dat hebben we wel geleerd na 4 jaar 😉

4 jaar geleden

Hier ook zwanger door icsi.. 6 weken nu. Dit was de 7e tp van icsi 2. 4 jaar bezig geweest. Icsi 1 alleen een verse tp, dut werd een mk. Icsi 2 geen verse ivm overstimulatie en de 2e en 3e cryo werd ook een mk. Dit is ons 2e kinsje, onze zoon wordt in mei 5. Hij is op de natuurlijke manier gekomen na een hersteloperatie bij mijn man, helaas heeft die geen stand gehouden vandaar dus nu icsi voor ons.. deze zwangerschap voelt zo veel beter dan die 3 die een mk werden dus ik hoop dat het obs gegeven is dat deze mag blijven plakken!! Aanstaande dinsdag de eerste echo bij 6+5 weken..

4 jaar geleden

Ik ben ook zwanger door icsi. 1 Januari begonnen en 29 januari een positieve test in handen die 30 januari werd bevestigd door een bloedtest. Ik vind het ook allemaal nog heel onwerkelijk. Ik heb last van mn borsten, ben meer vermoeid en soms 'zeurende' onderbuik. 20 februari de eerste echo.. hopelijk blijft het goed gaan!

4 jaar geleden

Hoi, ook ik ben zwanger geworden na ICSI, eerste cryo tp. Verse was geen plakkertje. Ik merk dat ik mega onzeker ben, sinds bijna een week zeer regelmatig bruinig bloedverlies met soms ook wat bloed erbij. Heb alle doen scenarios al in m'n hoofd afgespeeld. Dinsdag eindelijk onze echo, ik hoop dat we dan weten waar we aan toe zijn... Oh meiden echt dat wachten.... En ben die poezenbollen ook zo zat, wordt daar soms ook heel onzeker van, denk ik dat ik vloei, maar nee hoor zijn het die vieze bollen weer. Ben blij als ik daar mee mag stoppen, maarre alles voor het goede doel hoor 😀

4 jaar geleden

Reactie op MissMama21

Hoi, ook ik ben zwanger geworden na ICSI, eerste cryo tp. Verse was geen pl ...
Pff ik ben blij herkenning te lezen. Al sinds zondag bruinig verlies. Soms alleen vocht soms met stolsels. Soms is er niks. Maandag een dikke sliert met vers bloed schrok me kapot en dacht dat het klaar was. M'n eerste zwangerschap dus ook geen idee wat normaal is. Inderdaad elke keer als je wat voelt daar beneden denk je shit wat is het?!? Wij hebben de 21ste een echo, vraag me af of ik dan iets meer kan gaan genieten. Heb me wel voorgenomen te gaan genieten want zover als nu zijn we nog nooit gekomen.

4 jaar geleden

Reactie op Nora91

Pff ik ben blij herkenning te lezen. Al sinds zondag bruinig verlies. Soms ...
Ik heb vandaag contact gehad met het zh om te vragen of m'n echo eerder kon, maar dat ging niet ivm het dan waarschijnlijk nog niet horen van het hartje. Dan had ik nog steeds geen zekerheid gehad. Maar oj ik vind deze wachtweken zoveel zwaarder dan de normale wachtweken, die ging ik fluitend door. Ik ga ook proberen te genieten hoor, zoals je zegt we zijn nog nooit zover gekomen. En bruin bloed is oud bloed, dus eigenlijk hoeven we ons nog niet druk te maken... Dat is helaas makkelijker gezegd dan gedaan

4 jaar geleden

Reactie op MissMama21

Ik heb vandaag contact gehad met het zh om te vragen of m'n echo eerder kon ...
Ik had bloed laten prikken eergisteren om te kijken of mijn hcg gestegen was. Dat was het enige wat ze op dit termijn konden doen voor me. Gelukkig was die gestegen, ondanks dat het alsnog niks betekend. Ik denk dat we pas rustig kunnen ademen als we onze baby in onze armen hebben♥️

4 jaar geleden

Reactie op Nora91

Ik had bloed laten prikken eergisteren om te kijken of mijn hcg gestegen wa ...
Dat is wel heel fijn ja, maar verder blijft alles onzeker. Het is ook zo een ander gevoel wanneer je in een traject zit. Hopen dat we straks toch een beetje kunnen genieten als we een klein mensje zien ontstaan op de echo...

4 jaar geleden

Hier 6 wk zwanger, 1 icsi 4 tp zonder resultaat, nu zwanger van icsi 2 1e tp vers. Omdat we al veel tegenslagen hebben gehad wel moeite om pos te blijven maar aan de andere kant ben ik nog nooit zo ver geweest. 26 feb 1e echo. Tot die tijd redelijk gespannen. Vooral veel piekeren savonds/slechts.

4 jaar geleden

Reactie op Sydney

Hier 6 wk zwanger, 1 icsi 4 tp zonder resultaat, nu zwanger van icsi 2 1e t ...
Wat leuk we lopen gelijk op! Maar wat heb jij laat je eerste echo joh! Dat is toch meestal met 7 weken na een tp?

4 jaar geleden

Hier geen Icsi, maar na 4 jaar eindelijk zwanger door iui in gestimuleerde cyclus. Ik heb zelf lang gewacht(vandaar de 4 jaar) , omdat ik hoopte dat het via de natuurlijke weg wel zou komen. Nu afwachten op de echo of wij een of twee kindjes verwachten

4 jaar geleden

Hier gisteren positieve test na tweede tp(eerste crypo ) vind het ook heel spannend. Voelde eerst niks dus daarom dacht ik ook niks. En had bruinverlies wat altijd tekenen zijn van ms. Maar het stopte en ineens was daar de officieel test dag. Was altijd voor de dag ongesteld geworden dus dat was gek. Nu voel ik wat krampen soms (tijdens sporten) en echt wel trek steeds haha. Maar dat kan ook mentaal zijn 😉

4 jaar geleden

Ik vind het trouwens met vertellen nu heel lastig. Mensen weten van het traject dus vragen erom. Ik wil het eigenlijk niet aan de grote klok hangen maar vorige keren toen het niet raak ging wisten ze het ook.. dus ze zijn ook niet achterlijk 😂 Gaan het m’n ouders en schoonouders vertellen, want die weten sowieso van het traject. M’n baas weet het al want die vroeg het vandaag en m’n beste vriendinnetjes spreek ik morgen dus zal ook wel op tafel komen,. Twee andere collega’s heb ik nog voorgelogen dat ‘ik nog niks weet’.

4 jaar geleden

Hoi ik heb ook net mijn 2de icsi gehad.. eerste was helaas niet gelukt.. bij de 2de voelde ik eigenlijk niet veel, wel de bijwerkingen van de medicijnen.. 2 feb mochten we testen... En deze was positief... We willen het natuurlijk al aan de grote klok hangen, maar toch besloten om de eerste echo maar af te wachten.. super spannend!!