75 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben niet zwanger geraakt via icsi, maar we zaten wel in dat traject. 4 terugplaatsingen gehad, maar helaas ging het iedere keer mis. Nu ineens spontaan zwanger😍🥰

4 jaar geleden

Reactie op lsje88

Ik vind het trouwens met vertellen nu heel lastig. Mensen weten van het tra ...
Ja dat gevoel ken, dus kom ik er ook niet onderuit. En ergens vind ik het ook wel fijn. Dat het na 3 jaar eindelijk is gelukt, wil je het van de daken schreeuwen. Ik houd het wel bij familie wat kortbij staat en mijn collega's uit de zorg om me ook te beschermen

4 jaar geleden

Ik ben niet zwanger geworden door icsi/IVF, maar ben hier om jullie te feliciteren met jullie zwangerschap. Ik heb zelf ook bijna twee jaar moeten wachten en heb een operatie aan mijn baarmoeder gehad voordat het een keer lukte. Ik bewonder jullie en ben zo blij dat na al die ellende jullie wens is uitgekomen. Ik wens jullie een gezonde zwangerschap toe!!

4 jaar geleden

Reactie op MissMama21

Wat leuk we lopen gelijk op! Maar wat heb jij laat je eerste echo joh! Dat ...
Geen idee. Lees wel dat heel veel hem al rond 6/7 hebben. Ik belde om de positieve zwangerschapstest door te geven en toen gaf ze me deze datum. Heb geen eerdere ervaring met pos zwangerschapstest dus niet meegeteld of vragen gesteld.

4 jaar geleden

Reactie op lsje88

Ik vind het trouwens met vertellen nu heel lastig. Mensen weten van het tra ...
Heel herkenbaar. Buurvr + 2 collega's weten het nu al omdat ze wisten van het traject.... Probeer uit mezelf het niet te vertellen en echo af te wachten maar als iemand het rechtstreeks vraagt ben ik niet zo goed in liegen of eromheen draaien

4 jaar geleden

Reactie op MissMama21

Wat leuk we lopen gelijk op! Maar wat heb jij laat je eerste echo joh! Dat ...
Maybe tel ik ook niet goed? 1 jan omgesteld (startdag injecties) - 15 jan punctie - 18 jan verse terugplaatsing - 1 feb testdag.

4 jaar geleden

Reactie op Sydney

Heel herkenbaar. Buurvr + 2 collega's weten het nu al omdat ze wisten van h ...
Ja dat doe ik dus ook.

4 jaar geleden

Reactie op Sydney

Maybe tel ik ook niet goed? 1 jan omgesteld (startdag injecties) - 15 jan p ...
Als ik dan een beetje reken ben je morgen 5 weken zwanger.. vanaf de testdag ben je namelijk 4 weken zwanger in ons geval. Dan snap ik wel dat je nog eventjes moet wachten.. Spannend!!!! Hier ben ik echt aan t aftellen

4 jaar geleden

Ik ben ook zwanger geworden d.m.v. icsi! Eerste behandeling en eerste terugplaatsing was gelijk raak! Ik kon het niet geloven toen de arts belde dat ik een hcg waarde had van 294! Gisteren was ik precies 5 weken zwanger en ik heb nu ook erg last van zere borsten! Verder nog niet veel last, dus hopelijk blijft dat zo!

4 jaar geleden

Reactie op Ing1985

Ik ben ook zwanger geworden d.m.v. icsi! Eerste behandeling en eerste terug ...
Deze test heb ik vanmorgen gedaan

4 jaar geleden

Reactie op Ing1985

Deze test heb ik vanmorgen gedaan
Jeee daar worden we allemaal blij van als we dat zien! Gefeliciteerd, nu die verlengde wachtweken tot je echo! Spannend

4 jaar geleden

Reactie op MissMama21

Als ik dan een beetje reken ben je morgen 5 weken zwanger.. vanaf de testda ...
Wanneer is je echo?

4 jaar geleden

Reactie op Ing1985

Deze test heb ik vanmorgen gedaan
Yeah! Dit willen we zien!

4 jaar geleden

Reactie op Sydney

Wanneer is je echo?
Dinsdag, dus het is te overzien

4 jaar geleden

Ik krijg 22 februari een 7 weken echo! Dan moeten we een kloppend hartje zien dus dat is nog wel even spannend!

4 jaar geleden

Yeahhhh gefeliciteerd!!!! Hier ook positief getest na 4 jaar vechten!! Ik ben ontzettend blij maar ook ontzettend bang omdat ik wel bloedverlies heb. 18 feb echo 🙏🏽🙏🏽

4 jaar geleden

Reactie op icsimama

Yeahhhh gefeliciteerd!!!! Hier ook positief getest na 4 jaar vechten!! Ik b ...
Gefeliciteerd wat ontzettend leuk!

4 jaar geleden

Reactie op MissMama21

Dinsdag, dus het is te overzien
Gaan voor je duimen!!!!!

4 jaar geleden

Wij zijn eindelijk zwanger na 6 iui en 2 ivf. De 18e hebben we een echo. Nu 6 weekjes zwanger. Zo super spannend allemaal.

4 jaar geleden

Ik ook zwanger na verse terug plaatsing IVF. 17 Jan (op de verjaardag van onze oudste dochter) de terug plaatsing gehad. 17 feb hebben we een eerste echo. Super spannend wat ik voel eigenlijk niet zo veel. Hebben jullie kwaaltjes/klachten?