75 Reacties

4 jaar geleden

Na een eerste icsi traject heb ik op 19 & 21 feb positief getest en pas op 12 maart heb ik me eerste echo. İk hoop echt dat we een kloppend hartje zien/horen en dat alles goed gaat voor altijd.

4 jaar geleden

Hai! Ik ben ook zwanger na een ICSI traject, nog wel pril, maar in 5 jaar nog nooit zo ver gekomen. Zweet handjes tot de eerste echo 16 maart. Eerst iui zonder succes, daarna ivf zonder succes en daarna ICSI. Zwanger van de eerste cryo.

4 jaar geleden

Gefeliciteerd, ongelovelijk he?! Wij hebben 5 iui en 2 icsi gehad.. 2 terug plaatsingen bij de 1ste icsi en dit is de verse terugplaatsingen van icsi 2.. nu 5w en 2d.. 13 maart eerste echo.. zo mega spannend.. in okt een miskraam met 6w en 6d gehad.. hoe voel jij je?? Gebruik je nog utrogestan ofzo?

4 jaar geleden

Reactie op Wurmpie

Gefeliciteerd, ongelovelijk he?! Wij hebben 5 iui en 2 icsi gehad.. 2 teru ...
Na de positieve zwangerschapstest kon ik direct stoppen met utrogestan. Inmiddels ook de eerste echo gehad en een mooi kloppend hartje gezien. Maar inderdaad na alle pogingen is het nog steeds heel onwerkelijk.

4 jaar geleden

Na meerdere IUI behandelingen en nu de eerder terugplaatsing, dan eindelijk zwanger. Maar ik herken heel erg wat je zegt. Nog steeds super onwerkelijk. Een last van je schouders en tegelijkertijd een andere last ervoor terug. 19-3 onze eerste echo!!!!

4 jaar geleden

Vandaag eerste echo na 1ste ivf poging spannend ik ben wel wat bang.

4 jaar geleden

Na de eerste ICSI behandeling en eerste terugplaatsing, heb ik vandaag mijn tweede echo gekregen in het ziekenhuis. Ik ben nu 10 weken en 4 dagen zwanger. Alles was weer goed! Ook hebben we voor het eerst het hartje gehoord. Wat een bijzonder moment. Nu kunnen we eindelijk echt gaan genieten!

4 jaar geleden

Reactie op Ing1985

Na de eerste ICSI behandeling en eerste terugplaatsing, heb ik vandaag mijn ...
Wat leuk! İk ook eerste icsi zwangerschap en vorige week donderdag hadden we eerste echo en we zagen 2 kloppende hartjes. Aanstaande vrijdag weer een echo en hopen dat ze er allebei nog zijn en lang mogen blijven in een gezonde staat.

4 jaar geleden

Reactie op london09

Wat leuk! İk ook eerste icsi zwangerschap en vorige week donderdag hadden w ...
Wow gefeliciteerd!!! Dus je krijgt een tweeling 🥰 Wat ontzettend leuk! Hopelijk is je volgende echo ook goed!

4 jaar geleden

Reactie op Wurmpie

Gefeliciteerd, ongelovelijk he?! Wij hebben 5 iui en 2 icsi gehad.. 2 teru ...
Ik gebruik tot de 12 e week duphaston en progynova. Daarna afbouwen in een week tijd.

4 jaar geleden

Reactie op Ing1985

Wow gefeliciteerd!!! Dus je krijgt een tweeling 🥰 Wat ontzettend leuk! Hop ...
Ja een tweeling 🤩 İk hoop het ook! Dankjewel

3 jaar geleden

Reactie op london09

Ja een tweeling 🤩 İk hoop het ook! Dankjewel
Hoe gaat het met jou en de tweeling?

3 jaar geleden

Ja wij ook ivf, supergoed gegaan.. 16 eitjes na pickup en 8 ingevroren.. vanaf eerste keer positief nieuws! Na 3j proberen.. nu 20 weken ver van ons meisje!

3 jaar geleden

Wij ICSI. Na 4,5 jaar en heel wat behandelingen, puncties en terugplaatsingen nu bijna 20 weken zwanger van onze wonder dame.

3 jaar geleden

Wij ook via ivf icsi.. 23 eitjes uitgehaald.. 8 bevrucht.. 4 effectief gehaald.. de eerste poging met inplanten was meteen raak.. nu 21 weken zwanger van onze eerste babyboy..