39 Reacties

4 jaar geleden

Ja ik heb in 2018 een miskraam gehad van 6.5 week. Nu hele spannende weken.. Nu eerste x ivf gehad en gelijk zwanger met eerste terugplaatsing althans heb een positieve test in handen maar dinsdag 28e officiële bloedtest.. Vind 't heel spannend en durf nog niet blij te zijn

4 jaar geleden

Wij hebben een missed abortion gehad in september 2018. De eerste echo was met 9 weken en toen bleek het vruchtje te zijn gestopt met groeien bij 6 weken. Vanmorgen voor de eerste keer na de MA weer een positieve test in handen. Mijn gedachten en zeker angsten spelen nu weer op. Heb nog geen contact gehad met gynaecoloog/ verloskundige. Maar ik ga sowieso eisen dat er zodra het kan een echo wordt gemaakt. Het genieten zal hopelijk wel komen, maar denk dat er altijd spanning blijft. Hopelijk kunnen we bij elkaar steun vinden als het nodig is

4 jaar geleden

Hier ook zwanger ma miskraam. We kwamen er 12 november 2019 achter dat hartje was gestopt. Met 10 weken en 4 dagen. 15 november met behulp van cytotec op gang gekomen. Ik hwb 17 december een enorme menstruatie gehad en mag mijzelf nu rijk rekenen met een nieuwe zwangerschap. Ook ik ben erg gespannen. Bang dat het weer zal gebeuren. Ik maak ook pas over 4 weken afapraak bij de vlk. We zoj er wel erg blij mee!

4 jaar geleden

Ook gehad vorige jaar. Doe nu gewoon rustig aan en over 4 weken 1ste echo. Angst is er altijd zijn jullie ook zo moe 5 weken

4 jaar geleden

Ook afgelopen maand miskraam gehad met 5 weken en nu weer zwanger.. merk ook dat ik het nu wat spannender vindt. Zeker bij buikpijn of als ik naar de wc ga 🙈

4 jaar geleden

Reactie op Amsie

Ook gehad vorige jaar. Doe nu gewoon rustig aan en over 4 weken 1ste echo. ...
Supermoe idd!!

4 jaar geleden

Heel erg herkenbaar. Miskraam gehad met 12 weken in juni 2019. Na curettage ernstig ziek geworden door bloedvergiftiging (Sepsis). Ik ben nu zo bang dat had ik niet verwacht. Elk kraampje vind ik eng en denk ik dat ik ongesteld wordt, borstel voel ik nog niks in. Ondanks dat de test aangaf zwanger voel ik mij niet zo en dat maakt het eng :( Sorry kan er geen opbeurend bericht van maken. Miskramen eerder waren binnen de eerste weken maar nu was het fout op de echo en ik merk dat ik nu gewoon in onzekerheid zit.

4 jaar geleden

Reactie op Amsie

Ook gehad vorige jaar. Doe nu gewoon rustig aan en over 4 weken 1ste echo. ...
Vermoeidheid valt dus ook tegen. Wil juist hardlopen, klimmen, actief doen. Daarom denk ik dat er iets fout is gegaan.

4 jaar geleden

Vermoeidheid valt dus ook tegen. Wil juist hardlopen, klimmen, actief doen. ...
Althans fout gaat* correctie* grmbl!

4 jaar geleden

Zo veel verhalen wat ik lees is zo herkenbaar. Heb ook als ik na de wc ga het idee van ohjeej als het maar niet weer mis is. En zoals al beschreven als ik iets in mijn buik voel heb ik zoiets van als alles maar goed is, en voel ik niks denk ik ook weer als het maar goed is. Wat een spannende tijd zeg!!! En omdat ik nog heel weinig symptomen heb ga ik al gauw denken of alles wel oké is.

4 jaar geleden

Zo veel verhalen wat ik lees is zo herkenbaar. Heb ook als ik na de wc ga ...
Ik ga het heel erg vergelijken met de vorige keer. Toen voelde ik dit en nu niet. En nu voel.ik dat en toen niet. 😖

4 jaar geleden

Reactie op Framini

Ik ga het heel erg vergelijken met de vorige keer. Toen voelde ik dit en nu ...
Herkenbaar :(

4 jaar geleden

Zo veel verhalen wat ik lees is zo herkenbaar. Heb ook als ik na de wc ga ...
Heb nu sinds een half uur hevige pijn links ter hoogte van navel. De laatste keer dat ik pijn in buik had was het einde oefening. Ik had serieus niet verwacht dat ik zo onzeker zou zijn. :(

4 jaar geleden

Heel herkenbaar. Ik heb ook een jaar geleden een miskraam gehad. Merk dat ik gewoon een hunkering heb naar me heel misselijk voelen omdat ik dat de vorige keer niet had. En ik ergens gelezen heb dat als je erg misselijk bent de kans op een miskraam kleiner is? 😕 Zijn jullie al misselijk? Ik merk wel dat ik bijna geen eetlust heb en ook bepaalde dingen al echt niet meer lekker vind! Ik ben ook totaal niet moe en ook zin om veel te doen, dus dat herken ik @Fruitschaal!

4 jaar geleden

Reactie op Cl@udi@

Heel herkenbaar. Ik heb ook een jaar geleden een miskraam gehad. Merk dat i ...
Bij de vorige zwangerschap wat een miskraam werd had ik eigenlijk nergens last van gehad. Nu ben ik nog maar 4 weken, maar heb nog steeds nergens last van. Dus dat baart me dan wel zorgen. Heb al een paar keer gezegd van ik hoop dat ik snel symptomen ga krijgen, dat zal een deel van de onzekerheid weg nemen denk ik. (En ja zodra de symptomen er zijn zal ik ze ook wel weer weg wensen hihi)

4 jaar geleden

Hoe gaat het met jullie? Bij kwakkel hier verder. Nu een fikse verkoudheid/ beginnende griep. Echter elke pijltje waar ik mij zorgen om maak. Hebben jullie ook zo een buikpijn? De vermoeidheid is trouwens ook als een mokerslag toegeslagen is dat normaal?

4 jaar geleden

Ik heb in september een miskraam gehad. Nu ws 4 + 4. Spannend hoor! Blijdschap en zorgen wisselen elkaar wel af!

4 jaar geleden

Reactie op Cl@udi@

Heel herkenbaar. Ik heb ook een jaar geleden een miskraam gehad. Merk dat i ...
Wij hebben op 10 januari een miskraam gehad op 5 weken zwangerschap. Ik was toen al een week enorm misselijk (heb hiervoor zelfs iets gekregen van dokter) en mijn borsten leidden een eigen leven. Bij een onverwachte zwangerschap 10 jaar geleden die fout liep op 9 weken had ik niets van symptomen. Ik denk dus niet dat wel of geen symptomen aangeven of de zwangerschap fout loopt. Ik ken mensen die 3 Kids hebben met 3 totaal verschillende zwangerschappen. Het is helaas de natuur die beslist ook al is het enorm lastig voor ons 😔😔

4 jaar geleden

Reactie op NMartine

Ook afgelopen maand miskraam gehad met 5 weken en nu weer zwanger.. merk oo ...
Ik ook vorige maand miskraam na 5 weken .. Gisteren huilbui op werk gehad , iets dat zeker niets voor mij is :-) normaal zaterdag mijn maandstonden, maar heb toch daarnet de vroege test gedaan en blijkt dat ik dus zwanger ben 😬

4 jaar geleden

Ik ben ook zwanger na een miskraam eind november. Ik voel me erg onzeker..