Zwanger na miskraam en bloedverlies

Rachelle820
2 maanden geleden
Volgen
Hi allemaal Wij zijn er deze week achter gekomen dat wij weer in verwachting zijn na een miskraam in oktober van 12 weken. Wij schatten dat we ongeveer 5 wekeb zijn. Ik probeer voorzichtig blij te zijn en hoop dat dit keer het ons gegund is. De miskraam was vrij heftig en heeft best wel veel emotie bij ons losgemaakt en onzekerheid met deze zwangerschap of het wel allemaal wel goed zal gaan. Het laatste wat ik nu met deze zwangerschap wil zien is bloed. Maar telkens na een toilet bezoekje zit er een druppel rood bloed bij afvegen. Enkel bij afvegen. Ook heb ik last van opgezette buik en soort maagpijn. Dit maakt me zo ontzettend onzeker en bang. Omdat bij onze laatste zwagerschap het met bloede mis ging.
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
16 reacties
pamelaRoossien
2 maanden geleden
Dat hoef niks te zijn dat is normaal dat heb ik naar gevraagd aan mijn verloskundige en als je het ook opzoek op internet wil niet altijd een miskraam zijn ken meiden die lopen 9 maanden met bloed verlies
  • Rapporteren
Ishhh
2 maanden geleden
Ik snap je angst en onzekerheid, ben je nu niet in behandeling bij een gynaecoloog?? Met extra controles?? Deel je angst, zij kunnen je helpen. Mijn wens voor jou, is een prachtige baby ijn je armen over 8 maandjes!! Heel veel succes en sterkte
  • Rapporteren
Rachelle820
2 maanden geleden
Wat een lief bericht ISHHH Ik ga morgen contact opnemen met de verloskundige om een afspraak te plannen. Wellicht na een echo wat meer geruststelling
  • Rapporteren
HillyRamona
2 maanden geleden
Ik snap je angst. Ik zit in een bijna gelijke situatie. Miskraam in oktober met 9 weken en nu ong 5/6 weken zwanger. Ook sinds twee dagen drupjes bloed en erg opgeblazen gevoel. Hoop dat het ons beide gegund is deze keer. Ik bel deze weer de verloskundige voor een 1e echo. Denk dat er niks anders op zit dan afwachten en hopen dat het bloeden niet meer wordt..
  • Rapporteren
Ishhh
2 maanden geleden
Reactie op Rachelle820
Wat een lief bericht ISHHH Ik ga morgen contact opnemen met de verloskundige om een afspraak te plannen. Wellicht na een echo wat meer geruststelling
Ja, dat hoop ik ook. Hopelijk kan je na de echo ook een beetje genieten. X
  • Rapporteren
Bloempje0004
2 maanden geleden
Ik zit ook in dezelfde situatie. Sept een miskraam gehad en nu 5,5 week zwanger. Sinds gisteren ook een heel klein beetje bloedverlies. Ook alleen bij het afvegen. Maar ik wil nu echt gewoon geen bloed zien. Daar wordt het voor mij nog zo veel meer spannender van! Ik had de verloskundige vorige week al gebeld en de 17e een echo. Hoe hou ik dit vol? Jullie al gebeld?
  • Rapporteren
Rachelle820
2 maanden geleden
Vandaag de verloskundige gebelt ik mag 12 febr komen voor een 1e echo. Tot die tijd zit er niets anders op dan wachten. Vind het doodeng. Als het bloed weg is zou me dat al zoveel meer geruststellen.
  • Rapporteren
Bloempje0004
2 maanden geleden
Reactie op Rachelle820
Vandaag de verloskundige gebelt ik mag 12 febr komen voor een 1e echo. Tot die tijd zit er niets anders op dan wachten. Vind het doodeng. Als het bloed weg is zou me dat al zoveel meer geruststellen.
Fijn dat je dan al terrecht kan! Ik hoop ook dat het bloeden ophoud. Het maakt me zo onrustig en onzeker..
  • Rapporteren
Mamaoftwo
2 maanden geleden
Reactie op Rachelle820
Heel veel warmte en liefde jou kant op! Ik ga voor je mee duimen. Maar een beetje bloed kan. Wat ben je toch sterk. Het komt allemaal 😊 goed.
  • Rapporteren
Bloempje0004
2 maanden geleden
Bij mij is het helaas niet goed. Ik verlaat deze groep maar.. 😒 Ik hoop voor jullie op een veel positiever afloop;)
  • Rapporteren
Rachelle820
2 maanden geleden
Jeejtje bloempje wat verschrikkelijk 😫. Vind het zo erg te horen dat het bij jullie mis is. Wens jullie veel kracht en steun toe.
  • Rapporteren
Bloempje0004
2 maanden geleden
Reactie op Rachelle820
Jeejtje bloempje wat verschrikkelijk 😫. Vind het zo erg te horen dat het bij jullie mis is. Wens jullie veel kracht en steun toe.
Thanks!! Het beste voor jullie gewenst! Hopelijk snel een mooi kloppend hartje te zien!! X
  • Rapporteren
SandraN
2 maanden geleden
Reactie op Bloempje0004
Bij mij is het helaas niet goed. Ik verlaat deze groep maar.. 😒 Ik hoop voor jullie op een veel positiever afloop;)
Shit wat ontzettend balen. Ik weet helaas hoe het voelt. Heel erg veel sterkte gewenst met het verwerken!
  • Rapporteren
Rachel19853
2 maanden geleden
Ik heb ook in oktober een miskraam gehad na 7 weken. Heb heb afgelopen zaterdag een test gedaan en deze was positief. Volgens de app ben ik nu 5 weken zwanger. Me partner en ik zijn blij dat het weer gelukt is. Maar zijn wel anders blij dan de eerste keer. Ik heb 28 februari mijn eerste echo. Hoop dat het goed gaat!
  • Rapporteren
Lisaaah1
2 maanden geleden
Ik zit met ongeveer dezelfde situatie... 5+2 en vannacht rood bij het afvegen. Ik moet nog tot de 24e wachten op een echo. Die onzekerheid is echt zo frustrerend.
  • Rapporteren
Rachelle820
2 maanden geleden
Reactie op Lisaaah1
Ik zit met ongeveer dezelfde situatie... 5+2 en vannacht rood bij het afvegen. Ik moet nog tot de 24e wachten op een echo. Die onzekerheid is echt zo frustrerend.
Zo frustrerend he. Bij mij varieert het ook telkens. Heb nu al 1 week telkens bloed met afvegen. Dan bruin dan rood. Dan is het weer bijna weg En dan opeens weer veel rood en dan weer minder of licht roze. Telkens als ik denk yes nu stopt het lijkt het wel overnieuw te beginnen. We kunnen echter niet meer doen dan afwachten. Al ben ik er zowat heel de dag mee bezig. Echter sprak ik vandaag iemand die tor 20 week bloedverlies had en nu een gezonde baby heeft. Vond het toch wel fijn dit te horen.
  • Rapporteren