4 Reacties

4 weken geleden

Jeejtje wat lijkt me dit vreselijk moeilijk en mooi tegelijk. Ik heb er geen ervaring mee, maar wat in me opkomt (misschien is het helemaal niks) dat je bepaalde spulletjes van Nolan van Nolan laat bijvoorbeeld zijn knuffeltjes, een paar kleertjes en daar een speciaal plekje voor maakt in de babykamer of een andere plek in huis. De grotere spullen, zoals een bed, badje enz gaat gebruiken voor de baby, maar dat je met de andere spullen wel een mooie plek voor hem hebt. Wat ik wel bijzonder vind met mijn 3 meiden is dat zij de kleding van elkaar aan hebben en hoe mooi het is, maar in mijn situatie is dat natuurlijk totaal anders dan bij jullie. Dat begrijp ik. Misschien kan je ook (nu of later als de baby er is) Nolan wel benoemen met veel wat je doet. Of tegen Nolan nog praten, als in de zin van ik hou ook nog van jou, ik ben je niet vergeten. Hopelijk heb je hier iets aan. Als het voor jou niks is begrijp ik dat ook. Hopelijk vind je een goede weg voor jullie. Heel veel sterkte ❤️

4 weken geleden

Jeetje wat moet dit heftig voor jullie zijn (geweest) en nog steeds. Misschien een (te) spiritueel antwoord, maar dit is mijn kijk; ieder kindje heeft een eigen ziel. Jullie zoontje draag je voor altijd bij je en dit wondertje komt met een andere ziel. Je kunt Nolan nooit vervangen, maar wel hem in liefde eren in jullie gezin. Óók met de komst van een nieuwe baby. Misschien kunnen jullie als je wat verder in de zwangerschap bent, een naam bedenken ter Ere van Nolan voor de baby. Er zijn genoeg genderneutrale namen die passend zouden zijn. Het zal zeker niet makkelijk worden, maar dit kindje (en zijn/haar ziel) heeft jullie gekozen als ouders. Heb er vertrouwen in dat alles op zijn plek zal vallen. Veel kracht, licht en sterkte voor jullie ✨️

3 weken geleden