4 Reacties

4 weken geleden

Jeejtje wat lijkt me dit vreselijk moeilijk en mooi tegelijk. Ik heb er geen ervaring mee, maar wat in me opkomt (misschien is het helemaal niks) dat je bepaalde spulletjes van Nolan van Nolan laat bijvoorbeeld zijn knuffeltjes, een paar kleertjes en daar een speciaal plekje voor maakt in de babykamer of een andere plek in huis. De grotere spullen, zoals een bed, badje enz gaat gebruiken voor de baby, maar dat je met de andere spullen wel een mooie plek voor hem hebt. Wat ik wel bijzonder vind met mijn 3 meiden is dat zij de kleding van elkaar aan hebben en hoe mooi het is, maar in mijn situatie is dat natuurlijk totaal anders dan bij jullie. Dat begrijp ik. Misschien kan je ook (nu of later als de baby er is) Nolan wel benoemen met veel wat je doet. Of tegen Nolan nog praten, als in de zin van ik hou ook nog van jou, ik ben je niet vergeten. Hopelijk heb je hier iets aan. Als het voor jou niks is begrijp ik dat ook. Hopelijk vind je een goede weg voor jullie. Heel veel sterkte ❤️

4 weken geleden

Jeetje wat moet dit heftig voor jullie zijn (geweest) en nog steeds. Misschien een (te) spiritueel antwoord, maar dit is mijn kijk; ieder kindje heeft een eigen ziel. Jullie zoontje draag je voor altijd bij je en dit wondertje komt met een andere ziel. Je kunt Nolan nooit vervangen, maar wel hem in liefde eren in jullie gezin. Óók met de komst van een nieuwe baby. Misschien kunnen jullie als je wat verder in de zwangerschap bent, een naam bedenken ter Ere van Nolan voor de baby. Er zijn genoeg genderneutrale namen die passend zouden zijn. Het zal zeker niet makkelijk worden, maar dit kindje (en zijn/haar ziel) heeft jullie gekozen als ouders. Heb er vertrouwen in dat alles op zijn plek zal vallen. Veel kracht, licht en sterkte voor jullie ✨️

3 weken geleden

Ik heb geen ervaring met dit verdriet, maar wat moet dit heftig zijn😥 je verhaal heeft me echt geraakt. Wij hebben ook 3 jongetjes, ook van '20, '22 en de jongste is bijna 7 maanden. Mss dat die gelijkenis je verhaal me zo raakt, het idee om je kindje kwijt te raken. Vreselijk, hartverscheurend, ondenkbaar pijnlijk!!! Ik kan me heel goed indenken dat je al deze gevoelens hebt bij een nieuwe zwangerschap. Maar heel mooi wat hieronder geschreven al wordt over een andere ziel. Dit kindje is uniek en staat los van alles wat er gebeurd is of wat je voelt rondom Nolan. Geef jezelf te tijd en ruimte om alles te voelen, accepteer hulp, zoek hulp, praat, laat alles er zijn en gaan jullie het vast redden !😘

3 weken geleden

Wat verschrikkelijk. Ik wil je veel sterkte toewensen. Geen tips. Is het alleen niet fijner om wel al te weten wat het geslacht is? Dan kan je daar toch alvast rekening mee houden. Met een meisje voelt het misschien iets minder als een vervanging voor Nolan? En als het wel een jongen is is de klap misschien minder na de bevalling als je het nu alvast een beetje een plekje kan geven? Nogmaals heel veel sterkte!