8 Reacties

2 jaar geleden

Wellicht ben je er heel erg mee bezig waardoor de menstruatie uitblijft?

2 jaar geleden

Reactie op tinemarley

Wellicht ben je er heel erg mee bezig waardoor de menstruatie uitblijft?
Nou ik ben er wel erg mee bezig.. maar nu juist niet. Alhoewel nu weer wel.. maar minder omdat ik net terug ben van vakantie..

2 jaar geleden

Kan zijn doordat je maand er wat anders uit heeft gezien qua leefstijl of onrust dat het wat langer duurt. Je kunt altijd even zo’n gevoelig test doen die zes dagen voor de verwachte menstruatie uitslag geeft. Die is gevoeliger

2 jaar geleden

Ik heb weleens gehad dat ik opeens een cyclus had van 45 dagen ofzo. Ook geen idee waarom. Toen bleef ik ook maar testen, maar toch niet zwanger. Hopelijk is het voor jou wel goed nieuws!

2 jaar geleden

Reactie op Roos8102

Ik heb weleens gehad dat ik opeens een cyclus had van 45 dagen ofzo. Ook ge ...
Was dat maar eenmalig? Of meerdere keren achter elkaar? Lief, dankjewel 😘

2 jaar geleden

Het kan ook als je gezond bent dat het een keer voor komt dat je cyclus langer is. Heel vervelend zeker als je zwanger wilt worden, dan word je hoop zo groot. Je kunt zwanger zijn doordat je een hele late eisprong had, daardoor komt dus je menstruatie dan ook later mocht je niet zwanger zijn en zo wel zal je pas later positief testen. Enige tip die ik kan geven is, stop even met testen. Mocht je volgende week nog niet ongesteld zijn die dan weer een test. Gewoon om jezelf niet gek te maken(makkelijk gezegd van mij😅) Wat de verloskundige wilt doen weet ik ook niet. Of je bent niet zwanger of zo pril dat ze nog letterlijk niets kunnen zien op een echo. Heel veel succes! Ik begrijp je twijfel en onrust. Ik hoop voor je dat er toch iets positiefs uit gaat komen

2 jaar geleden

En?

2 jaar geleden

Na 7 dagen toch ongesteld! Maar deze maand is het wel raak! Thanks voor jullie tips en info!