Zwangerschaps aankondiging aan kinderen

Blxckwidow
5 maanden geleden
Volgen
Hi mommies, Hebben jullie enige idee hoe ik aan mijn kids(10,9 &5) op een leuke manier kan vertellen dat ze een broertje/zusje erbij krijgen? Alvastt bedankt ๐Ÿฅฐ๐Ÿค—
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
14 reacties
Corina 34
5 maanden geleden
Hoii Ik had voor me zoontje en pakketje gemaakt met kadootjes en een tshirt met tekst ik ben stoer want ik word grote broer. Hij deed de tshirt aan pakte kadootjes uit las daarna pas de tekst op zijn shirt ๐Ÿ˜‚
  • Rapporteren
Blxckwidow
5 maanden geleden
Reactie op Corina 34
Hoii Ik had voor me zoontje en pakketje gemaakt met kadootjes en een tshirt met tekst ik ben stoer want ik word grote broer. Hij deed de tshirt aan pakte kadootjes uit las daarna pas de tekst op zijn shirt ๐Ÿ˜‚
Hahahaha wat een super leuk idee!!
  • Rapporteren
Bunnybaby
5 maanden geleden
Hier kindjes van 3 en 2, Die snappen het nog niet helemaal.. Wel wil ik ze bij de zwangerschap betrekken, ze krijgen shirtjes met "big and midle" (voor de baby hebben we het zelfde met "litle") Boekjes besteld dat er een baby in huis komt.. Ook wil ik koekjes bakken met ze (in romper vorm), die ze met trots kunnen uitdelen aan familie en op de opvang.. beide hebben een pap flesje gekregen om te oefenen met hun baby (pop)
  • Rapporteren
Blxckwidow
5 maanden geleden
Reactie op Bunnybaby
Hier kindjes van 3 en 2, Die snappen het nog niet helemaal.. Wel wil ik ze bij de zwangerschap betrekken, ze krijgen shirtjes met "big and midle" (voor de baby hebben we het zelfde met "litle") Boekjes besteld dat er een baby in huis komt.. Ook wil ik koekjes bakken met ze (in romper vorm), die ze met trots kunnen uitdelen aan familie en op de opvang.. beide hebben een pap flesje gekregen om te oefenen met hun baby (pop)
Dit is een goed idee. Zou kunnen doen met me jongste. Ze had ooit aangegeven alleen blij te zijn als ze een zusje zou krijgen. Dus misschien als ik haar op zo manier bijtrek dat ze hoe dan ook bij zal zijn
  • Rapporteren
zilverwenneke
5 maanden geleden
Mijn dochter is 14jaar. Als we op 25/2 naar de gynaecoloog gaan. Zal zij de dag erop een brief ontvangen van ons kindje. De tekst is al getypt er moet alleen nog een kopie van de echo op. Ik zal hier straks de tekst even zetten, ben nu niet thuis โ˜บ๏ธ Ik vond inspiratie op Pinterest ๐Ÿ˜
  • Rapporteren
L29
5 maanden geleden
Hier een shirtje ontworpen die mn dochter aan gaat doen. Ze wordt over 2 maanden 3, dus zal het allemaal nog niet snappen. Maar ik wilde toch wat leuks doen ๐Ÿ˜Š
  • Rapporteren
annemiek-26
5 maanden geleden
Wanneer vertellen jullie het? Ik had bedacht even de eerste echo met 8 weken af te wachten.. en hem mee te nemen naar de volgende echo van rond de 12 weken.. hij is 6.. als ik het nu al vertel weet iedereen het๐Ÿ™ˆ
  • Rapporteren
L29
5 maanden geleden
Reactie op annemiek-26
Wanneer vertellen jullie het? Ik had bedacht even de eerste echo met 8 weken af te wachten.. en hem mee te nemen naar de volgende echo van rond de 12 weken.. hij is 6.. als ik het nu al vertel weet iedereen het๐Ÿ™ˆ
Ik zou het inderdaad nu nog niet vertellen, maar dat is voor iedereen anders natuurlijk :). Wij wachten ook nog een tijd, anders moet zo ook wel heeeel lang wachten totdat de baby echt komt zeg maar.
  • Rapporteren
Blxckwidow
5 maanden geleden
Reactie op annemiek-26
Hahahah ik heb ook eigenlijk geen idee. Ik wil wel nu vertellen, maar aan de andere kant ook gewoon even wachten. Althans tot na de 1e echo. Die ik heb ik 18 feb staan.
  • Rapporteren
zilverwenneke
5 maanden geleden
Deze brief zal mijn 14jarige dochter eind deze maand ontvangen van onze baby โ˜บ๏ธ In het kadertje komt nog een echo
  • Rapporteren
annemiek-26
5 maanden geleden
Reactie op zilverwenneke
Mijn dochter is 14jaar. Als we op 25/2 naar de gynaecoloog gaan. Zal zij de dag erop een brief ontvangen van ons kindje. De tekst is al getypt er moet alleen nog een kopie van de echo op. Ik zal hier straks de tekst even zetten, ben nu niet thuis โ˜บ๏ธ Ik vond inspiratie op Pinterest ๐Ÿ˜
Hoe ver ben je dan als je het verteld?
  • Rapporteren
zilverwenneke
5 maanden geleden
Reactie op annemiek-26
Hoe ver ben je dan als je het verteld?
8weken en 4dagen. Ik vrees dat ze nu al vermoed dat ik zwanger ben, aangezien er geen maandverband wordt gebruikt ๐Ÿค” Bij een 14jarige meisje vallen zoโ€™n dingen wel op he ๐Ÿ˜‰
  • Rapporteren
annemiek-26
5 maanden geleden
Reactie op zilverwenneke
8weken en 4dagen. Ik vrees dat ze nu al vermoed dat ik zwanger ben, aangezien er geen maandverband wordt gebruikt ๐Ÿค” Bij een 14jarige meisje vallen zoโ€™n dingen wel op he ๐Ÿ˜‰
Ja dat geloof ik!! Met 1 van 6 is al een uitdaging, die vangt โ€˜ineensโ€™ ook heel veel op haha! En hij wil het zo graag... hij kwam vandeweek bij me, mam ik weet een mooie naam voor de baby! Huh???๐Ÿ˜‚
  • Rapporteren
Blxckwidow
5 maanden geleden
Reactie op zilverwenneke
Hahahaha ja dan is het inderdaad niet makkelijk te verbergen. Ik alsnog dat je haar op dat leuke manier kan aankondigen dat ze grote zus wordt
  • Rapporteren