85 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op KelYas

Mijn situatie is wat gecompliceerder haha dus moet met een video helaas. Mi ...
Dat is wel vervelend maar fijn dat anderen met je mee gaan

4 jaar geleden

Reactie op Debbieniels12

Dat is wel vervelend maar fijn dat anderen met je mee gaan
Jaaa zo is de situatie kunnen we helaas nog niks aan doen. Zeker kan niet wachten

4 jaar geleden

Wij vertellen met +/- 8 weken aan onze ouders week later 20e hebben we 1e echo pas

4 jaar geleden

Reactie op KelYas

Jaaa zo is de situatie kunnen we helaas nog niks aan doen. Zeker kan niet w ...
Ik kan ook echt niet wachten want vind het te lang duren nu maar we moeten leren gedult te hebben

4 jaar geleden

Reactie op Debbieniels12

Ik kan ook echt niet wachten want vind het te lang duren nu maar we moeten ...
Hahaha we zitten ook pas op 1/8ste hahaha dus we hebben nog een hoop geduld te gan. Maar het is gewoon zo leuk als je iedereen zn echo ziet dan wil je ook zo graag😍

4 jaar geleden

Wij gaan het morgen vertellen aan onze ouders. Ben maandag 7 wk. Hadden graag gewacht tot de eerste echo maar helaas ziek geworden. Vertellen het dus zodat ik heb ook hulp kan vragen door de weeks als mn man er niet is. We hebben al een dochter van 2 en hebben een leuk shirtje met grote dus gekocht. Deze gaan we haar aantrekken en kijken woe het opvalt;)

4 jaar geleden

Reactie op AN2020-24

Wij gaan het morgen vertellen aan onze ouders. Ben maandag 7 wk. Hadden gra ...
Grote zus bedoel ik natuurlijk

4 jaar geleden

Reactie op KelYas

Hahaha we zitten ook pas op 1/8ste hahaha dus we hebben nog een hoop geduld ...
Ja ik wil het zo graag zien hoe dat bij me zelf er uit ziet ik vond die test die ik gedaan heb al zo bijzonder dat er echt 2 streepjes stonden

4 jaar geleden

Reactie op Debbieniels12

Ja ik wil het zo graag zien hoe dat bij me zelf er uit ziet ik vond die tes ...
Nou dat vond ik nou ook😍 mooie momenten

4 jaar geleden

Gisteren het mn schoonouders en schoonzusjes verteld. Na een eerdere miskraam 5+1 is het ook fijn om met mensen die dichtbij staan te delen. Gisteren 5+4 Mm schoonouders een boekje van Nijntje- opa en oma en mn schoonzusjes een flesje wijn met een bijpassende tekst. Ze reageerde allemaal ontzettend ontroerd. Had geen mooiere reactie kunnen wensen ❤

4 jaar geleden

Fijne tip die ik heb gekregen is het te vertellen aan mensen aan wie je het ook zou vertellen dat je een miskraam hebt gehad

4 jaar geleden

Op de dag dat ik een positieve test had, heb ik het tegen mijn ouders gezegd 😆 en mijn broers wisten het een paar dagen later. De rest mag nog even wachten op het nieuws 😄

4 jaar geleden

Reactie op MissAnoniem

Ik had vorige week zaterdag een positieve test in handen, direct gebeld naa ...
Grappig! Ik ook vorige week zaterdag positieve test. En ook 9 maart eerste echo 😎

4 jaar geleden

Reactie op KelYas

Nou dat vond ik nou ook😍 mooie momenten
Ben je ook zo snel moe nu al in week 5 ik lig soms al 9u in bed of zo

4 jaar geleden

Reactie op Debbieniels12

Ben je ook zo snel moe nu al in week 5 ik lig soms al 9u in bed of zo
Ik kan de hele dag in bed liggen het is dat ik gewoon 32u werk. Maar als thuis ben lig of in bed of op de bank omdat moe ben hahaha.

4 jaar geleden

Reactie op KelYas

Ik kan de hele dag in bed liggen het is dat ik gewoon 32u werk. Maar als th ...
Ik werk 36 uur per week maar als ik dan thuis kom dan val ik bijna in slaap

4 jaar geleden

Reactie op Debbieniels12

Ik werk 36 uur per week maar als ik dan thuis kom dan val ik bijna in slaap ...
Herkenbaar. Terwijl ik moet zeggen gister kwam ik uit een slaap dienst 5u geslapen en was klaar wakker 🙈🤣 thuis toch maar gaan slapen maar ik dacht ineens waauw hahahaha. En vandaag is het weer een ander verhaal. Wat doe je voor werk?

4 jaar geleden

Reactie op KelYas

Herkenbaar. Terwijl ik moet zeggen gister kwam ik uit een slaap dienst 5u g ...
Ik ben postbode

4 jaar geleden

Reactie op Debbieniels12

Ik ben postbode
Leuk maar is veel lopen de hele dag 🙈 snap ik wel dat je zo moe bent

4 jaar geleden

Reactie op Lieke1994

En heb je het al iemand verteld?
Ja heb het wel al tegen me werk verteld want ben best vaak misselijk en heel moe en aan me ouders en schoonouders