Zwangerschaps aankondiging

Lieke1994
3 maanden geleden
Volgen
Hallo, Ik ben morgen 5 weken zwanger, ik vind het zo moeilijk om niets te vertellen.. Wanneer is het slim om dit te vertellen aan je ouders/broer/zus... 11 maart heb ik mijn eerste echo..
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
85 reacties
Debbieniels12
3 maanden geleden
Reactie op Lieke1994
En heb je het al iemand verteld?
Ja heb het wel al tegen me werk verteld want ben best vaak misselijk en heel moe en aan me ouders en schoonouders
  • Rapporteren
NKr
3 maanden geleden
Het is maar net wat je prettig vind. Wij hadden tot de termijn echo gewacht, maar ik weet ook dat sommige mensen het juist fijn vinden het wel eerder te vertellen. Juist omdat ze dan ook steun kunnen krijgen als het mis gaat.
  • Rapporteren
Joanne81
3 maanden geleden
Dit voor een deel van de familie.. zelf gedaan.. niet helemaal perfect.. maar ach! Kan maar duidelijk zijn😂
  • Rapporteren
Michelle_96
3 maanden geleden
Wij hebben het vandaag met vermoedelijk 5 weken aan mijn moeder, broertje en zusje verteld. Dit zodat ik net iemand kan praten en mijn buik groeit al dus lang geheim houden wordt lastig. Mijn moeder zei dan ook dat zij per kind 25 kilo is aangekomen en de 10 weken al niet redde qua vertellen haha.. Vrijdag vertellen we het mijn schoonouders en vader+stiefmoeder en andere broertje en zusje.
  • Rapporteren
M.L.T
3 maanden geleden
Reactie op ElienV
Ik had vorige week zaterdag een positieve test in handen, direct gebeld naar mijn vriend. En dan hebben we dat al meteen gaan vertellen tegen zijn ouders en mijn grootouders😄. 9/3 heb ik de eerste echo en dan zullen we het de rest van onze families vertellen. Wanneer we de 12weken gepasseerd zijn, gaan we het pas op social media plaatsen. Doe waar je je zelf goed bij voelt!
Hoe was je echo?
  • Rapporteren