15 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb er nog geen ervaring mee, maar ga wel een cursus doen. Een bevalling kan je niet plannen, maar zo voel ik me toch wat beter voorbereidt. Als er nu iets gebeurt bij de bevalling voel ik me hopelijk minder verrast en kan ik betere keuzes maken. Ik wil ook graag leren hoe met de weeën om te gaan.
5 jaar geleden
Ja van de ene kant denk ik dat ook. En van de andere kant denk ik. Moeder natuur weet wel hoe het moet 🤭
Vreselijk om zo te twijfelen
5 jaar geleden
Ik heb zelf zwangerschapsyoga gedaan bij mijn eerste, waarbij ik veel had aan de ademhalingstechnieken die ik daar heb geleerd.
Daarbij denk ik (als mindfulnesstrainer) dat voor een juiste mindset de training/cursus mindful zwanger en bevallen erg waardevol kan zijn. Deze wordt alleen nog niet overal aangeboden.
5 jaar geleden
Ik ga binnenkort ook naar een cursus. Dit is geheel vrijblijvend omdat ik ook niet weet of het iets voor mij is. De cursus heet centering pregnancy, Dit is een algemene cursus over zwanger zijn, bevallen, kraambed noem maar op. Ik ben benieuwd of het iets voor mij is, ik ben namelijk niet zo van cursussen en groepjes🤭
5 jaar geleden
Ik ben ook onlangs begonnen met een cursus van 7 weken, samen met mijn partner. Ook voornamelijk voor hem, als vrouw voel je alles veranderen etc voor hem is het natuurlijk heel anders. Zo blijft hij ook betrokken in het geheel en krijgt hij ook nog tips hoe die zichzelf nuttig kan maken tijdens de bevalling en Daarna🤪. Handig toch?! Haha
5 jaar geleden
Ik wilde graag deelnemen aan de cursus O Wee van het Groene Kruis, maar helaas worden deze door Covid-19 nog steeds niet aangeboden.
Zeer waarschijnlijk vanaf augustus weer, dus nog even geduld.