71 Reacties

4 jaar geleden

Gefeliciteerd! Wij vertellen het pas na 12 weken. En als de NIPT met 11 weken goed is !

4 jaar geleden

Super leuk! Gefeliciteerd! Ik vind het heeel moeilijk om zo lang te wachten maar wij gaan het pas vertellen na de eerste echo. Nog 3 weekjes 🙃

4 jaar geleden

Ben nu 4+5 en heb het mijn ouders en schoonouders verteld zodra ik het wist. Mijn grootouders krijgen het vanavond te horen.

4 jaar geleden

Mn beste vriendin en mn vriend zn beste vriend weten het al wel. Ik wil het heel graag aan mijn ouders vertellen, alleen mn vriend wilt echt graag wachten tot na de eerste echo 26/2..... dit ivm vorige zwangerschap waarbij we het meteen verteld hebben aan ouders en toen na 2 weken miskraam.

4 jaar geleden

Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Na een IUI behandeling hebben we het gelijk aan mijn ouders verteld. Misschien niet erg handig en leuk. Maar ze wisten exact wanneer ik geinsemineerd werd. Overige familieleden vertellen we het pas na de 12 weken echo:-)

4 jaar geleden

Ik kan ook niet wachten om te delen.. maar we denken dat we het onze ouders na de 1e echo vertellen!! Alleen nog bedenken op welke manier 🤗

4 jaar geleden

Mijn schoonfamilie heb ik het ook gelijk vertelt en mijn broertje mijn ouders zijn al overleden. 6wk zwanger vd 5de.🤪

4 jaar geleden

Ik ben nu 6 weken en ik heb het vorige week maandag aan mijn ouders verteld en zondag aan mijn schoonouders. Mijn beste vriendin wist het een dag nadat mijn man en ik het wisten. :)

4 jaar geleden

Ik ben enorm misselijk (gelukkig zonder braken) en doe vaak dingen met mn mama, ik verzin dan altijd een smoesje maar mijn mama is verpleegkundige en ze kent me door en door, ik kan al niet goed liegen laat staan smoesje verzinnen 😂🙈. Ze zegt dan altijd 'kleine volgens mij groeit daar iets in je buik'

4 jaar geleden

Gefeliciteerd! Wij gaan het zaterdag vertellen aan onze ouders. Ik ben dan 5 weken en 2 dagen maar ook zwanger geworden door een fertiliteitstraject waardoor ze op de hoogte zijn van alles. We zijn wel reuze benieuwd hoe ze reageren. 😁

4 jaar geleden

Ik heb over 3 weken de 1e echo. Daarna vertellen we het aan onze ouders. Vind het heel moeilijk om mn mond te houden, maar wil eerst zeker weten dat het goed is met het kindje.

4 jaar geleden

Wij willen het onze ouders vertellen na de 1e echo.. 3 maart pfff wachten duurt lang..en de buitenwereld wat later.. mijn beste vriendinnen vertel ik het eerder als het zo uitkomt..

4 jaar geleden

Gefeliciteerd :))). Super leuk cadeau! Ik heb het gisteren aan mijn ouders en zus (en haar gezin) verteld. Had ook een cadeau gehaald en ze waren allemaal erg verrast. Ben 5 + 1 weken zwanger.

4 jaar geleden

Wij gaan het mijn gezin en schoongezin pas vertellen na de eerste echo (11-3), dus nog 4 weekjes geduld hebben! Mochten we het echt niet meer voor ons kunnen houden, dan doen we het eerder. Tot die tijd kunnen we nadenken ook over hoe we het willen doen, ook super leuk!! Overige familie en vrienden pas na 12 weken! 😊 Maar doe vooral lekker waar je je goed bij voelt! 🥰

4 jaar geleden

Wij hebben volgende week maandag de eerste echo. Dan 7+3 zwanger. Wanneer alles goed is vertellen we het de week erna. Vertellen het dan alleen nog eerst aan alle ouders. Pas met ongeveer 12 weken aan de rest.

4 jaar geleden

Heyy, Ik heb het alleen mijn moeder meteen verteld. En mijn man heeft het aan zn beste vriend verteld. 5 maart heb ik mijn eerste echo😊 daarna wil ik het mijn broer en zijn vrouw en dochtertje vertellen. En de mensen daar buiten pas na 12 weken😃

4 jaar geleden

Ik heb het de mensen verteld die het horen te weten ik ben nu 8 weken en 1 dag zwanger vandaag ook me eerste afspraak bij de verloskundige gehad maar ga het pas op social media bekend maken wanneer ik het geslacht weet! Vind het iets heel spannends vandaar dat ik het lang geheim wil houden..

4 jaar geleden

Wij hebben het gelijk verteld aan beide onze ouders, wij kwamen erachter dat we zwanger waren met 4,5-5 weken. Verder enkels mensen die erg hecht zijn, zoals zijn beste vriend, en mijn beste vriendin. Nu willen we broers en zussen vertellen rondom onze vroege echo na 20 februari.

4 jaar geleden

Wij vertellen het ouders, schoonouders en broers en schoonzus na de 1e echo, dat is 2 mrt. Goede vrienden ook die week of als we ze zien. De rest na de termijnecho. Op mn werk ook na de termijnecho. Nog even geduld:)

4 jaar geleden

Wij hebben onze eerste echo op 25/2, de dag daarna zal mijn dochter een brief ontvangen van de baby ☺️, het is hier ik België dan vakantie ( Mijn dochter is 14jaar). Daarna de ouders van mijn vriend en mijn vader (mijn moeder is al 9jaar overleden) En pas na 12weken aan onze broers en zussen 😉 Ik vermoed rond Pasen 😁