71 Reacties

4 jaar geleden

Wij gaan het mijn schoonouders morgen vertellen! Ben 5+2wkn en mijn eigen moeder weet het al omdat ik me had versproken op Whatsapp haha. Mijn vriend was in zijn vorige relatie 1,5 aan het proberen zonder succes. Bij ons is het met 2 maanden gelukt en ik wil dat ze ervan kunnen meegenieten + Dat ik absoluut mijn mond niet kan houden haha

4 jaar geleden

Waarschijnlijk willen wij het na onze eerste echo (21 febr.) aan onze familie vertellen. De rest komt later. Ik heb dit rompertje zojuist besteld.. Wil hem op Valentijnsdag aan m'n vriend geven. Aangezien hij op mijn verjaardag (24 januari) zei dat we hopelijk het grootste cadeau dit jaar zullen krijgen😍.. 6 dagen later een positieve test in handen. Vond hem wel toepasselijk. En daarnaast wil ik hem gebruiken bij bekend maken bij m'n vader en schoonouders. Omdat hij en mijn schoonmoeder in oktober jarig zijn en dan beiden ook 65 worden🥳.

4 jaar geleden

Wij hebben vrijdag de eerste echo (7+2). Zaterdag gaan we, als alles goed is, een ritje maken langs mijn moeder, mijn vader en dan komen de ouders van mijn vriend met ons mee uit eten. Zondag vertel ik het dan aan mijn beste vriendinnen. De afgelopen drie weken zijn marteling geweest. Kom er nu pas achter hoeveel sociale dingen in het ‘teken’ staan van een drankje, haha. ‘Bijna carnavallen!’ ‘Binnenkort wijnfestivalletje doen’ ‘Plannen we die bierproeverij nog?’

4 jaar geleden

Reactie op evk-25

Wij hebben vrijdag de eerste echo (7+2). Zaterdag gaan we, als alles goed i ...
Haha dat kan ik me voorstellen. Velen vallen daarmee door de mand. Gelukkig drink ik geen alcohol.. Dus kan mooi de (carnavals)feestjes af, als ik me tenminste goed voel. En als je je slecht voelt kan je het nu gooien op de griep, wat nu overal heerst😇

4 jaar geleden

Reactie op evk-25

Wij hebben vrijdag de eerste echo (7+2). Zaterdag gaan we, als alles goed i ...
Pff ik zie daar ook enorm tegen op om het nog stil te houden. Vooral de carnaval gaat een hel worden aangezien wij prinsenpaar zijn.. en ik dus niet kan drinken daar moet ik nog iets op gaan verzinnen

4 jaar geleden

Reactie op Qtje

Pff ik zie daar ook enorm tegen op om het nog stil te houden. Vooral de car ...
Dat is inderdaad lastig! Wij hebben besloten last minute een weekendje weg te pakken met carnaval, maar als prinsenpaar gaat dat natuurlijk niet!! Waar in ‘carnavalsland’ wonen jullie allemaal?

4 jaar geleden

Oh wat spannend allemaal hè! Wij willen het eigenlijk de familie met 10 weken vertellen en de rest met 12 weken, na de termijnecho. Wordt nog wel lastig aangezien we wel van feestjes en drankjes houden.. Moeten we maar even wat op bedenken haha! Nu 4+5 btw, dus duurt allemaal nog lang 🙈

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Dat is inderdaad lastig! Wij hebben besloten last minute een weekendje weg ...
Wij in Eibergen (Achterhoek)🎭🎈🥳.

4 jaar geleden

Reactie op Qtje

Pff ik zie daar ook enorm tegen op om het nog stil te houden. Vooral de car ...
Haha hier hetzelfde ‘probleem’ daar heb ik wat op bedacht.. (als je normaal witte wijn drinkt tenminste). Ik bestel ice tea green. Lijkt precies op wijn en ze serveren met carnaval bij ons alles in plastic bekertjes ;-) hoop dat iedereen erin trapt. Succes!!

4 jaar geleden

Reactie op DDG90

Wij in Eibergen (Achterhoek)🎭🎈🥳.
Wat dichtbij! Woon zelf in Neede haha 😂

4 jaar geleden

Reactie op MommyofN.

Wat dichtbij! Woon zelf in Neede haha 😂
Dat is idd dichtbij haha. Wanneer ben je ongeveer uitgerekend?

4 jaar geleden

Reactie op DDG90

Dat is idd dichtbij haha. Wanneer ben je ongeveer uitgerekend?
13 Oktober haha. Ben nu 5+2 en jij?

4 jaar geleden

Reactie op MommyofN.

13 Oktober haha. Ben nu 5+2 en jij?
11 oktober denk ik. Waarschijnlijk een cyclus van 31 dagen. Volgende week vrijdag echo, zal dan wel meer horen.

4 jaar geleden

Reactie op DDG90

11 oktober denk ik. Waarschijnlijk een cyclus van 31 dagen. Volgende week v ...
Ja precies! Spannend!

4 jaar geleden

Reactie op MommyofN.

Ja precies! Spannend!
Wanneer jij je eerste echo?

4 jaar geleden

Ik ben nu 4+1 Kan niet wachten om het te vertellen. 😊 Alleen mijn vriend wil het pas met 12 wk tegen familie en vrienden vertellen. Dat duurt nog laaaaaaang!!! 😂

4 jaar geleden

Reactie op DDG90

Wanneer jij je eerste echo?
Heb al een echo gehad, zag je alleen het vruchtje haha. Heb 6 Maart de 8 weken echo ben dan 8+3 en 24 maart termijnecho en ben dan 11 weken. En jij?

4 jaar geleden

Reactie op MommyofN.

Heb al een echo gehad, zag je alleen het vruchtje haha. Heb 6 Maart de 8 we ...
Oh dat is al best vroeg. Ik heb 21 februari de eerste echo bij de gynaecoloog. Wel spannend!

4 jaar geleden

Reactie op DDG90

Oh dat is al best vroeg. Ik heb 21 februari de eerste echo bij de gynaecolo ...
Spannend inderdaad! Hoe ver ben jij dan?

4 jaar geleden

Reactie op MommyofN.

Spannend inderdaad! Hoe ver ben jij dan?
Zoals het nu staat 5+4.