71 Reacties

4 jaar geleden

Haha hier hetzelfde ‘probleem’ daar heb ik wat op bedacht.. (als je normaal ...
Ja ik drink normaal altijd liefmans..maar wij hebben gisteren de barvrouw gebeld en die zou het regelen haha.. maar dat van jou is ook wel een goeie.. alleen ik drink eigenlijk nooit meer wijn dus dat valt ook op..

4 jaar geleden

Hier 18 febr echo, dan 6.5. Geen idee hoe we het gaan vertellen, gewoon zo denk. Deze foto ga ik "namaken" voor op social media

4 jaar geleden

Reactie op Wijkhuijs

Hier 18 febr echo, dan 6.5. Geen idee hoe we het gaan vertellen, gewoon zo ...
Dat roppertje 😍

4 jaar geleden

Reactie op Miszchannniee

Dat roppertje 😍
Maak ik zelf, bedruk kleding als zelfstandige 😍😍

4 jaar geleden

Reactie op Wijkhuijs

Maak ik zelf, bedruk kleding als zelfstandige 😍😍
Heb je een link? 😍😁

4 jaar geleden

Gister eerste echo gehad en gaan het van het weekend aan mijn ouders vertellen. Wilde het eigenlijk met 10 weken pas vertellen maar kunnen het niet meer voor ons houden.

4 jaar geleden

Ik ben gister voor een intake geweest bij mijn verloskundige toen ik daar aankwam, zag ik een hele bekende vrouw!! Ze stond namelijk op de kraamfotos van mijn zusje!!! Ze was de zelfde verloskundige als van mijn moeder, ik vertelde dat ze bekend voor kwam en ze vroeg naar de geboorte datum van mijn moeder en toen gaf ze aan dat ze indd verloskundige was van mijn moeder!! Zo toevallig ik hield het niet meer wij wilde wachten tot 12 weken maar we zijn de zelfde avond naar mijn mama geweest Ze was een kadootje voor haar vriend aan het maken voor Valentijn en ik kwam binnen, Ik zei mam je wilt niet weten wie ik ben tegen gekomen, ze zegt nou wie dan? Ik had een foto met de verloskundige genomen, ik vroeg mijn moeder en herken je haar ? Ze zegt jaaaaaa tuurlijk dat was mijn verloskundige, ik vroeg haar en weetje van wie ze nu de verloskundige is? Ze dacht van me nichtje die net was bevalling, ik zeg nee maa Ze is nu de verloskundige van mij, die blik in haar ogen omgod! Pricelesss 🥰

4 jaar geleden

Reactie op Miszchannniee

Heb je een link? 😍😁
Mag helaas niet is n fb pagina 😉😉

4 jaar geleden

Reactie op Wieda

Ik ben gister voor een intake geweest bij mijn verloskundige toen ik daar a ...
Wauw!! Hoe vet!! 🥰

4 jaar geleden

Na de termijn echo! Die heb ik 9 maart😍👍🏾! Dan ben ik 10 weken.

4 jaar geleden

Wij hebben het verteld aan mijn ouders/schoonouders/broers paar dagen nadat we het wisten. Wij hebben IVF gehad en ze wisten van ons traject dus wilden we het ze ook snel vertellen. Ben nu 5+1, over 2.5 week de 1e echo. De rest gaan we het pas na de 2e echo vertellen. Zo ook onze dochter van 4, ben heel benieuwd naar haar reactie. Ze vraagt al maanden om een broertje of een zusje!

4 jaar geleden

Haha hier hetzelfde ‘probleem’ daar heb ik wat op bedacht.. (als je normaal ...
Dat heb ik gisteravond ook gedaan! Werkte prima!

4 jaar geleden

Gisteren aan mijn schoonouders verteld: Had er een Nederlands briefje in gedaan. En een taart bij de Hema gehaald omdat die gesloten dozen hebben.

4 jaar geleden

Reactie op Mamaoftwo

Na de termijn echo! Die heb ik 9 maart😍👍🏾! Dan ben ik 10 weken.
Wat toevallig,ik heb ook 9 maart mijn termijn echo. Ben dan ook 10 weekjes.

4 jaar geleden

Toch besloten om vanavond bij pa en ma op de koffie te gaan om het te vertellen. Ik ben op het moment zo verschrikkelijk misselijk en dan ik minimaal 3 x per dag moet overgeven dat het gewoon opvalt. We wouden wachten tot de eerste echo maar dat word het helaas niet. We zijn toch best zenuwachtig om het te gaan vertellen. Hebben een leuk foto lijstje met een leuke tekst er in en mogen zij uitpluizen of ze het begrijpen🙈😆

4 jaar geleden

Voor diegene die ook huisdieren hebben.. Ik vind dit ook zo'n leuk rompertje 😍 wij hebben 2 katten en 2 honden en dat zijn nu echt mijn kindjes haha🤣

4 jaar geleden

Reactie op Bloesem93

Toch besloten om vanavond bij pa en ma op de koffie te gaan om het te verte ...
Ik ben ook zo ontzettend misselijk.. nog niet overgegeven maar het is echt niet fijn.. En we gaan met vrienden juist een lang weekend weg aankomend weekend. Waarbij we veel gaan wandelen. Moet er nu niet aan denken😅😂

4 jaar geleden

Wij gaan deze volgende week geven aan de opa’s en oma’s. 🙌🏼

4 jaar geleden

Ik heb donderdag eerste echo, als alles goed is scan ik deze in en print ik 'm uit op fotopapier. Ik maak er een klein kaartje van en doe het in een cadeaudoosje.

4 jaar geleden

Reactie op Jenniferb-24

Ik ben ook zo ontzettend misselijk.. nog niet overgegeven maar het is echt ...
Hé wat vervelend toch. Ik snap dat je daar niet naar uitkijkt heel veel succes ermee☺️