71 Reacties

4 jaar geleden

Net mijn ouders cadeautje gegeven met het mooie nieuws. Bij moeders drong het snel door bij vaders later haha maar super blij!😁

4 jaar geleden

Reactie op Jm86

Ik heb donderdag eerste echo, als alles goed is scan ik deze in en print ik ...
Volgens mij kan je je echo niet inscannen, zou dat voor de zekerheid even navragen. Zoiets staat mij bij. Misschien kan je er een mooie foto van maken?

4 jaar geleden

Reactie op DebbbJ

Volgens mij kan je je echo niet inscannen, zou dat voor de zekerheid even n ...
Of een foto, kan het vast duplicieren op een of andere manier 😃

4 jaar geleden

Reactie op DebbbJ

Volgens mij kan je je echo niet inscannen, zou dat voor de zekerheid even n ...
Onze arts zei juist dat we ze moesten inscannen of kopiëren ivm ze door de zon kunnen vergelen/verkleuren. Dus hij gaf het als tip om juist in te scannen, dan heb je ze ook gelijk op de computer zei die. We gaan het vanmiddag even proberen. 😁

4 jaar geleden

Reactie op minkeroosma

Onze arts zei juist dat we ze moesten inscannen of kopiëren ivm ze door de ...
Hier krijg je ze ook op een app.. hello mom.. Bij mn eerste zwangerschap bestond dat nog niet haha maar nu dus wel..

4 jaar geleden

Ik had de test gedaan vorige week en de dag erna gelijk verteld aan mijn mama zusje en broertje. Ik heb met behulp van mn broertje het bekend gemaakt.

4 jaar geleden

Achterkant tshirt 😍

4 jaar geleden

Wij gaan deze volgende week geven aan de opa’s en oma’s. 🙌🏼
Hi jackie! Waar heb je deze gekocht? Die zijn kei leuk! 😁

4 jaar geleden

Dit heb ik geven rompertjes zelf gemaakt.

4 jaar geleden

Reactie op Jenniferb-24

Voor diegene die ook huisdieren hebben.. Ik vind dit ook zo'n leuk rompertj ...
Waar kun je deze kopen?

4 jaar geleden

Hoi Allemaal, Ik ben nu 6+2 weken zwanger en heb over twee weken mijn eerste echo. Super spannend! En op 26 maart heb ik mijn intake met termijnecho. Daarna ga ik naar engeland en ga ik daar als eerste mijn oma en opa vertellen 😃 na dat ik terug ben uit engeland gaan we het aan onze ouders vertellen. We zaten te denken aan een romper te geven of een taart bij de hema halen met echo foto erop. Daarna vertellen we het aan iedereen via social media mbv onze viervoeter 😍