Zwangerschapsboeken.

xTessx
één maand geleden
Volgen
Ik heb vrijdag vab me vriend 2 zwangerschaps boeken gehad. Heel blij mee omdat precies is wat ik wou. Maar zijn er meer mensen die boeken lezen of zoeken jullie het liever op?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
54 reacties
Madelene
één maand geleden
Ik ben absoluut geen boeken lezer, al moet ik eerlijk bekennen dat ik somminge informatie toch liever uit een boek haal dan van het internet.
  • Rapporteren
xTessx
één maand geleden
Reactie op Madelene
Ik ben absoluut geen boeken lezer, al moet ik eerlijk bekennen dat ik somminge informatie toch liever uit een boek haal dan van het internet.
Ja ik las vroeger altijd veel boeken. En nu ik gestopt ben met roken moet ik me gedachten er vanaf halen dus ik dacht lezen en vrijdag veraste hij me hier mee en zijn fijne boeken moet ik zeggen. Maar iedereen heeft zo zijn eigen ding!
  • Rapporteren
MCvB
één maand geleden
Ik ben wel echt een lezer, maar er zijn zo veel boeken over dit onderwerp? Wilde de VK maar eens om tips vragen bij de intake. Zijn die van jou fijn?
  • Rapporteren
Kleintje-me
één maand geleden
Oei ik groei is echt een heel leuk boek. Staan veel dingen in waar je echt iets aan hebt als de kleine er is.
  • Rapporteren
xTessx
één maand geleden
Reactie op MCvB
Ik ben wel echt een lezer, maar er zijn zo veel boeken over dit onderwerp? Wilde de VK maar eens om tips vragen bij de intake. Zijn die van jou fijn?
Ik vindt het zwangerschaps boek fijn omdat heel uitgebreid is maar op een manoer geschreven is dat voor iedereen logisch is. Want soms lees ik boeken en snap ik er niks van. Oei ik groei wel door heen gebladerd maar is meer voor als baby geboren is dus ben daar nog niet echt in bezig geweest. Maar ik vindt deze fijn.
  • Rapporteren
Sydney
één maand geleden
Leuk! Ik heb eet als een expert zwanger van om a foody gekocht.
  • Rapporteren
xTessx
één maand geleden
Reactie op Sydney
Oehh en dat zijn allemaal receptjes? Of wat is dat precies ziet intressant uit!
  • Rapporteren
Sydney
één maand geleden
Reactie op xTessx
Oehh en dat zijn allemaal receptjes? Of wat is dat precies ziet intressant uit!
Informatie over waarom iets wel of niet, tips en, ong 60 recepten. Leest wel makkelijk weg!
  • Rapporteren
xTessx
één maand geleden
Reactie op Sydney
Informatie over waarom iets wel of niet, tips en, ong 60 recepten. Leest wel makkelijk weg!
Oeh dat ziet er heel intressant uit. Wat wel en niet mag moest ik van VK de zwangerhap downloaden die app. Maar ik ga dit boek is op zoeken en kijken of het iets is!😇
  • Rapporteren
Ekhalilova
één maand geleden
Reactie op Sydney
Hoe heet dit boek?
  • Rapporteren
Manon Capelle
één maand geleden
Ik heb ook de Oei ik groei en de Oei ik groei weetjes & mijlpalen gekregen. Ik heb ze niet helemaal doorgelezen maar super handig als je iets wilt opzoeken. Staan hele nuttige dingen in.
  • Rapporteren
xTessx
één maand geleden
Reactie op Manon Capelle
Ik heb ook de Oei ik groei en de Oei ik groei weetjes & mijlpalen gekregen. Ik heb ze niet helemaal doorgelezen maar super handig als je iets wilt opzoeken. Staan hele nuttige dingen in.
Ja precies merk ik ook!😇
  • Rapporteren
Anoniempje29-2019
één maand geleden
Ik heb dat zwangerschapshandboek ook gekocht, super leuk! En ik heb het ‘oei-ik groei, 9-maandenboek’ waar je alles in bij kan houden ❤️
  • Rapporteren
xTessx
één maand geleden
Ik heb dat zwangerschapshandboek ook gekocht, super leuk! En ik heb het ‘oei-ik groei, 9-maandenboek’ waar je alles in bij kan houden ❤️
Die oei ik groei waar je alles in kan vullen is dat een andere die ik heb?
  • Rapporteren
Anoniempje29-2019
één maand geleden
Reactie op xTessx
Die oei ik groei waar je alles in kan vullen is dat een andere die ik heb?
Jaa jij hebt het handboek, die heb ik ook. Maar de rechtse op mijn foto is het 9-maandendagboek.. als het goed is zat er een flyer bij je boeken met alle dingen van ‘oei-ik groei’, daar staat hij ook tussen!
  • Rapporteren
Jolien___
één maand geleden
Reactie op Sydney
Eet als een expert zwanger vind ik ook een erg fijn boek! Je leest overal zo veel verschillende informatie over voeding, supplementen, etc. Fijn dat dit boek wetenschappelijk onderbouwd is. Leest lekker en staan ook nog leuke recepten in. Ik ben fan!😁
  • Rapporteren
Alegriaax
één maand geleden
Ben ook aan het twijfelen om die te kopen.. Ben je er content van?
  • Rapporteren
xTessx
één maand geleden
Ik ga hem bestellen hou het nu bij in een eigen schriftje namelijk
  • Rapporteren
Anoniempje29-2019
één maand geleden
Reactie op Alegriaax
Ben ook aan het twijfelen om die te kopen.. Ben je er content van?
Jaa ik vind m super leuk! En hou ervan alles van eenzelfde serie te hebben 🥰
  • Rapporteren