Zwangerschapsboeken.

xTessx
4 maanden geleden
Volgen
Ik heb vrijdag vab me vriend 2 zwangerschaps boeken gehad. Heel blij mee omdat precies is wat ik wou. Maar zijn er meer mensen die boeken lezen of zoeken jullie het liever op?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
54 reacties
xTessx
4 maanden geleden
Reactie op ColetV
Top boeken!!
Ja als het dagboek binnenkomt heb ik ze alle 3!😇
  • Rapporteren
Daanfl
4 maanden geleden
Ik ben zwanger van mijn 2e kindje en bij de eerste heb ik veel gebruik gemaakt van het oei ik groei boek. Hierin staat veel informatie over sprongetjes enzo. Heel handig wanneer ze een paar dagen uit haar doen was wist ik vaak dat dit een sprongetje was. Er staat ook beschreven wat ze na zo'n sprongetje weer kunnen heel handig!
  • Rapporteren
xTessx
4 maanden geleden
Reactie op Daanfl
Ik ben zwanger van mijn 2e kindje en bij de eerste heb ik veel gebruik gemaakt van het oei ik groei boek. Hierin staat veel informatie over sprongetjes enzo. Heel handig wanneer ze een paar dagen uit haar doen was wist ik vaak dat dit een sprongetje was. Er staat ook beschreven wat ze na zo'n sprongetje weer kunnen heel handig!
Sprongetje? Sorry heb boek nog niet gelezen🙈
  • Rapporteren
Kimxxb
4 maanden geleden
Reactie op xTessx
Sprongetje? Sorry heb boek nog niet gelezen🙈
Haha je hebt ook nog wel ff! Maar zou zeker gaan lezen over sprongetjes. Je hebt ook de app, die is echt super fijn!!!
  • Rapporteren
xTessx
4 maanden geleden
Reactie op Kimxxb
Haha je hebt ook nog wel ff! Maar zou zeker gaan lezen over sprongetjes. Je hebt ook de app, die is echt super fijn!!!
Dankjewel ga wel even kijken! Xx
  • Rapporteren
Wishful
4 maanden geleden
Het Oei ik groei Zwangerschapshandboek is top! Heb ik hier zelf ook liggen. Leuk om te lezen wat er per week gebeurt en veel uitgebreider dan alle apps, die vaak toch wat bondiger zijn. Wat ik ook echt een aanrader vindt is “Het grote wonder”. Hier staan zulke ontzettende mooie foto’s in van de eerste dagen af aan. Geeft een heel mooi beeld wat er allemaal in je buik (is) gebeurd 😊
  • Rapporteren
Saskiamw
4 maanden geleden
Fijn topic dit! Staan er in dat oei ik groei zwangerschapsboek ook check-listjes met dingen die je moet regelen/waar je aan moet denken?
  • Rapporteren
Anoniempje29-2019
4 maanden geleden
Reactie op Saskiamw
Fijn topic dit! Staan er in dat oei ik groei zwangerschapsboek ook check-listjes met dingen die je moet regelen/waar je aan moet denken?
Jaa elke week staat er een to-do! 🥳
  • Rapporteren
Saskiamw
4 maanden geleden
Ooooh top, dan ga ik die ook aanschaffen :) Bedankt voor de tip!
  • Rapporteren
Sydney
4 maanden geleden
Reactie op Ekhalilova
Hoe heet dit boek?
Eet als een expert zwanger van om a foody. 3 berichten onder de inhoudsopgave heb ik de voorkant op de foto gezet.
  • Rapporteren
Sydney
4 maanden geleden
Reactie op xTessx
Oeh dat ziet er heel intressant uit. Wat wel en niet mag moest ik van VK de zwangerhap downloaden die app. Maar ik ga dit boek is op zoeken en kijken of het iets is!😇
Die app heb ik ook, kreeg als tip van mijn zus. Erg fijne app.
  • Rapporteren
xTessx
4 maanden geleden
Reactie op Sydney
Die app heb ik ook, kreeg als tip van mijn zus. Erg fijne app.
Zie dat ik er voor moet betalen, ga nu gewoon voor de boeken en kijk later wel of ik de app wil kopen
  • Rapporteren
Anoniempje29-2019
4 maanden geleden
Reactie op xTessx
Zie dat ik er voor moet betalen, ga nu gewoon voor de boeken en kijk later wel of ik de app wil kopen
ZwangerHap is gratis hoor? Bij mij wel iig!
  • Rapporteren
xTessx
4 maanden geleden
ZwangerHap is gratis hoor? Bij mij wel iig!
Heb niet over zwangerhap.. die apps heb ik allemaal al ik heb hey over oei ik groei apps.
  • Rapporteren
Anoniempje29-2019
4 maanden geleden
Reactie op xTessx
Heb niet over zwangerhap.. die apps heb ik allemaal al ik heb hey over oei ik groei apps.
Aah oké!
  • Rapporteren
Eris
4 maanden geleden
Ik vond "Als bevallen spannend is" een heel fijn boek. Las heel makkelijk. En in tegenstelling tot wat de titel doet vermoeden gaat het ook over onzekerheden tijdens de zwangerschappen, dus zou al vroeger beginnen met lezen.
  • Rapporteren
Anoniempje29-2019
3 maanden geleden
Reactie op xTessx
Hij is binnen, net even door heen gebladerd en wat leuk om in te vullen!
Leuk is hij hè! En ik heb qua weken het zoals in het handboek aangehouden, daar staan dagen bij! Dus ik ben nu 4+6, dus dit is mijn 5e week. Morgen begin ik met invullen van week 6... 🥰🥰
  • Rapporteren
xTessx
3 maanden geleden
Leuk is hij hè! En ik heb qua weken het zoals in het handboek aangehouden, daar staan dagen bij! Dus ik ben nu 4+6, dus dit is mijn 5e week. Morgen begin ik met invullen van week 6... 🥰🥰
Ja super leuk. Ik ben 6+4 vandaag dus is week 7 ik ben net thuis van werk dus ga even thee zetten lunch maken en dan aam de slag. Ben beetje flauw van het niet genoeg eten en drinken
  • Rapporteren
Anoniempje29-2019
3 maanden geleden
Reactie op xTessx
Ja super leuk. Ik ben 6+4 vandaag dus is week 7 ik ben net thuis van werk dus ga even thee zetten lunch maken en dan aam de slag. Ben beetje flauw van het niet genoeg eten en drinken
Oe jij bent echt al een heel eind op weg naar je eerste echo 🥰🥰 ik ben al blij als ik morgen 5 weken gered heb 🍀
  • Rapporteren