Zwangerschapsboeken.

xTessx
4 maanden geleden
Volgen
Ik heb vrijdag vab me vriend 2 zwangerschaps boeken gehad. Heel blij mee omdat precies is wat ik wou. Maar zijn er meer mensen die boeken lezen of zoeken jullie het liever op?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
54 reacties
xTessx
3 maanden geleden
Oe jij bent echt al een heel eind op weg naar je eerste echo 🥰🥰 ik ben al blij als ik morgen 5 weken gered heb 🍀
Ja moet nog 3 weekjes en dan heb ik eerste echo gehad. 9de😇 ik kwam pas achter met 5 weken
  • Rapporteren
Michelle94
3 maanden geleden
Ik heb deze gekocht en van buik tot baby gekregen!
  • Rapporteren
xTessx
3 maanden geleden
Reactie op Michelle94
Ziet er ook leuk uit! Ja ik heb liever alles van 1 merk. En deze werd door meerdere mensen aangeraden
  • Rapporteren
Pinkeltje
3 maanden geleden
Reactie op Michelle94
Heb deze gekregen hij is leuk hè 😁
  • Rapporteren
Monika23
3 maanden geleden
Er bestaat ook een heel leuk en humoristisch boekje voor mannen: help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt
  • Rapporteren
xTessx
3 maanden geleden
Reactie op Monika23
Er bestaat ook een heel leuk en humoristisch boekje voor mannen: help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt
Oeh dat klinkt leuk! Want was al op zoek naar iets voor me vriend
  • Rapporteren
Smuts
3 maanden geleden
Ik deze na de vorige zwangerschap gekregen, bij het lezen kwam ik erachter dat ik in de eerste zin zelfs genoemd word, 🙈 niet eens op gevallen toen ik hem kreeg, maar best leuk.
  • Rapporteren
Anoniempje29-2019
3 maanden geleden
Reactie op Smuts
Ik deze na de vorige zwangerschap gekregen, bij het lezen kwam ik erachter dat ik in de eerste zin zelfs genoemd word, 🙈 niet eens op gevallen toen ik hem kreeg, maar best leuk.
In de eerste zin genoemd? Dat is bijzonder, hoe kan dat? 😉
  • Rapporteren
Finn
3 maanden geleden
Uit dit boek heb ik een aantal hele fijne tips gehaald! Ik hen hem pas 4 maanden na de geboorte gelezen. Door adviezen uit dit boek ging hij een stuk beter slapen! Had gewild dat ik deze al tijdens mijn zwangerschap had gelezen. Bij ons volgende kleintje ga ik de meeste handvatten direct gebruiken😊. Staat wel veel herhaling in, dat had ik gewoon heel snel doorgenomen.
  • Rapporteren
Finn
3 maanden geleden
Reactie op Monika23
Hihi ook leuk om zelf te lezen 🤭
  • Rapporteren
Smuts
3 maanden geleden
In de eerste zin genoemd? Dat is bijzonder, hoe kan dat? 😉
Meegedaan aan babyboom, 2007 maar niet door gehad op de eerste bladzij genoemd te worden.
  • Rapporteren
Anoniempje29-2019
3 maanden geleden
Reactie op Smuts
Meegedaan aan babyboom, 2007 maar niet door gehad op de eerste bladzij genoemd te worden.
Aaah haha, wat leuk zeg!
  • Rapporteren
Verwijderd lid
3 maanden geleden
Reactie op Smuts
Ooh, wat leuk. Ik heb dat programma destijds wel gevolgd! Is al een tijd geleden, dus kan het me niet helemaal herinneren.. Maar de naam 'babyboom' herken ik wel!
  • Rapporteren
Susan1988
3 maanden geleden
Leuk! Ik heb ook het zwangerschapshandboek. Erg leuk en handig.
  • Rapporteren