Zwangerschapstest

Annemarie996
2 maanden geleden
Volgen
Hallo even een vraag, Ik ben als het goed is 4+6 maar ze zeggen dat je vanaf 5 pas officieel zwanger bent en vanaf dan kan testen. Moet je dan nog een keer gaan testen? 😬 Groetjes
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
13 reacties
Snbtje
2 maanden geleden
Ik ben ook 4+6, bij een positieve test ben je gewoon zwanger hoor. Het kan alleen zijn dat je lichaam minder snel hormonen aanmaakt, en daarom zeggen ze vaak dat je bij 5 weken sowieso positief moet kunnen testen als je zwanger bent. Ik had zelf bij 3+5 al een lichte positieve test
  • Rapporteren
Annemarie996
2 maanden geleden
Reactie op Snbtje
Ik ben ook 4+6, bij een positieve test ben je gewoon zwanger hoor. Het kan alleen zijn dat je lichaam minder snel hormonen aanmaakt, en daarom zeggen ze vaak dat je bij 5 weken sowieso positief moet kunnen testen als je zwanger bent. Ik had zelf bij 3+5 al een lichte positieve test
OkΓ© super ! Heb afgelopen maandag duidelijk positief getest met CB en nog een test.
  • Rapporteren
Ingridb-24
2 maanden geleden
Ik ben 4 weken en 4 dagen en dit is mijn test.. Afgelopen dinsdag bloedtest en hcg was 238.. Arts belde me en zei gefeliciteerd je bent zwanger
  • Rapporteren
Dor-24
2 maanden geleden
Ik ben ook 4 +6 en m'n verloskundige zei ook gewoon gefeliciteerd. En dit waren mijn testen.
  • Rapporteren
Leen29
2 maanden geleden
Vandaag mijn NOD. Afgelopen zaterdag al een heel licht streepje met de vroege test van de Etos. Vandaag de test van de action, zie foto. Volgens mij is hij positief, helemaal blijπŸ˜„πŸ₯°
  • Rapporteren
Leen29
2 maanden geleden
Wat bedoelen jullie met 4+5? 4+6?😬
  • Rapporteren
HenrikeV
2 maanden geleden
Reactie op Leen29
Wat bedoelen jullie met 4+5? 4+6?😬
Weken+dagen. Dus dan 4 weken en 5 dagen zwanger
  • Rapporteren
Fiona1987
2 maanden geleden
Ik heb vandaag 3 testen gedaan. 1 van sensitest, 1 van clearblue en 1 van Kruidvat 2v5 die van clearblue zegt niet zwanger de andere 2 wel zwanger. Iemand ervaring mee?
  • Rapporteren
annemiek-26
2 maanden geleden
Reactie op Fiona1987
Ik heb vandaag 3 testen gedaan. 1 van sensitest, 1 van clearblue en 1 van Kruidvat 2v5 die van clearblue zegt niet zwanger de andere 2 wel zwanger. Iemand ervaring mee?
Ja heb ik ook gehad. Paar dagen later was ik volgens clearblue ook zwanger πŸ˜‰
  • Rapporteren
Fiona1987
2 maanden geleden
Reactie op annemiek-26
Ja heb ik ook gehad. Paar dagen later was ik volgens clearblue ook zwanger πŸ˜‰
Ja sorry voor mijn onzekerheid ik heb een jaar geleden een miskraam gehad met 10 weken en nu eindelijk weer zwanger, maar als et dan 1 zegt niet zwanger dan raak ik even in paniek πŸ˜…
  • Rapporteren
Indradeschryver
2 maanden geleden
Reactie op Leen29
Vandaag mijn NOD. Afgelopen zaterdag al een heel licht streepje met de vroege test van de Etos. Vandaag de test van de action, zie foto. Volgens mij is hij positief, helemaal blijπŸ˜„πŸ₯°
Beste leen, mijn test was helemaal het zelfde, gelijk naar de dokter geweest om bloed te laten nemen, en ben effectief wel zwanger πŸ™ˆ
  • Rapporteren