Zwangerschapstest lichter 😱

Framini
2 maanden geleden
Volgen
Ik weet dat ik het niet moet doen, steeds maar weer testen. Vertrouwen hebben in je lichaam, maar na mijn missed abortion van 1,5 jaar geleden en daarna geen zwangerschap meer is het erg moeilijk. Vorige week onverwachts een positieve test in handen en toen begon het. Wil het liefst ieder moment van de dag testen. Had er nog een paar goedkope testen en heb die afgelopen week op gemaakt. Het liep mooi op, tor vandaag, de laatate test en in ene een heel stuk lichter. Ik sta alweer in de startblokken om nieuwe testen te gaan halen, maar weet ergens ook wel dat dat geen zin heeft. Herkent iemand dit?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
6 reacties
Verwijderd lid
2 maanden geleden
Gewoon niet doen Bij de eerste heb ik er 3 gedaan. De 2e van een ander merk omdat ik het niet geloofde, de 3e clear blue. Daarna niks meer. Bij de 2e zw.schap heb ik geloof ik wel 10 testen gedaan vanwege bloedverlies. Het werd een miskraam. Vanaf toen besloot ik: ik test maar 1x. Zwanger is zwanger. Het zegt namelijk niet of het goed blijft gaan of niet. Naar verloop van tijd kunnen ze het hoog aantal hcg ook niet meer aan. Gewoon stoppen met testen en gaan genieten.
  • Rapporteren
Mamaoftwo
2 maanden geleden
Hoi lieve moeder, ik snap je stress en al het gedoe eromheen. Alleen neem van mij aan. Zwanger is zwanger. Ik heb hiervoor vermoedelijk ook een miskraam gehad. Maar zwanger is zwanger zoals armygirl zegt. Doe het jezelf niet aan. Ik heb bij de voorgaande zwangerschappen ( heb twee andere kids) een goedkopere en een clearblue gedaan. Verder niets.. Nu vier goedkopere .. maar ik blijf zwanger. De eerste was licht (gisterenmiddag) na de avond toe nog 2 gedaan en vanmorgen weer.. het is en blijft spannend voor ons allen.. Het komt goed :) probeer positieve gedachten te hebben. Liefs een pas zwangere mama.
  • Rapporteren
loess
2 maanden geleden
Ik snap je heel goed hoor. Wil na eerdere mk nu ook elke dag testen, zodat ik elke dag een stukje meer vertrouwen mag hebben. Hoe is het afgelopen? Liefs
  • Rapporteren
Framini
2 maanden geleden
Reactie op loess
Ik snap je heel goed hoor. Wil na eerdere mk nu ook elke dag testen, zodat ik elke dag een stukje meer vertrouwen mag hebben. Hoe is het afgelopen? Liefs
Was een valse test.... heb er daarna nog een gedaan en die was donkerder. Vorig weekend mijn laatste CB gedaan en die gaf 3+ aan. Afgelopen zaterdag nog een knaller met een Action. Verder niet meer getest. Aanstaande vrijdag komt moeders voor moeders dus gaan we weer testen en dan maandag alweer de echo3🥰
  • Rapporteren
BezigBijtje28
2 maanden geleden
Ik heb hetzelfde ! Mag van mezelf om de dag testen. Tot ik de echo heb gehad. Voornamelijk doordat ik weinig klachten heb, zijn de testen het enige beetje houvast. 😰
  • Rapporteren
loess
2 maanden geleden
Reactie op Framini
Was een valse test.... heb er daarna nog een gedaan en die was donkerder. Vorig weekend mijn laatste CB gedaan en die gaf 3+ aan. Afgelopen zaterdag nog een knaller met een Action. Verder niet meer getest. Aanstaande vrijdag komt moeders voor moeders dus gaan we weer testen en dan maandag alweer de echo3🥰
Ohhh wat fijn zeg! Lekker genieten van je zwangerschap! 💕
  • Rapporteren