10 Reacties

3 jaar geleden

32 uur!

3 jaar geleden

Op site van uwv staat dat ze zwangerschapsverlof berekenen aan de hand van wat je het voorgaande jaar hebt verdiend, dus ik zou zeggen dat je gewoon voor 32u krijgt

3 jaar geleden

Tot 1 nov dus 32uur. Wordt het vanaf 1 november verlengd met 32uur en pas vanaf februari verlaagd naar 24uur? Dan tijdens verlof 32 uur. Wordt contract per november verlengd met direct 24uur ipv 32uur dan dus vanaf november 24uur. Als je niet weet met wat het verlengd wordt dan HR bellen

3 jaar geleden

Is de verlenging voor 32 uur?

3 jaar geleden

Volgens mij is dat afhankelijk van hoe je nieuwe contract is opgeteld. Voor het gedeelte wat nog in je huidige contract valt zou ik zeggen 32u. Word je nieuwe contract opgesteld gelijk voor 24 of nog 32u? Ik denk dat het daar vanaf zal hangen

3 jaar geleden

Om hier op in te haken. Als je vakantie neemt na je verlof dan krijg je ook hetzelfde doorbetaald toch? Ik werk nu 32 uur dus ik neem in januari ook voor 32 uur per week vakantie op toch?

3 jaar geleden

Lijkt me het verstandigst dit gewoon na te vragen kan ook o.a bij uwv maar het logisch bij je werkgever

3 jaar geleden

Reactie op Sani2020

Om hier op in te haken. Als je vakantie neemt na je verlof dan krijg je ook ...
Bij mij was het toen na mijn verlof gelijk 24 uur ipv de 40 uur tijdens de vakantie dus ook het salaris uiteraard ik vond dit niet erg kon daardoor langer vrij zijn🙈

3 jaar geleden

Reactie op Sani2020

Om hier op in te haken. Als je vakantie neemt na je verlof dan krijg je ook ...
Ja als je contract niet verandert krijg je tijdens je vakantie gewoon 32uur!

3 jaar geleden

Zolang het nieuwe contract (of voor sommigen het ouderschapsverlof) pas ingaat als je weer gaat werken, geld daarvoor gewoon je huidige aantal uren.