23 Reacties

5 jaar geleden

Wat vervelend voor je! Ik heb zelf geen last van veel zweten, wel dat mijn zweet nu echt stinkt 🙊 Ik geef borstvoeding en denk dat het daar mee te maken heeft, de hormonen. Dus als ik daar mee stop dat alles dan 'terug gaat naar normaal'. Maar of die theorie klopt weet ik dus nog niet. 🐵

5 jaar geleden

Heb alleen de eerste week last van gehad voor de rest niet zal wel met je hormonen temaken hebben die er weer uit moeten ontzwangeren

5 jaar geleden

Ik had het eerste 2 weken erg! Mijn hele beddengoed zeiknat. Dat is voorbij, maar mijn oksels ruiken wel sterker. Moet tussendoor echt opfrissen, heb ik nog nooit gehad. Ik denk/hoop hormonen.

5 jaar geleden

Vervelend he! 7 weken geleden bevallen en vooral snachts erg last ervan. Badend in het zweet wakker worden steeds. Kan eigenlijk elke dag mn pyjama en lakens wel wassen😔 Maar ook overdag wel sneller zweten dan anders.

5 jaar geleden

Ik heb het ook heel erg, wist niet dat het door de bevalling en zwangerschap kon komen 🤔 nu zet je me aan het denken

5 jaar geleden

Deze zwangerschap minder last van het zweten gehad. Vorige zwanger wel! Dit hield helaas lagere tijd aan, terwijl ik voorheen nooit zwete. Echter ging dit bij mij wel weg. Ik denk dat het de gehele periode is geweest van het ontzwangeren.

5 jaar geleden

Reactie op Lillianne

Wat vervelend voor je! Ik heb zelf geen last van veel zweten, wel dat mijn ...
Nee klopt niet, het zijn de hormonen van de zwangerschap / ontzwangeren. Had er bij mijn 1e ook erg last van, nu bij de 2e wat minder. Gaat vanzelf over maar wanneer dat verschilt per persoon

5 jaar geleden

Heel herkenbaar. Ben ook 8 weken geleden bevallen en heb er met name s nachts van ondanks dat het koud is badend in zweet wakker worden. Heel naar!

5 jaar geleden

Ik ben 7 weken geleden bevallen en word ook telkens badend in het zweet - echt drijfnat - wakker. En ook overdag zweet ik veel meer en sneller dan normaal en ik heb het wisselend heel warm of heel koud. Heel gek en vervelend en ik hoop zooo dat het gauw voorbij gaat!

5 jaar geleden

Hier zelfde probleem.. 8 weke gelede bevalle en ruik het oook.. volgens gyn zijn het de hormone die te make hebbe met de bevalling.. heeft tijd nodig om te ontzwangere

5 jaar geleden

Haha! Vanochtend nog zitten Google-en of dit wel normaal was! Hier 9 weken geleden bevallen en nog steeds elke nacht druipend van het zweet! Elke nacht iig 1x van shirtje wisselen. Overdag soms wat last van ‘opvliegers’ en ook iets sneller zweten. Maar ‘s nachts is het echt heftig!

5 jaar geleden

Ik had het na mijn vorige bevalling ook, een ontzwangerkwaal. Een flinke tijd last van zweet aanvallen gehad. Het is echt heel vervelend...
Tijdens en na bevalling nog nooit zoveel zweet verloren... zijn de hormonen. Maar de ene keer heb ik het ijs koud en de andere keer zweet ik super eg

5 jaar geleden

Is het niet nog vocht ofzo wat we verliezen? Ik heb dat ook maar wel alleen in de nacht

5 jaar geleden

Dochter is nu 9 weken, en heb er ook nog best veel last van.

5 jaar geleden

Ja ik heb er ook last van sinds de bevalling. Mijn zoon is nu 6.5 week. Snachts sowieso 1x zwetend wakker. Overdag meerdere keren ineens bloedheet.

5 jaar geleden

Wat bijzonder! Ik heb daar sinds 1 a 2 weken na de bevalling geen last meer van Ben inmiddels bijna 7 weken geleden bevallen.

5 jaar geleden

Jup!! Tot aan 4 weken na mijn bevalling ontzettend last van gehad (ben nu 5,5 wkn onderweg) Ook vooral snachts, kleding doorweekt! Ik heb geleerd dat het hormonen zijn die je lichaam uit gaan en je daardoor zo moet zweten. Bij de een duurt dit langer dan bij de ander

5 jaar geleden

Zijn hormonen die veranderen in je lichaam.

5 jaar geleden

Ik zweet me een ongeluk. Word vaak nat wakker van het zweten en als in ga wandelen of boodschappen doen doe ik t-shirt aan ipv een trui (wel een jas uiteraard) anders is het niet te doen