23 Reacties
5 jaar geleden
Wat vervelend voor je! Ik heb zelf geen last van veel zweten, wel dat mijn zweet nu echt stinkt 🙊 Ik geef borstvoeding en denk dat het daar mee te maken heeft, de hormonen. Dus als ik daar mee stop dat alles dan 'terug gaat naar normaal'. Maar of die theorie klopt weet ik dus nog niet. 🐵
5 jaar geleden
Heb alleen de eerste week last van gehad voor de rest niet zal wel met je hormonen temaken hebben die er weer uit moeten ontzwangeren
5 jaar geleden
Reactie op Lillianne
Wat vervelend voor je! Ik heb zelf geen last van veel zweten, wel dat mijn ...
Nee klopt niet, het zijn de hormonen van de zwangerschap / ontzwangeren. Had er bij mijn 1e ook erg last van, nu bij de 2e wat minder. Gaat vanzelf over maar wanneer dat verschilt per persoon
5 jaar geleden
Heel herkenbaar. Ben ook 8 weken geleden bevallen en heb er met name s nachts van ondanks dat het koud is badend in zweet wakker worden. Heel naar!
5 jaar geleden
Ik ben 7 weken geleden bevallen en word ook telkens badend in het zweet - echt drijfnat - wakker. En ook overdag zweet ik veel meer en sneller dan normaal en ik heb het wisselend heel warm of heel koud. Heel gek en vervelend en ik hoop zooo dat het gauw voorbij gaat!
5 jaar geleden
Haha! Vanochtend nog zitten Google-en of dit wel normaal was!
Hier 9 weken geleden bevallen en nog steeds elke nacht druipend van het zweet! Elke nacht iig 1x van shirtje wisselen.
Overdag soms wat last van ‘opvliegers’ en ook iets sneller zweten. Maar ‘s nachts is het echt heftig!
5 jaar geleden
Ik had het na mijn vorige bevalling ook, een ontzwangerkwaal. Een flinke tijd last van zweet aanvallen gehad. Het is echt heel vervelend...
5 jaar geleden
Tijdens en na bevalling nog nooit zoveel zweet verloren... zijn de hormonen. Maar de ene keer heb ik het ijs koud en de andere keer zweet ik super eg