5 Reacties

3 jaar geleden

Wat bedoel je met krijzen. Hysterisch huilen? Of gilt hij de hele dag boos? Wat vond het cb ervan?

3 jaar geleden

Misschien last van zijn oortjes?

3 jaar geleden

Pfff 3 maanden lang, wat heftig zo zeg!! Ik heb het ook heel lang gehad, maar dat de eerste 6,5 maand...... Ik zit even hardop te denken! - gaat het slapen goed? - heb je zn oortjes al eens laten checken? - misschien tandjes? Misschien verzacht een tandengel of toch paracetamol proberen. - gaat hij naar de opvang? Zo ja, ervaren ze dat daar ook zo? Ik ben ook wel benieuwd wat het CB ervan vond? En wat ze eventueel hebben aangeraden. Misschien nog een osteopaat? Kan me goed voorstellen dat je er nu geen klap aan vindt! 😞 vraag optijd om hulp. Of even tijd voor jezelf.

3 jaar geleden

Hier ook veel krijsen, maar niet drie maanden lang! Hier begon het inderdaad met dat hij niet kon zitten en draaien en nu merk ik dat het komt omdat hij wel kan staan, maar nog niet kan lopen.. en tussendoor nog een periode van heel veel tandjes gehad. Hopelijk is het voor jullie ook gewoon een periode! Ik word er soms ook beetje moedeloos van want het voelt ook alsof ik niks goed kan doen.. Gelukkig doen we altijd ons best voor onze kleintjes maar dit maakt het soms best pittig. Ik zou inderdaad even bij opvang of opa's&oma's navragen of hij het daar ook doet en of hij zich misschien niet snel verveeld of iets? Succes!! Alles is een fase🍀

3 jaar geleden

- oortjes zijn al gecheckt - medisch mankeert hij niets - het is vooral krijsen om het krijsen, elke keer als iets niet lukt, als hij aandacht wilt, als hem iets niet zint. En dat is dus elke 5 min. - slapen gaat gewoon goed (overdag 2 slaapjes van zo een 1,5 a 2 uur en sna hts slaapt hij door van 19.00-6.30) - cb zegt is een fase van frustratie maar ik vind het echt abnormale. Steeds overdramatisch krijsen op de grond liggen boos in ogen wrijven (niet moe), ons slaan en bijten. - negeren werkt niet dan gaat hij nog een tandjes harder, lief en zacht toespreken werkt niet, streng toespreken werkt niet.