10 Reacties

3 jaar geleden

Haaiii meid... jeetje dat was schrikken zeker 😓🥺... gelukkig was alles goed met jullie kindjes! Ik ben niet zwanger van een tweeling ( voor zover we nu weten😅 ) maar ik heb wel een laagliggende placenta, hierdoor ook al 2 bloedingen gehad

3 jaar geleden

Hi, wat toevallig! Ben ook zwanger van een tweeling en heb precies hetzelfde! Ik ben inmiddels 14 weken en het is iets minder geworden, maar wel vanaf week 11 bloedverlies gehad. Bij mij werd ook verteld dat de placenta laag ligt. Sterkte en hopelijk komt het goed!

3 jaar geleden

Ik ben ook zwanger van een tweeling en heb in mijn 11e week ook een grote bloeding gehad, helderrood bloed en erg geschrokken. Meteen via spoed op controle geweest en met de kindjes was alles goed, bij mij was er een groot hematoom zichtbaar. Ik ben enkele dagen moeten blijven in het ziekenhuis en verplichte platte rust. Ondertussen 13+2 en nog steeds platte rust en erg bang. Verlies nu en dan nog wat oud bloed... hopelijk is het hematoom bij de volgende echo kleiner geworden. Ik duim dat het bij ons allemaal gewoon goed mag komen 🙏🏻

3 jaar geleden

Reactie op jlncvrr

Ik ben ook zwanger van een tweeling en heb in mijn 11e week ook een grote b ...
Heb je tussen week 11 en nu al een echo gehad. Ik heb ook een groot hematoom met 2 bloedingen in week 6, en moet ´goed mijn rust houden´. Pas met 11 weken een nieuwe echo en ik vind het zo spannend of het hematoom kleiner geworden is. Ik duim alvast voor je!

3 jaar geleden

Reactie op Cvc

Heb je tussen week 11 en nu al een echo gehad. Ik heb ook een groot hematoo ...
Ja, op 12 weken maar toen was het hematoom nog niet kleiner geworden... het is inderdaad superspannend. Ik duim ook voor je!

3 jaar geleden

Reactie op Laura91g

Haaiii meid... jeetje dat was schrikken zeker 😓🥺... gelukkig was alles go ...
Nou inderdaad schrikken, heb dat normaal niet zo snel maar als je ineens zoveel bloed verliest denk je wel even dit gaat helemaal mis. Maar gelukkig was alles goed ja, en hoop zo dat het zo mag blijven! Waren jou bloedingen heftig?

3 jaar geleden

Reactie op jlncvrr

Ik ben ook zwanger van een tweeling en heb in mijn 11e week ook een grote b ...
Ik hoop het ook dat alles goed mag komen bij jullie, en dat het kleiner is geworden! Moet je nog steeds rustig aan doen?

3 jaar geleden

Reactie op Tm92

Hi, wat toevallig! Ben ook zwanger van een tweeling en heb precies hetzelfd ...
Niet fijn dat we het hebben, maar ergens wel fijn te lezen om niet de enige te zijn!😊 Merk je er verder veel aan nu of rustig aan doen? Ben morgen ook 14 weken en gelukkig had ik al een afspraak in het ziekenhuis, toch weer even checken of alles goed mag gaan!

3 jaar geleden

Hier ook met 13 weken, 3 dagen gister nacht 2 bloedingen achterelkaar gehad (zat 50min tussen) echt stromend helder roodbloedverlies alsof er een klein kraantje open ging. Mega eng en schrikken, gelukkig daarbij gebleven en geen krampen verder. Vandaag spoedecho gehad en alles was helemaal in orde en in de baarmoeder niks kunnen vinden wat dit had kunnen veroorzaken. Als het vaker gaat gebeuren dan gaat de gynaecoloog kijken naar mn baarmoedermond bv. Maar we denken nu aan onschuldige bloedvaatje('s) die zijn geknapt, gevoelige goed doorbloedde baarmoeder. (ookal had ik ervoor geen gemeenschap gehad of iets anders actiefs) Bloedingen zijn dus niet altijd bad news gelukkig, maar wel schrikken!

4 maanden geleden

Reactie op Tm92

Hi, wat toevallig! Ben ook zwanger van een tweeling en heb precies hetzelfd ...
Ook krampen?