14 Reacties
één jaar geleden
Mijn zoontje kan dit ook nog niet! Volgens mij niks om je zorgen over te maken❤️
één jaar geleden
Reactie op Sem_
Ze is al onwijs knap! Niets om onzeker over te zijn 😊
Ja weet je wat dat is, commentaar van mensen rondom maakt me altijd onzeker 😬 'oh kan ze dat nog niet??' Zo vervelend he!
één jaar geleden
Reactie op Lou1986
Haha mijne kan niet eens stappen zetten en losstaan dus denk dat de jouwe g ...
Dat is waar, ieder zn tempo 🥰
één jaar geleden
Ik dacht er toevallig vanmorgen ook aan. Mijn dochter kan ook niet zonder houvast van zit naar staan gaan, terwijl ze ondertussen alweer een maand los loopt. Haar nichtje die rond dezelfde leeftijd is kon een half jaar geleden al zelf gaan staan. Elk kind z’n eigen tempo dus!
één jaar geleden
Klinkt totaal niet gek of abnormaal.. echt niet iets wat al zou ‘moeten’.
Hier oefent ze het wel heel erg, nu de fase dat ze me loslaat als beide knieën in hurk zijn en dan lukt zonder steun tot los staan, maar dat gaat met gekreun en moeite.
Losse stapjes zet ze ook al een tijdje maar dat los van zit naar staan dus ook nog niet.
één jaar geleden
Hier trekt mijn dochter (ook 14 maanden) zich al sinds 7 maanden op, loopt heel goed aan twee handen maar zodra ik één hand loslaat gaat ze snel zitten. Ze staat nog niet los en zet ook geen losse stapjes.
Vind het wel prima, nog even geen baby die al kan lopen of staan 😉 straks hol je er de hele dag achteraan.
één jaar geleden
Reactie op MC6
Hier hetzelfde, alleen tot de knietjes! Maak me er niet zo'n zorgen om..
Ik ook niet. Onze oudste liep al met 11 maanden, dus dat is wel gek. Maar hij viel om de haverklap. De jongste gaat pas iets doen als hij weet hoe het precies moet. Het komt zoals het komt